Prevoz: Avionom
od 0€ cena po osobi
Preuzmite PDF dokument

Program putovanja: 7 dana / 6 noćenja:

1. DAN  BEOGRAD – BARSELONA            

Dolazak putnika na  aerodrom “Nikola Tesla”, najkasnije u 15:00 časova (dva sata pre leta). Individualna prijava za let i predaja prtljaga. Poletanje aviona za Barselonu je 17:10 (let JU 584, Air Serbia). Sletanje aviona u Barselonu je u 19:50 časova–lokalno vreme. Po dolasku transfer do hotela. Noćenje.

2.DAN  BARSELONA – PANORAMSKI OBILAZAK - FLAMENKO

Doručak. Nakon doručka odlazak na panoramsko razgledanje grada autobusom sa vodičem na srpskom jeziku: Kolumbov spomenik, Monžuik (vidikovac), prolazi se pored Olimpijskog stadiona, Španskog sela, Čarobnih fontana, nastavak ka Španskom Trgu, Gran Via, Paseo de Gracia, prolaz pored Gaudijevih kuća Batllo i La Pedrera i šetnja oko Sagrada Familia bez ulaska…Slobodno vreme individualna razgledanja i šoping. Mogućnost organizovanja fakultativnog izleta Flamenko veče - fantastičan šou igrača i gitariste uz piće. Cena izleta (oko 45 evra po osobi). Individualni povratak u hotel. Noćenje.

3.DAN  BARSELONA – TRI PARKA – BARSELONA

Doručak. Nakon doručka slobodno vreme za individualne aktivnostili ili mogućnost fakultativnog izleta Ciutadella, Tibidabo i Pueblo Espanjol (špansko selo). Ciutadella je nekadašnje utvrđenje a danas najlepši park u gradu. Šetnja pored Zoo Barcelone , Parlamenta vlade Catalunje, romanticnog jezera i centralne fontane koja je delo catalanskih arhitekti medju kojima je i Antonie Gaudi. Potom odlazak do vidikovca Tibidabo sa koga se pruža prelep pogled na Barselonu. Panoramski obilazak crkve neogotskog stila Sagrat Kor. Nakon obilaska odlazak u etno selo Pablo Espanjol koje je nastalo 30-ih godina 20.veka kao deo projekta koji je trebao da prikaže raznolikost arhitekture sela Španije. Cena izleta (oko 65 eur po osobi). Slobodno vreme za individualnu šetnju gradom. Noćenje.

4.DAN  BARSELONA – MADRID

Doručak. Napuštanje soba do 10h. Transfer do železničke stanice. Ukrcavanje na brzi voz AVE koji dostiže brzine i do 320km na sat, očekivano putovanje do Madrida je 02:30h. Po dolasku odlazak na panoramski razgled grada autobusom: Španski trg, Gran Via, Puerta del Sol, Plaza Mayor, Puerta de Toledo, park Retiro, Trg Sibeles, Salamanka. Transfer u hotel. Slobodno vreme. Noćenje.

5. DAN  MADRID – TOLEDO - MADRID

Doručak. Slobodni dan za individulno razgledanje i šoping ili mogućnost organizovanja fakultativnih izleta u Toledo. Izlet obuhvata posetu srednjevekovnoj prestonici Španije čuvenoj i po tome da je u njoj živeo i stvarao čuveni slikar, vajar, arhitekta i kniževnik El Greko. Toledo je udaljen oko 70km od Madrida. Kroz istoriju ovajali su ga brojni narodi (Rimljani, Vizigoti, Mavari..) i svi oni su ostavili trag u razvoju grada. Toledo je ostao prestonica Španije sve do 1561. godine kada tu ulogu preuzima Madrid. Povratak u Madrid. Slobodno vreme. Noćenje. Cena izleta po osobi: 70 evra.

6.DAN  MADRID – SEGOVIJA – MADIRD

Doručak. Slobodni dan za individulno razgledanje i šoping ili mogućnost organizovanja fakultativnih izleta u Segoviju. Segovoija se nalazi u regiji Kastilja i Leon, udaljen oko 180 km od Madrida. Glavna obeležja grada su najbolje očuvani rimski akvadukt, katedrala i dvorac, zbog kojih je Segovija uvršćena na listu svetske kulturne baštine pod zastitom Unesko-a. Karakteristična panorama ovog grada čije su zgrade izgrađene od terakote i krečnjaka, smeštena je na brda Kastilje koja okružuje Sijera de Guadarama. Obilazak starog dela grada: Plasa Major, panorama Katedrale, Trg Sv. Martina, plemićka četvrt sa palatama i crkvama. Obilazak dvorca Alkazar i pauza za individualni obilazak i šetnju. Povratak u Madrid. Cena izleta po osobi 70 evra. Noćenje.

7. DAN  MADRID – BEOGRAD

Doručak. Napuštanje soba. Transfer do aerodroma u Madridu. Poletanje aviona za Beogradu u 14:15 (let JU 571, Air Serbia). Sletanje u Beograd u 17:410časova. Kraj programa



U cenu aranžmana je uračunato:

-          Povratni avio prevoz na relaciji Beograd-Barselona i Madrid-Beograd avio kompanijom Air Serbia sa dozvoljenih maksimalnih 23 kg prtljaga (1 kofer) i 7kg ručnog prtljaga (1 torba) po osobi. (Svaki višak prtljaga se dodatno naplaćuje prema pravilima i tarifama koje određuje avio prevoznik i na koje organizator putovanja nema uticaja; deca do 2 god–nemaju pravo na besplatan prtljag).

-          Aerodromske takse u iznosu od 58€. Aerodromske takse su podložne promeni do dana polaska na putovanje. Deca 0-2 godine ne placaju aerodromske takse ( avio kompanija Air Serbia)

-          Smeštaj na bazi 6 noćenja sa doručkom u hotelu prema programu u standardnim dvokrevetnim, jednokrevetnim ili dvokrevetnim sobama sa pomoćnim ležajem (3 noćenja u Barseloni i 3 noćenja u Madridu u hotelima prema programu putovanja)

-          Transfer na relaciji aerodrom-hotel, hotel-železnička stanica, železnička stanica-hotel, hotel-aerodrom

-          Voz Barselona-Madrid (uključen prtljag veličine 55*35*25cm + ručni 36*27*15cm. Ukoliko je prtljag veće dimenzije doplata na licu mesta je oko 20€ )
-          Panoramsko razgledanje Barselone i Madrida

-          Asistencija lokalnog vodiča na srpskom jeziku (ne podrazumeva svakodnevnu i celodnevnu asistenciju)

-          Troškovi organizacije putovanja

 

U cenu aranžmana nije uključeno:

-          Troškovi fakultativnih izleta i poseta, ulaznice za muzeje i lokalitete

-           Putno osiguranje u iznosu od 1,5€ po osobi/dnevno (17-71g), 0,7€ (0,6 - 16,99g), 2,8€ (71-84g). Suma osiguranja 30.000€

-          Obaveznu gradsku komunalnu taksu za Barselonu u iznosu od 1.75 € po osobi po noći za boravak u hotelima 3* i 2.75 € po osobi po noći za boravak u hotelima 4*

 

Cene fakultativnih izleta po osobi: (podložne su promenama, minimum za realizaciju izleta je 12 putnika).

-          Flamenko veče u Barseloni – oko 45 eur

-          Ciutadella, Tibidabo i Pueblo Espanjol – oko 65 eur

-          Toledo – oko 70 eur

-          Segovija – oko 70 eur

Fakultativni izleti nisu obavezni deo programa i zavise od broja prijavljenih putnika a organizovani su od strane lokalne agencije, ino-partnera Organizatora putovanja. Raspored izleta po danima je podložan promeni. Svu odgovornost prilikom izvođenja fakultativnih izleta snosi ino-partner.

 

USLOVI PLAĆANJA I OSTALE NAPOMENE:

Plaćanje se vrši u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu Narodne banke Srbije na dan uplate. 

USLOVI PLAĆANJA: 
• 40 % PRILIKOM REZERVACIJE, OSTATAK 20 DANA PRED PUT.
• PLATNE, KREDITNE KARTICE: VISA, MAESTRO, MASTER, DINA. (Broj rata u zavisnosti od banke i tipa kartice).
• ČEKOVIMA GRAĐANA NA 3 MESEČNE RATE DATUMIRANI SVAKOG 15-OG U MESECU
• PUTEM ADMINISTRATIVNE ZABRANE NA 3 MESEČNE RATE
• ZAPOČETI NAČIN PLAĆANJA NE MOŽE SE MENJATI.

 

 

VAŽNO: Ovaj program putovanja sačinjen je na osnovu uslova koji su na snazi u trenutku objavljivanja, što znači da, usled okolnosti koje su uzrokovane epidemijom ili pandemijom Covid -19, ili iz drugih objektivnih razloga, može doći do promena, na koje organizator putovanja ne može uticati, a koje se tiču raspoloživosti smeštajnih kapaciteta,nacina usluzivanja obroka, odsustva pojedinih sadrzaja u hotelu, važećih pravila za pojedine vrste prevoza, pravila za prelazak granica i sl. što molimo da imate u vidu. U slučaju napred navedenog, organizator putovanja zadržava pravo promene smeštajnog kapaciteta na licu mesta, u okviru uslova predvidjenih Zakonom.

Imajući uvidu specifičnost novonastale situacije usled pandemije Covid -19, obaveza je putnika da se precizno upozna sa zdravstvenim i svim drugim propisanim uslovima, koji su važeći u periodu realizacije putovanja, kako u RS tako i u tranzitnim i odredišnim destinacijama, te da te uslove striktno poštuje, kao i da sledi propisana pravila ponašanja i uputstva nadležnih u svim segmentima putovanja. Organizator putovanja nema bilo kakvih ingerencija niti mogućnosti da predvidjena pravila i uslove menja, niti da svoje putnike amnestira od eventualnih posledica kršenja obvezujućih normi. Obaveza je putnika da poseduju u toku putovanja masku i rukavice. Putnik potvrdjuje da je upoznat sa mogućnostima promene formalnih uslova zahtevanih od strane nadležnih epidemioloških i državnih vlasti, od trenutka zaključenja ugovora pa do završetka putovanja, koji se uslovi moraju poštovati, a kako se radi o opšte poznatim okolnostima koje se, u ovoj specifičnoj opšteprisutnoj situaciju menjaju iz dana u dan, ove promene (popunjavanje odredjenih formulara na granici, posebni testovi koje zahteva odredišna ili tranzitna zemlja, eventualna izolacija itd. ) ne predstavljaju opravdan razlog za eventualni otkaz putovanja, i osnov isključenja primene Opštih uslova organizatora putovanja.

POSEBNI USLOVI OTKAZA UGOVORA ZA INDIVIDUALNI ARANŽMAN

Ukoliko putnik otkaže ugovor o putovanju:

  • od momenta rezervacije i ugovaranja aranžmana do 34 dana pre početka putovanja, zadržava se iznos od 40% ukupne cene aranžmana, na ime troškova izdavanja avio karte i/ili troškova smeštaja.
  • od momenta rezervacije i ugovaranja aranžmana od 33 dan do 26 dana pre početka putovanja, zadržava se iznos od 75% od ukupne cene aranžmana,na ime troškova izdavanja avio karte i troškova smeštaja.
  • od momenta rezervacije i ugovaranja aranžmana od 25 dana pre početka putovanja do 1 dan pre početka putovanja, i na dan putovanja: zadržava se 100% od ukupne cene aranžmanana ime troškova izdavanja avio karte i troškova smeštaja.

 

SMEŠTAJ, HOTELSKE USLUGE I PRAVILA- NAPOMENE:

*Organizator putovanja zadržava pravo promene navedenog hotela sličnim iste ili više kategorije.

  • Pomoćni ležaj za odraslu osobu ili dete je postojeći ili pomoćni ležaj - manji je od standardnog (na rasklapanje, metalne ili drvene konstrukcije ili fotelja/sofa na rasklapanje).
  • Organizator putovanja ne može uticati na spratnost, poziciju sobe, veličinu ležaja, sofe, fotelje i pomoćnog ležaja.Raspodelu soba u hotelu vrši isključivo služba recepcije, po dolasku u hotel.
  • Navodi o sadržaju odredjenih usluga ili sadržaja koje pruža smeštajni objekat, ne podrazumeva obavezno besplatno korišćenje istih. Ne podrazumeva se konzumaciju pića iz mini bara ili mini frižidera u hotelskoj sobi ili smeštajnoj jedinici, gledanje pojedinih TV kanala u smeštajnoj jedinici, korišćenje usluge masaže, spa centra, saune, đakuzija, fitnesa, parnog ili turskog kupatila, sefa, telefona, interneta, sportova na vodi-motorizovanih i nemotorizovanih, ishrana i piće u barovima i restoranima a la carte, depozit za peškire, korišćenje sportskih terena, najam opreme, reketa i loptica za tenis, korišćenje usluge hemijskog čišćenja, peglanja i pranja veša, parkinga, garaže i slično. Doplata, na licu mesta, na recepciji hotela, za korišćenje pojedinih hotelskih usluga. Detaljne informacije o doplati i ceni hotelskih usluga, kao i radnom vremenu barova, restorana i hotelskog sadržaja se dobija po dolasku u hotel, na recepciji hotela.
  • Jedan hotelski dan, kao rezervisane usluge računa se od 15h00/ datuma početka smeštaja do 10h00 poslednjeg dana smeštaja, bez obzira kada gost uđe u hotel. Svako korišćenje soba i usluga u hotelu prvog dana aranžmana pre 15h00 i poslednjeg dana nakon 10h00 iziskuje dodatna plaćanja, direktno u hotelu.
  • Organizator putovanja ne snosi odgovornost ukoliko jedan ili više sadržaja u hotelu nisu u funkciji usled objektivnih okolnosti, renoviranja i slično.
  • Buka u objektima oko hotela, regulisana je lokalnim zakonima i propisima; nadležnost lokalnih inspekcijskih organa.
  • U hotelima kategorije 3*, 4* ili 5* obaveza je pridržavanja hotelskih pravila i propisa koji, između ostalog, nalažu formalan način oblačenja za vreme obroka. Obavezan je "dress code" za vreme obroka u restoranima svih hotela (zabrana ulaska u kupaćim kostimima, šorcu, kratkim pantalonama, bez obuće)
  • Organizator putovanja ne može biti odgovoran, ukoliko putnik prekrši zabranu pušenja u smeštajnim jedinicama i smeštajnom objektu.
  • Depozit/Kaucija: Organizator putovanja nema uticaja na postojanje i visinu depozita u hotelu. U pojedinim hotelima se prilikom prijave (check-in) ostavlja depozit. Novac se može ostaviti u gotovini ili garantovati kreditnom karticom. Visina depozita zavisi od kategorizacije hotela i dužine boravka. Na kraju boravka prilikom odjave iz hotela,vrši se povraćaj depozita. Isti može biti umanjen za eventualno načinjenu štetu ili neplaćene troškove u hotelu-ukoliko ih ima. Povraćaj depozita u gotovini se vrši prilikom odjave iz hotela, na recepciji. Ukoliko je plaćanje depozita garantovano kreditnom karticom procedura povraćaja sredstava je minimum 15 dana od povratka sa putovanja.
  • Kontinentalni doručak je lagani jutarnji obrok, koji se služi u ograničenim količinama, i sastoji se od jedne vrste peciva, džema ili marmelade, maslaca ili margarina, čaja, filter kafe.

NAPOMENE:

  • Program je individualan. Hotelska rezervacija se vrši na upit. Za realizaciju aranžmana je potrebno minimum 10 putnika.
  • Rok za rezervaciju aranžmana je najkasnije 20 dana pre polaska na putovanje.
  • Rok za potvrdu hotelske rezervacije je najkasnije tri radna dana od momenta rezervacije i uplate akontacije.
  • Promena datuma putovanja, imena ili prezimena putnika, kao i promena smeštajnog objekta, smatra se se otkazom putovanja od strane putnika i podleže troškovima otkaza, prema posebnim uslovima otkaza aranžmana ovog programa. U tom slučaju, nova rezervacija se vrši po važećem cenovniku na dan rezervacije.
  • Krajnji rok za obaveštavanje putnika, za slučaj otkazivanja aranžmana od strane agencije Oktopod d.o.o. je 5 dana pre početka putovanja.
  • Broj telefona lokalnog vodiča će biti dostupan putnicima u momentu izdavanja putne dokumentacije, a najkasnije pre otpočinjanja ugovorenog putovanja.
  • Organizator putovanja nije odgovoran u slučaju oštećenja, kašnjenja ili gubitka prtljaga. U tom slučaju ODMAH se obratiti predstavniku aviokompanije (šalter Lost&Found), kako bi se dobila odgovarajuću potvrda (Damage, odnosno Property Irregularity Report).
  • Fakultativni izleti i posete nisu sastavni deo programa putovanja.Organizator putovanja nije odgovoran za kašnjenja, kvalitet organizacije i cenu fakultativnih izleta i poseta - čiji je organizator lokalna agencija na destinaciji. U slučaju primedbi i žalbi ODMAH se obratiti lokalnoj agenciji, organizatoru fakultativnih izleta i poseta.
  • Opisi plaža su generalni - ne podrazumevaju deo ulaska u vodu i morsko dno (može biti peščano, stenovito, šljunkovito i sl).
  • Za maloletna lica koja putuju bez jednog roditelja potrebna je saglasnost drugog roditelja.
  • Mole se putnici da prilikom rezervacije ,a najkasnije 10 dana pred putovanje dostave tačna imena i prezimena onako kako je napisano u pasošu(dostaviti fotokopiju prve strane pasoša).U suprotnom svaka promena posle navedong roka podleže dodatnoj naplati od strane avio kompanije koju snose sami putnici!!
  • VAŽNA NAPOMENA: Kod transfera aerodrom-hotel -aerodrom, autobus po dolasku, kao i u odlasku staje što je moguće bliže smeštajnom objektu,a uzavisnosti kako zbog konfiguracije terena takoi unajvećoj meri u zavisnosti od saobraćajne prohodnosti.Obaveza organizatora nije prenos prtljaga od autobusa do smeštajnog objekta.Organizatorputovanjazadržava pravopromeneredosleda pojedinih sadržaja u programu.
  • Putnik potvrdjuje da je upoznat sa mogućnostima promene formalnih uslova zahtevanih od strane nadležnih epidemioloških i državnih vlasti, od trenutka zaključenja ugovora pa do završetka putovanja, koji se uslovi moraju poštovati, a kako se radi o opšte poznatim okolnostima koje se, u ovoj specifičnoj opšteprisutnoj situaciju menjaju iz dana u dan, ove promene (popunjavanje odredjenih formulara na granici, posebni testovi koje zahteva odredišna ili tranzitna zemlja, eventualna izolacija itd. ) ne predstavljaju opravdan razlog za eventualni otkaz putovanja, i osnov isključenja primene Opštih uslova organizatora putovanja.
  • Za realizaciju programa je potrebno minimum 10 putnika. Krajnji rok za prijavu je 15 dana pre polaska ili do popune mesta. Krajnji rok za obaveštavanje putnika u slučaju otkazivanja putovanja od strane organizatora putovanja T.A.Oktopod je 5 dana pre početka putovanja

U cenu putovanja nije uključeno putno osiguranje. Organizator savetuje zaključenje osiguranja koje nije zakonom obaveznoi to osiguranje putne odgovornosti, osiguranje od otkaza putovanja, zdravstveno osiguranje i osiguranje protiv nezgoda. Ukoliko Organizator i Posrednik nude putna osiguranja, radi se samo o posredovanju. Ugovor o osiguranju se zaključuje, samo između Putnika i osiguravajuće kompanije, kome se eventualni zahtevi direktno upućuju. Potrebno je da pročitate uslove osiguranja i obaveze iz ugovora o osiguranju. Premije osiguranja nisu sastavni deo cene putovanja i dospevaju odmah pri zaključivanju ugovora o osiguranju. Potpisivanjem Ugovora, Putnik potvrđuje da mu je informisan i upućen na obezbeđenje, paketa putnog osiguranja.Paket putnog osiguranja ne pokriva obavezno zdravstveno osiguranje, te se Putniku preporučuje da isto sam obezbedi, jer to može biti razlog da pogranične vlasti ne dozvole dalje putovanje ili da Putnik mora sam platiti značajne troškove eventualnog lečenja.

OPIS SMEŠTAJA (Smeštaj je u nekom od navedenih hotela ili sličnom na sličnoj ili istoj lokaciji)

HOTEL VILADOMAT 3* BARSELONA 
Hotel Viladomat je idealno lociran, u elitnom delu Barselone- Eišampli, na nekoliko minuta hoda od metro stanice (Hospital Clinic), a u neposrednoj blizini se nalazi i Trg Katalunja i Rambla. Sve sobe su sa klima uređajem, TV-om sa satelitskim programima, sefom, mini barom, wi-fi internet konekcijom. Doručak se služi po principu samoposluživanja

https://www.aa-hoteles.com/es/hotel-viladomat-barcelona

HOTEL DWO COLOURS ALCALA 4*
Hotel je smešten oko 15ak km od centra Madrida i dobro povezan sa centrom grada gradskim prevozom. Hotel poseduje restoran, recepciu, bar, lift, privatni parking...Svaka soba sadrži kupatilo sa fenom za kosu, klima uređaj, SAT TV, besplatan wi-fi, sef...Doručak - kontinentalni švedski sto.

https://www.dwocolours.com/en/

Aranžman je rađen na bazi od minimum 10 prijavljenih putnika i usled nedovoljnog broja putnika organizator putovanja ima pravo otkaza putovanja, najkasnije 5 dana pre termina polaska.

Molimo Vas da pažljivo pročitate Opšte uslove putovanja.

Organizator putovanja je Turistička agencija „OKTOPOD TRAVEL“-a, Licenca OTP 105/2021 kategorije A od 08.10.2021. godine. Uz ovaj program važe Opšti uslovi putovanja organizatora putovanja.

 

Program br.1 od 04.08.2023.       Licenca Ministarstva Turizma OTP 105/2021 kategorije A od 08.10.2021.godine.

 

Beograd centrala
Velimira Bate Živojinovića 7, Beograd, Srbija
(bivša Bojanska, ulaz iz Mileševske)
tel: +381 11 41 55 555
email: info@oktopod.rs
5 mins You
Pic
Hey there, we’re just writing to let you know that you’ve been subscribed to a repository on GitHub.
Pic
Brian Cox 1 Hour
Ok, Understood!
2 Hours You
Pic
You’ll receive notifications for all issues, pull requests!
Pic
Brian Cox 3 Hours
You can unwatch this repository immediately by clicking here: Keenthemes.com
4 Hours You
Pic
Most purchased Business courses during this sale!
Pic
Brian Cox 5 Hours
Company BBQ to celebrate the last quater achievements and goals. Food and drinks provided
Just now You
Pic
Pic
Brian Cox Just now
Right before vacation season we have the next Big Deal for you.

Kontakt

Beograd

Velimira Bate Živojinovića 7, Beograd, Srbija
(bivša Bojanska, ulaz iz Mileševske)
tel: +381 11 41 55 555
email: info@oktopod.rs

Beograd

Gandijeva 148a, Beograd, Srbija
(Piramida kockica)
tel: +381 11 41 55 555
email: piramida@oktopod.rs

Novi Sad

Petra Drapšina 47, Novi Sad, Srbija
tel: +381 21 31 05 220
email: novisad@oktopod.rs

Niš

Svetozara Markovića br.30, Niš, Srbija
tel: +381 18 310 52 20
email: nis@oktopod.rs

Ovlašćeni prodavci - Franšize

Vidikovac

Geo Travel, Patrijarha Joanikija 29a, Beograd, Srbija
tel: +381 11 2342 303
email: oktopodvidikovac@gmail.com

Zvezdara

Okto Travel, Bulevar Kralja Aleksandra 540, Beograd, Srbija
tel: +381 11 4009 018
mob: +381 63 833 88 26
email: oktotravel2018@gmail.com

Kruševac

IRIS 037 d.o.o. Mišarska 22, Kruševac, Srbija
mob: +381 69 350 20 28
email: oktopodkrusevac@gmail.com

Jagodina

JUNIOR TRAVEL d.o.o. Kneginje Milice 49, Jagodina, Srbija
mob: +381 65 884 20 24
mob: +381 66 282 585
email: oktopodjagodina@gmail.com