Istanbul - 3/4 dana

/ Evropski gradovi 2020 / Avionom

TERMINI:

PROGRAM PUTOVANJA 4 I 5 DANA:

1.dan Beograd – Istanbul

Dolazak na aerodrom tri sata pre poletanja. Let za Istanbul kompanijom Turkish Airlines ili Air Serbia. Po dolasku u Istanbul transfer do hotela. Smeštaj u hotel, slobodno vreme. Noćenje.

2.- 3./4. dan. Istanbul

Doručak. Slobodno vreme za individualne aktivnosti i obilazak nekih od najznačajnijih znamenitosti Istanbula: Hipodrom, Plava Džamija, Aja Sofija, Topkapi palata, moreuz Bosfor, palata Dolmabahče, Vaseljenska patrijaršija...Noćenje.

4./5.dan Istanbul – Beograd

Doručak. Sobe se prema međunarodnim hotelskim pravilima moraju napustiti do 12.00h. Slobodno vreme do polaska na transfer na aerodrom. Let za Beograd. Po sletanju, kraj programa.       

RED LETENJA (TURKISH AIRLINES):    

DAN U NEDELJI

BROJ LETA / POLAZAK IZ BEOGRADA*

BROJ LETA / POLAZAK IZ ISTANBULA*

Ponedeljak

TK 1084   20:25 – 23:15

TK 1083   18:55 – 19:35

Utorak

TK 1082   09:05 – 11:55

TK 1081   07:40 – 08:15

Sreda

TK 1082   09:05 – 11:55

TK 1081   07:40 – 08:15

Četvrtak

TK 1084   20:25 – 23:15

TK 1083   18:55 – 19:35

Petak

TK 1084   20:25 – 23:15

TK 1083   18:55 – 19:35

Subota

TK 1084   20:25 – 23:15

TK 1083   18:55 – 19:35

Nedelja

TK 1082   09:05 – 11:55

TK 1081   07:40 – 08:15

RED LETENJA (AIR SERBIA):    

DAN U NEDELJI

BROJ LETA / POLAZAK IZ BEOGRADA*

BROJ LETA / POLAZAK IZ ISTANBULA*

Ponedeljak

JU 802 13:05 – 15:45

JU 803 16:30 – 17:10

Utorak

JU 802 12:15 – 14:55

JU 803 15:40 – 16:20

Sreda

JU 802 13:05 – 15:45

JU 803 16:30 – 17:10

Četvrtak

JU 802 12:05 – 14:45

JU 803 15:35 – 16:15

Petak

JU 802 12:15 – 14:55

JU 803 15:40 – 16:20

Subota

JU 802 13:15 – 15:55

JU 803 16:40 – 17:20

Nedelja

JU 802 12:15 – 14:55

JU 803 15:40 – 16:20

 *navedena vremena su lokalna                                                  

U slučaju promene, otkaza ili pomeranja letova od strane avio kompanija Turkish Airlines  ili Air Serbia, putnici će o istom biti obavešteni u zakonskom roku, prema pravilima avio kompanija. Vremena leta prema rasporedu avio kompanija.

Red letenja i vreme letenja avio kompanija su podležni promenama, čak i nakon potvrde i štampe avio karte. Na avio kompaniji Turkish Airlines dozvoljeno je maksimalno 30 kg prtljaga i 8 kg ručnog prtljaga.

Na avio kompaniji Air Serbia dozvoljeno je maksimalno 23 kg prtljaga i 8 kg ručnog prtljaga. 

HOTELI U PONUDI:

Hotel Emin 3* - http://www.aymahotelsgroup.com/eminhotel/index.php

Hotel se nalazi u starom delu grada – Laleli, u blizini Grand Bazara i na par minuta od istorijskih znamenitosti.

Hotel ima 44 sobe, restoran i bar. 

Sobe: svaka soba ima tuš/WC, SAT TV, telefon, klima uređaj, mini bar, fen za kosu, wifi.

Usluga: ND – noćenje sa doručkom – doručak kontinentalni švedski sto.

Hotel Grand Emin 3* - http://www.aymahotelsgroup.com/grandemin/ 

Hotel se nalazi u starom delu grada – Laleli, u blizini Grand Bazara, na par minuta od istorijskih znamenitosti i 20  min šetnje do centra grada.

Hotel ima, restoran, bar, lift, sef, bazen, uslugu hemijskog čišćenja, TV salu, terasu.  

Sobe: svaka soba ima tuš/WC, SAT TV, telefon, sef, klima uređaj, mini bar, fen za kosu, wifi

Usluga: ND – noćenje sa doručkom – doručak kontinentalni švedski sto.

Hotel Kecik 3* - http://kecik-hotel.hotel-istanbul.net/en/ 

Hotel se nalazi u starom delu grada – Laleli, u blizini Grand Bazara i na par minuta od istorijskih znamenitosti.

Hotel ima 90 soba,lift, sef, restoran, bar.

Sobe: svaka soba ima tuš/WC, TV, telefon, klima uređaj, mini bar, fen za kosu, wifi.

Usluga: ND – noćenje sa doručkom – doručak kontinentalni švedski sto.

Hotel Martinenz 3* - https://www.booking.com/hotel/tr/martinenz.sr.html

Hotel se nalazi u starom delu grada – Laleli, u blizini Kapali čaršije i na par minuta od istorijskih znamenitosti.

Hotel ima 95 soba, restoran, bar, krovnu terasu, wifi.

Sobe: svaka soba ima tuš/WC, SAT TV, telefon, fen za kosu, klima uređaj, mini bar.

Usluga: ND – noćenje sa doručkom – doručak kontinentalni švedski sto.

Hotel Benler 3* - benler-hotel.hotel-istanbul.net/en

Hotel se nalazi u starom delu grada – Laleli, u blizini Kapali čaršije i na par minuta od istorijskih znamenitosti.

Hotel ima, restoran, bar, lift.

Sobe: svaka soba ima tuš/WC, SAT TV, telefon, fen za kosu, klima uređaj, mini bar, wifi.

Usluga: ND – noćenje sa doručkom – doručak kontinentalni švedski sto.

Hotel Graziella Gold hotel 4* - https://www.booking.com/hotel/tr/graziella-gold.en-gb.html

Hotel se nalazi u starom delu grada – Laleli, u blizini Kapali čaršije i na par minuta od istorijskih znamenitosti.

Hotel ima, restoran, bar, lift, fitness centar, spa centar, wifi.

Sobe: svaka soba ima tuš/WC, SAT TV, telefon, fen za kosu, klima uređaj, mini bar, sef, wifi.

Usluga: ND – noćenje sa doručkom – doručak kontinentalni švedski sto.

Hotel Grand Durmaz hotel 4* - http://www.granddurmazhotel.com/

Hotel je centralno lociran u starom delu grada – Laleli, na par minuta od istorijskih znamenitosti.

Hotel ima 51 sobu, restoran, bar, fitness centar, spa centar, konferencijsku salu, wifi.

Sobe: svaka soba ima tuš/WC, SAT TV, telefon, fen za kosu, klima uređaj, mini bar, sef, wifi.

Usluga: ND – noćenje sa doručkom – doručak kontinentalni švedski sto.

Cenovnik i uslovi plaćanja:



PAKET ARANŽMAN - aerodromske takse su uključene u cenu

HOTEL + AVION + TRANSFER
individualni polasci
PERIOD PUTOVANJA 01.10. - 24.12.2020.
HOTEL usluga soba 4 dana / 3 noćenja 5 dana / 4 noćenja
hotel 3* ND 1/2 289 309
hotel 4* ND 1/2 319 339
Doplata za 1/1 sobu, treću odraslu osobu, na pomoćnom ležaju, deca od 2 do 11.99 godina, na upit

* Cene su izražene u evrima po osobi, osim ako nije drugačije naznačeno u tabeli
* Chd 0 - 2 god. BESPLATNO, osim ako nije drugačije naznačeno u tabeli

HOTELI U PONUDI

CENA  ARANŽMANA  OBUHVATA:

*avionski prevoz na relaciji Beograd – Istanbul – Beograd, kompanijom Turkish Airlines ili Air Serbia

*aerodromske takse, čiji je iznos podložan promeni. (Ukupan iznos za sve avio takse iznosi trenutno 122 eur. Visina iznosa doplate za gorivo zavisiće od poskupljenja cene goriva pred realizaciju leta u odnosu na ugovorenu koje se plaćaju u dinarskoj protivvrednosti u agenciji  Deca do 2 godine ne plaćaju aerodromsku taksu,i troškove organizacije putovanja

*transfer aerodrom – hotel – aerodrom

*3 ili 4 noćenja u izabranom hotelu na bazi usluge noćenje sa doručkom

*Asistenciju lokalnog predstavnika na srpskom ili hrvatskom jeziku za vreme boravka na destinaciji.

*organizaciju putovanja

 

CENA  ARANŽMANA  NE OBUHVATA:

* putno zdravstveno osiguranje

* Napomena: za ulazak na teritoriju Republike Turske neophodno je međunarodno putno osiguranje sa Covid19 dodatkom.

* ulaznice i fakultativne izlete

* uslugu vodiča tokom putovanja

Cena aranžmana je podložna promeni u zavisnosti od raspoloživosti mesta i dostupnim tarifama na letovima, kao I prema trenutnoj raspoloživosti u hotelima.


Turistička agencija Oktopod travel preporučuje fakultativne izlete: 

* Istanbul 1 - Top Kapi, Plava Džamija, Aja Sofija, Hipodrom – u pratnji vodiča na srpskom jeziku

* Istanbul 2 - Krstarenje Bosforom  sa posetom Vaseljeskoj patrijaršiji - u pratnji vodiča na srpskom jeziku

* Dolombahče palata – u pratnji vodiča na srpskom jeziku

* Tursko veče  

 

Važne napomene;

- U slučaju otkaza aranžmana ili promene imena, od strane putnika, važe posebni uslovi otkaza, uslovi avio kompanija; - mogući su storno penali u bilo kom trenutku u iznosu 100%.


Način plaćanja:

• svi navedeni iznosi koji su u eur, plaćaju se u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu Narodne banke Srbije na dan uplate

• 40% prilikom rezervacije, ostatak najkasnije 15 dana pre putovanja

• čekovima građana, datumirani svakog 15-og u mesecu

• platnim karticama (Visa, Dina, Master, Maestro, American Express)

• mogućnost plaćanja na 6 mesečnih rata kreditnim karticama Banke Intesa (Visa, Master i American Express)

• mogućnost plaćanja administrativnom zabranom

Cena je garantovana samo za uplatu celokupnog iznosa, odnosno garantovan je samo iznos uplaćene akontacije, a ostatak je podložan promeni.

Oktopod Travel zadržava pravo da propiše drugačije uslove plaćanja za pojedine promotivne ponude, kao i za zaposlene u firmama/sindikatima sa kojima agencija zaključi poseban ugovor.

Napomena: započeti način plaćanja ne može se menjati.


Napomene:



NAPOMENE:

Svaki putnik je u obavezi da poseduje ispravnu putnu ispravu i prilikom prijave na putovanje u prodajnom mestu dužan je da dostavi broj pasoša. Svi putnici, državljani Srbije, koji poseduju nove biometrijske (crvene) pasoše, u Tursku mogu putovati BEZ VIZA. Pasoš mora biti važnosti minimum 6 meseci nakon povratka sa putovanja. Molimo putnike da posebnu pažnju obrate na dečije pasoše koji se izdaju sa kraćim periodom važenja.

Putnici koji nisu državljani Srbije, u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju i kroz koju putuju. Agencija ne snosi odgovornost i nije dužna upoznati putnike državljane drugih država na uslove (vizne, carinske, zdravstvene i dr.) koji važe za odredišnu ili tranzitnu zemlju, već je obaveza stranog državljanina da se informiše kod nadležnog konzulata i da Putnik sam potrebne uslove i isprave obezbedi blagovremeno i uredno. Agencija ne može biti odgovorna u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku prelazak granice.

Maloletna deca bez pratnje roditelja moraju imati overenu saglasnost roditelja pri prelasku granice.

  • Putno osiguranje se preporučuje za putovanje u inostranstvo. Putnici sami snose odgovornost da u slučaju neobezbeđenog putnog osiguranja, ili na osnovu slobodne procene graničnih vlasti, budu sprečeni da uđu na teritoriju zemlje u koju putuju.
  • Svaka promena programa putovanja od strane samog putnika u toku putovanja, a uz saglasnost predstavnika agencije ne predstavlja izmenu ugovorenog programa.
  • Svi putnici po prihvatanju programa obavezni su da se upoznaju sa ugovorenim programom putovanja, uslovima plaćanja, uslovima putnog zdravstvenog osiguranja i Opštim uslovima putovanja agencije Organizatora.
  • Organizator putovanja zadržava pravo promene programa putovanja usled nepredviđenih objektivnih okolnosti (redosled pojedinih sadržaja u programu u zavisnosti od objektivnih okolnosti).
  • Organizator ne snosi odgovornost za eventualno drugačije usmene informacije o programu putovanja, dobijenih od strane zaposlenih u agenciji kao i od strane subagenata (posrednika u prodaji aranžmana), koje nisu u skladu sa elementima zaključenih Ugovora o putovanju.
  • Organizator putovanja može promeniti ugovorenu cenu ako je posle zaključenja ugovora došlo do promena u cenama hotela, tarifama prevoznika, poremećaja i promena na monetarnom tržištu ili tržištu roba i usluga.
  • Potpisnik ugovora o putovanju ili predstavnici grupe putnika, obavezni su da sve putnike upoznaju sa ugovorenim programom putovanja, uslovima plaćanja i osiguranja, kao i Opštim uslovima putovanja organizatora putovanja.
  • O tačnom vremenu leta putnik će biti obavešten po dobijanju informacije od avio prevoznika, a ne ranije od 48 sati u odnosu na vreme poletanja.
  • U ručnom prtljagu nisu dozvoljene makazice, drugi oštri predmeti, kao ni tečnosti. Organizator putovanja ne snosi odgovornost za izgubljen, oštećen ili ukraden prtljag. Svoja prava u vezi sa prtljagom koji je izgubljen, oštećen ili ukraden putnik ostvaruje obraćajući se direktno prevozniku ili pružaocu usluge smeštaja, u skladu sa međunarodnim i domaćim pozitivnim propisima. Deca od 0-2 godine nemaju pravo na besplatan prtljag, kao ni sedište i obrok u avionu. Avio karte se po pravilu preuzimaju na aerodromu, dva sata pre leta. 
  • Po preuzimanju karata, putnici su u obavezi da obave čekiranje, predaju prtljaga i pasošku kontrolu. Zbog mogućih gužvi, molimo putnike da dolaze na aerodrom na vreme, koje ne sme biti kraće od dva sata pre leta.
  • Potvrda izabranog hotela se po pravilu čeka 48h (dva radna dana) od momenta uplate akontacije (ne računajući vikend – subota/
  • Smeštaj iz ove ponude registrovan je, pregledan i standardizovan od strane Nacionalne turističke asocijacije zemlje u kojoj se nalazi.Opis destinacija i smeštaja dostupan je u agenciji ili na web-straniciwww.oktopod.rs
  • Deca ostvaruju popust samo u pratnji dve punoplatežne osobe.
  • Po pravilu ulaz u hotelske sobe prvog dana boravka je posle 14h, dok se poslednjeg dana boravka napušta hotelska soba najkasnije do 10h. Ukoliko gost želi da zadrži duže sobu, obavezan je da izvrši najavu recepciji hotela, kao i da sam plati ovu dodatnu uslugu.
  • U pojedinim hotelima, putnici su u obavezi da prilikom dodele soba polože određeni novčani iznos ili predaju podatke iz kreditne kartice na ime depozita za slučaj štete ili naplate dodatnih hotelskih usluga. Ukoliko ne nastane bilo kakva šteta ili putnik ne iskoristi dodatne usluge u hotelu, deponovani iznos će se po završetku boravka vratiti putniku.
  • Cena za jednokrevetnu sobu – radi se na upit.
  • U većini hotela u Turskoj treći i četvrti ležaj mogu biti pomoćni ležajevi. Dimenzija i izgled pomoćnog ležaja zavise od mogućnosti smeštajnog objekta – može biti i sofa na razvlačenje standardnih ili manjih dimenzija.
  • Opisi smeštajnih objekata su informativnog karaktera. Za eventualna odstupanja i kvalitet usluge u okviru smeštajinih objekata, organizator putovanja ne snosi odgovornost, jer to isključivo zavisi od smeštajih objekata.
  • Neki od dopunskih sadržaja smeštajnih objekata su dostupni uz doplatu. Postoji mogućnost odstupanja i promena oko dostupnosti nekih sadržaja, jer isključivo zavise od smeštajnih objekata ( sef, parking, mini-bar, TV, klima uređaj …), zašta organizator ne snosi odgovornost.
  • Obavezno je poštovanje osnovnih pravila oblačenja (dress code) za vreme obroka u većini hotela.
  • Organizator nije odgovoran za realizaciju fakultativnih lokalnih izleta u organizaciji ino-partnera.

VAŽNE NAPOMENE:

Shodno trenutnoj situaciji i merama prevencije obaveštavamo putnike da su sve zemlje usvojile protokole o pojačanoj higijeni u smeštajnim objektima. Mere su usklađene sa preporukama Svetske zdravstvene organizacije. Radi sprovođenja određenih mera, hotelski objekti zadržavaju pravo promene načina pružanja pansionskih usluga, prijema i odjave gostiju, kao i mogućnost da pojedine servise u spa centrima, na spoljašnjim i unutrašnjim bazenima, u restoranima i barovima obustave u celosti. Svi ugostiteljski objekti zadržavaju pravo korekcije servisa i usluga tokom čitave letnje sezone. Informacije su promenljivog karaktera, te se pojedini načini pružanja usluge ne mogu garantovati i ne mogu biti kasnije predmet reklamacije, jer se sprovode u cilju zaštite i bezbednosti gostiju i zaposlenih.

KRAJNJI ROK ZA OBAVEŠTAVANJE PUTNIKA, ZA SLUČAJ OTKAZIVANJA ARANŽMANA OD STRANE AGENCIJE OKTOPOD TRAVEL JE 5 DANA PRE POČETKA PUTOVANJA

MOLIMO PUTNIKE DA PROVERE TAČNA VREMENA POLETANJA AVIONA DVA DANA PRE POLASKA NA PUTOVANJE

Organizator ima pravo da 5 dana pred put otkaže putovanje usled prebukiranosti hotela ili ponudi alternativni smeštaj u drugom objektu iste kategorije i cene..

Fotografije i opisi hotela: www.oktopod.rs

Garancija putovanja Nacionalne asocijacije turističkih agencija PU “YUTA”, po Ugovoru o garanciji putovanja

broj 0083/2020 od 10.01.2020.

Polisa osiguranja broj 30000016067 od 23.01.2020.godine Akcionarskog društva za osiguranje

„MILENIJUM-OSIGURANJE ADO, BEOGRAD”

 

Program putovanja br.1 od 30.09.2020.

Uz ovaj program vaze opsti uslovi organizatora putovanja agencije “OKTOPOD TRAVEL” uskladjeni sa YUTA standardom

 

Licenca Ministarstva Turizma OTP 119/2020. od 01.02.2020.godine.

Kontakt

KONTAKT


BEOGRAD

Velimira Bate Živojinovića 7 (bivša Bojanska)
(ulaz iz Mileševske)

tel: (011) 41 555 55

info@oktopod.rs



AVIO KARTE
ONLINE