HILTON PLAZA 5*

Hurgada / Hoteli 5*

HILTON PLAZA HURGHADA  5* https://www.hilton.com/en/hotels/hrghitw-hilton-hurghada-plaza/?WT.mc_id=zELWAKN0EMEA1HI2DMH3LocalSearch4DGGenericx6HRGHITW

Lokacija: Udaljen je oko 8km od Sakale (starog turističkog centra grada) i oko 13km od aerodroma Hurgada.

Sobe: Hotel ima 495 smeštajnih jedinica. Sve sobe su moderno sređene i savremeno opremljene,  svaka soba ima klima uređaj, SAT LCD TV, sef, mini bar, ketler i set za kafu, kupatilo opremljeno sa kadom i tuš kabinom, Wi-Fi internet.

Hotelski sadržaj: Hotel je u potpunosti renoviran i otvoren 2019. godine, sastoji se od glavne zgrade koja ima 6 spratova i aneks zgade u kojoj su smeštene premium sobe. U ponudi ima 495 moderno sređenih smeštajnih jedinica. Jedan je od prvih i najpoznatijih hotela u Hurgadi. Zbog svoje kvalitetne usluge, raznovrsnog sadržaja i dobre lokacije preporučuje se gostima svih uzrasta.

Za decu tu su igralište, animacije, dečiji klub, bazen sa malim aqua parkom i dečiji meni.

Sport i zabava: U okviru hotela se nalaze dva otvorena bazena za odrasle i jedan bazen za decu (sa nekoliko tobogana prilagođenih deci nižeg uzrasta), tereni za odbojku, stoni tenis, fitness centar i razne vrste animacija, Wi-Fi internet.

Usluga:Usluga u hotelu je All inclusive – doručak, ručak i večera (samoposluživanje – izbor više jela po hotelskim pravilima). U koncept ulaze i čaj, kafa, kolači, užine, lokalna alkoholna i bezalkoholna pića. Hotel u svojoj ponudi ima glavni restoran – Rostrata , 2 à la carte restorana – Lophelia Seafood i Asian restoran (besplatni jednom u periodu od 7 dana). Gostima je na raspolaganju i nekoliko barova – Lobby Bar Coquina, Bluefin Pool Bar, Delphine Pool Bar, Poseidon Cafe i Sands Beach Bar.

Program putovanja:

PRILIKOM REZERVACIJE ARANŽMANA OBAVEZNO DOSTAVITI KOPIJE PASOŠA SVIH PUTNIKA!

PROGRAM PUTOVANJA: 

1.  Dan BEOGRAD - HURGADA

Sastanak putnika na aerodromu "Nikola Tesla", minimum 2 sata pre poletanja aviona, u holu za međunarodne polaske (molimo putnike da provere tačno vreme poletanja aviona 2 dana ranije tačno mesto sastanka i vreme poletanja aviona). Trajanje leta 3 sata i 20 minuta. 

1 - 5, 6, 7, 10  i 11. dan HURGADA

Transfer od aerodorma do odabranog hotela. Smeštaj na bazi broja noćenja u odabranom hotelu na bazi odabrane usluge posle 15:00h. Slobodno vreme za odmor, individualne aktivnosti, fakultativne izlete... Noćenja.

 6, 7, 8, 11 i 12 dan (poslednji dan boravka) HURGADA - BEOGRAD

Napuštanje soba. U zakazano vreme transfer od odabranog hotela do aerodroma u Hurgadi. Poletanje iz Hurgade prema planiranom redu letenja. Trajanje leta 3 sata i 20 minuta. Sletanje u Beograd. Kraj programa.

 

  CENA ARANŽMANA OBUHVATA:

* prevoz avionom (redovna linija) na relaciji Beograd – Hurgada – Beograd kompanijom Air Srbija

* aerodromske i sigurnosne takse 51,40 € (aerodrom Beograd –21,42 €, aerodrom Hurgada – 29 €, DCV taksa – taksa direktorijata za civilno vazduhoplovstvo 0,98 € , deca od 0 do 2 god: besplatno)

* YQ taksu 20 € (taksa za poskupljenje goriva. Njena visina zavisiće od devijacije cene goriva i biće objavljivana 2 puta mesečno)

* transfer u Hurgadi na relaciji aerodrom – smeštaj - aerodrom

* smeštaj u hotelima na bazi izabrane usluge prema tabeli iz cenovnika (7/8/9/10/11 noćenja)

* usluge  lokalnog vodiča na engleskom jeziku.

* troškove kompletne organizacije i vođenja aranžmana

 CENA ARANŽMANA NE OBUHVATA:

* troškove PCR terstiranja po sletanju u Hurgadu, na aerodromu 30$ ili u Srbiji po važećim cenama

* Obavezno međunarodno putno osiguranje koje pokriva Covid-19

* egipatsku vizu 25$ (besplatno za državljane Srbije do 30.04.2021.)

* obroke u avionu

* troškove fakultative koji nisu sastavni deo programa putovanja i predstavljaju zaseban ugovor zaključen sa organizatorom izleta - inostranom agencijom, a u slučaju manjeg broja prijavljenih cena fakultative podložna je promeni prema uslovima lokalne agencije ino-partnera, i organizator izleta može ponuditi korigovane, više cene u odnosu na zainteresovani broj putnika koje isti nisu u obavezi da prihvate, a u skladu sa mogućnostima organizatora fakultativnog izleta – ino partnera)

* individualne troškove

* ekstra hotelske troškove

 

  POPUSTI:

* Cene za decu (prvo i drugo dete): važe samo u slučaju  kada deca dele sobu sa dve odrasle osobe.

* Popusti za decu važe isključivo u pratnji dve odrasle osobe, prema uslovima naznačenim u tabelama.

 

USLOVI I NAČINI PLAĆANJA ARANŽMANA:

• svi navedeni iznosi koji su u eur, plaćaju se u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu Narodne banke Srbije na dan uplate.

• 40% prilikom rezervacije, ostatak najkasnije 15 dana pre putovanja

• čekovima građana na 6 mesečnih rata, datumirani svakog 15-og u mesecu

• platnim karticama (Visa, Dina, Master, Maestro, American Express)

• mogućnost plaćanja na 6 mesečnih rata kreditnim karticama Banke Intesa i Dina card Poštanske štedionice (Visa, Master i American Express)

• mogućnost plaćanja administrativnom zabranom sa firmama sa kojima agencija Oktopod travel ima sklopljen ugovor

Cena je garantovana samo za uplatu celokupnog iznosa, odnosno garantovan je samo iznos uplaćene akontacije, a ostatak je podložan promeni.

Organizator putovanja zadržava pravo da propiše drugačije uslove plaćanja za pojedine promotivne ponude, kao i za zaposlene u firmama/sindikatima sa kojima agencija zaključi poseban ugovor.

 

INFORMACIJE VEZANE ZA PUTOVANJA TOKOM COVID-19 PANDEMIJE:

Ovaj program putovanja sačinjen je na osnovu uslova koji su na snazi u trenutku objavljivanja, što znači da, usled okolnosti koje su uzrokovane pandemijom Covid-19, ili iz drugih objektivnih razloga, može doći do promena, na koje organizator putovanja ne može uticati, a koje se tiču raspoloživosti smeštajnih kapaciteta, načina usluživanja obroka, odsustva pojedinih sadržaja u hotelu, važećih pravila za avio prevoz, pravila za prelazak granica i sl. što molimo da imate u vidu. U slučaju navedenog, organizator putovanja zadržava pravo promene smeštajnog kapaciteta na licu mesta, u okviru uslova predviđenih Zakonom.

Imajući u vidu specifičnost novonastale situacije usled pandemije Covid-19, obaveza putnika je da se precizno upozna sa zdravstvenim i svim drugim propisanim uslovima, koji su važeći u periodu realizacije putovanja, kako u Republici Srbji tako i u tranzitnim i odredišnim destinacijama, te da uslove striktno poštuje, kao i da sledi propisana pravila ponašanja i uputstva nadležnih u svim segmentima putovanja.

Organizator putovanja nema ingerencija niti mogućnosti da predviđena pravila i uslove menja, niti da svoje putnike amnestira od eventualnih posledica kršenja obvezujućih normi. Obaveza putnika je da poseduju u toku putovanja zaštitnu masku i rukavice.

 S obzirom na novonastalu situaciju, procedure na graničnim prelazima kao i na mogućnost nastupanja nepredviđenih situacija, i u toku putovanja, organizator putovanja ne može garantovati predviđenu satnicu dolaska na destinaciju i povratka, te iz istih razloga zadržava pravo promene rute putovanja (granični prelaz ili pak zemlja tranzita može biti promenjena, kao i pravo promene redosleda odvijanja pojedinih sadržaja iz programa putovanja. U zavisnosti od trenutne situacije, i radi potpune i bezbedne realizacije programa, sa tim u vezi molimo da putnici imaju razumevanja i za eventualna kašnjenja, na koja organizator putovanja u datoj situaciji, nije u mogućnosti da utiče.

Putnik potvrđuje da je upoznat sa mogućnostima promene formalnih uslova zahtevanih od strane nadležnih epidemioloških i državnih vlasti, od trenutka zaključenja ugovora pa do završetka putovanja, koji se uslovi moraju poštovati, a kako se radi o opšte poznatim okolnostima koje se, u ovoj specifičnoj opšteprisutnoj situaciju menjaju iz dana u dan, ove promene (popunjavanje određenih formulara na granici, posebni testovi koje zahteva odredišna ili tranzitna zemlja, eventualna izolacija itd. ) ne predstavljaju opravdan razlog za eventualni otkaz putovanja, i osnov isključenja primene Opštih uslova organizatora putovanja.

Covid-19: Počevši od 01.09.2020., na snagu je stupila odluka Vlade Republike Egipat da je državljanima Srbije za ulazak u AR Egipat neophodan negativan PCR test na COVID-19 ne stariji od 72h. Zahtevani PCR test se može obaviti po sletanju na aerodrom u Hurgadi po ceni od 30 USD po osobi, koji se plaća na licu mesta. PCR test se može obezbediti i u R. Srbiji. U oba slučaja, deca uzrasta do 5,99 godina nisu u obavezi da prilože negativan PCR test.

Obavezno je međunarodno putno zdravstveno osiguranje koje pokriva COVID-19.

Turističke vize su ukinute za boravak do 30.04.2021.

Popunjenost kapaciteta hotela do 31.09. će biti do 50%, a od 01.10. do 75%; U standardnoj sobi, zavisno od hotela, maksimum osoba će biti 2 odrasle osobe i dvoje dece do 12 godina. Ne postoji mogućnost smeštaja u trokrevetnim sobama. U autobusima za prevoz putnika koji imaju 50 sedišta, maksimum iskorišćenih sedišta će moći da bude 25 mesta. Turistima je zabranjeno da konzumiraju hranu i piće van hotelskog kompleksa. Turistima je zabranjen izlazak iz Hurgade, što znači da se izleti do Kaira i Luksora neće realizovati. Usled posledica epidemije COVID-19 pojedini sadržaji hotela neće biti dostupni (Spa centri – masaže, saune, animacije...). Na aerodromu, putnici će biti u obavezi da potpišu dokument da 14 dana pre puta nisu bili u kontaktu sa osobom koja je zaražena. Putnici moraju da popune Formular "Traveller Declaration Form" pre ulaska u avion. Zdravstveno putno osiguranje je obavezno i mora imati pokriće za Covid-19, detalji osiguranja moraju biti upisani u Formular. Putnici u ručnom prtljagu moraju imati maske i rukavice.

Nove zaštitne mere povodom Covida-19, koje je vlada Republike Egipta navela u svom protokolu na destinaciji: Za prijavljivanje i odjavljivanje u hotelu, postupak će biti sličan onom kakav je bio ranije. Recepcioner će nositi masku, dok će u nekim hotelima na recepciji biti pleksiglas. Usluga u restoranima je po principu samoposluživanja (švedski sto) ili set menu-a. Ukoliko je samoposluživanje u pitanju, osoblje hotela će posluživati hranu u tanjir klijenata. Švedski sto neće dodirivati niko osim hotelskog osoblja. Osoblje će koristiti masku i rukavice. Posluživanje obroka može biti podeljeno u više delova, o čemu će putnici biti obavešteni na recepciji hotela. Klijenti ne moraju da nose maske tokom boravka u hotelu, na otvorenom. Neki hoteli će otkazati švedski sto, zavisno od broja gostiju i poslužiti će meni ili samo glavno jelo. Dečiji klubovi neće biti otvoreni ovog leta u većini hotela. U restoranima je rastojanje od dva metra između stolova, a isto je u barovima (minimum 1,5m). Postojaće udaljenost između suncobrana na plaži definisana protokolom. Na aerodromu klijenti uvek moraju nositi masku. Samo na pasoškoj kontroli će skinuti masku. U avionu su putnici obavezni da nose masku. Prilikom autobuskog transfera putnici su obavezni da stave masku. Ko ne bude imao masku, neće moći da uđe u avion/autobus. Napominjemo da se regulative i preporuke za putovanja menjaju često, stoga postoji mogućnost da neki od gore navedenih protokola, bude u međuvremenu promenjen.

OPIS SMEŠTAJNIH JEDINICA (fotografije smeštaja su dostupne u agenciji i na web-stranici www.oktopod.rs)

VAŽNE NAPOMENE:

Vreme poletanja aviona određuje avio kompanija u zavisnosti od raspoloživosti aviona, i postoji mogućnost pomeranja predviđenog vremena leta. Obavezno dva dana pre putovanja proveriti tačno vreme i mesto sastanka putnika i poletanja aviona.

U slučaju večernjih i noćnih letova postoji mogućnost da se ne stigne na predviđeni obrok što ne može biti predmet žalbe putnika jer je činjenično stanje nastupilo usled objektivnih okolnosti na koje organizator putovanja nije mogao da utiče.

Postoji mogućnost da se po dolasku u hotel dobije hladni obrok ili lanč paket (zavisi da li smeštajni objekat ima tu mogućnost).

Maloletna lica, ukoliko putuju bez oba ili sa jednim roditeljem, moraju imati saglasnost roditelja koji ne putuje, overenu kod notara.

NAPOMENE U VEZI SMEŠTAJA:

 U hotelske sobe/apartmane se ulazi prvog dana boravka od 15:00 časova (postoji mogućnost ranijeg ulaska), a napuštaju se poslednjeg dana boravka do 12:00 časova. Smeštaj iz ove ponude registrovan je, pregledan i standardizovan od strane Nacionalne turističke asocijacije zemlje u kojoj se nalazi. Opis destinacija i smeštaja dostupan je u agenciji ili na web-stranici www.oktopod.rs . Opisi hotela su informativnog karaktera i preuzeti su sa web-stranica hotela. Za eventualna odstupanja i kvalitet usluge u okviru hotela organizator putovanja ne snosi odgovornost, jer to isključivo zavisi od hotela. U većini hotela uglavnom je zastupljena internacionalna kuhinja.

U pojedinim smeštajnim objektima treći i četvrti krevet mogu biti pomoćni kreveti. Dimenzija i izgled pomoćnog ležaja zavise od hotela, može biti sofa na razvlačenje ili kreveti na sprat.

Organizator putovanja ne može da utiče na razmeštaj po sobama, jer to isključivo zavisi od recepcije hotela.

Neki od dopunskih sadržaja smeštajnih objekta su dostupni uz doplatu. Postoji mogućnost odstupanja i promena oko dostupnosti nekih sadržaja, jer isključivo zavise od smeštajnih objekata (npr. sef, parking, mini-bar, TV, klima uređaj, wi-fi internet...). Iako pojedini hoteli imaju svoje plaže, postoji mogućnost da se suncobrani i ležaljke doplaćuju.

NAPOMENE:

Potpisnik ugovora o putovanju ili predstavnici grupe putnika obavezni su da sve putnike upoznaju sa ugovorenim programom putovanja, uslovima plaćanja i Opštim uslovima putovanja organizatora putovanja. 

Fakultativni izleti nisu obavezni deo programa i zavise od broja prijavljenih putnika. Cena se uglavnom sastoji od troškova rezervacije, prevoza, vodiča, ulaznica, organizacije... Termini fakultativnih izleta su promenljivi i zavise od slobodnih termina po lokalitetima, broja prijavljenih putnika i objektivnih okolnosti.

Putnici koji poseduju inostrani pasoš dužni su sami da se informišu kod nadležnog konzulata o uslovima koji važe za odredišnu ili tranzitnu zemlju (vizni, carinski, zdravstveni i dr.) i da sami blagovremeno i uredno obezbede potrebne uslove i isprave. Agencija ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku ulaz u Egipat.

Građanima republike Srbije za ulazak u Egipat potreban je pasoš (koji važi najmanje 6 meseci nakon povratka u zemlju) i viza koja se dobija I plaća na aerodromu (25$ po pasošu).

Uz ovaj program važe opšti uslovi organizatora putovanja agencije “OKTOPOD TRAVEL” usklađeni sa YUTA standardom.  Molimo Vas da pažljivo pročitate Opšte uslove putovanja!

Aranžman je rađen na bazi od minimum 125 prijavljenih putnika i usled nedovoljnog broja putnika organizator putovanja ima pravo otkaza putovanja, najkasnije 5 dana pre termina polaska. Organizator putovanja zadržava pravo korekcije ugovorene cene pre početka putovanja usled promene u kursu razmene valute ili promene u tarifama prevoznika i u zakonom predviđenim slučajevima 

Cenovnik i program putovanja Hurgada april/maj 2021. br. 1 ( 7/8/9/10/11 noćenja, avion) od 25.03.2021.

Organizator putovanja Oktopod travel, licenca OTP 119/2020 kategorije A 40 od 01.02.2020.godine.

MB 17205196, PIB 101486904, Velimira Bate Živojinovića 7, Beograd

Polisa osiguranja broj 470000045449 od 03.11.2020.godine Akcionarskog društva za osiguranje

„TRIGLAV-OSIGURANJE ADO, BEOGRAD”

 

KORISNE INFORMACIJE:

KLIMA: Egipat se nalazi između dve pustinje, Sahare i Arapske pustinje, i između dva mora, Sredozemnog i Crvenog, a od juga ka severu teče Nil. Usled ovakvog položaja Egipat ima raznovrsnu klimu. Od aprila do oktobra je izuzetno toplo vreme, a od novembra do marta je nešto hladniji period. Tokom marta temperature naglo rastu. Tada vetar duva iz pustinje i temperature se povećavaju za oko 15o. Najtopliji mesec je avgust kada temperature dostižu 46-48 °C. Za period od jula do oktobra karakteristične su poplave Nila zbog čega je znatno povećana vlažnost. 

HRANA: Hrana je više začinjena nego u severnim, mediteranskim delovima. Od namirnica najčešće se koriste pirinač, piletina, govedina, jagnjetina sa puno povrća, kao i riba i morski plodovi.

VODA ZA PIĆE: Voda iz vodovoda nije za piće. Preporučujemo flaširanu vodu koju možete naći u svim prodavnicama i restoranima.

TELEFONIRANJE: Međunarodni i lokalni razgovori mogući su iz svih hotela i pošta. Pozivni broj za Egipat je 0020, a za Srbiju 00381 + pozivni broj grada, ali bez nule (npr. za Beograd 11 umesto 011) + korisnički broj. Važni brojevi: policija 122, vatrogasci 180, hitna pomoć 123.

KUPOVINA: Prodavnice uglavnom ne rade prepodne, a najbolje vreme za kupovinu je u večernjim satima. Postoje turističke prodavnice sa fiksnim cenama, ali je na većini mesta neophodno cenkanje. Treba biti oprezan pri kupovini robe jer postoji mogućnost da nije originalna kako se tvrdi, tako da visoka cena nije uvek garancija kvaliteta. U Egiptu se mogu kupiti kvalitetni proizvodi od pamuka, papirus, alabaster, parfemi, nakit, nargile... U prodavnicama i supermarketima u Egiptu nije moguće kupiti alkoholna pića.

BAKŠIŠ: Davanje bakšiša je tradicija u Egiptu. Neki restorani uključuju bakšiš, dok je na većini mesta ostavljeno gostima da o tome odlučuju. Lepim gestom smatra se ostavljanje bakšiša nosačima i spremačima u hotelu, kao i vozaču na povratku sa izleta.

VALUTA: L. E. - egipatska funta (1 euro je oko 17 L. E.). Menjačnice se nalaze u hotelima, bankama i na aerodromima, a kurs je svuda sličan. Najbolje je novac menjati u manjim iznosima u hotelu. Bankomati su najčešće u centru većih gradova i u boljim hotelima. Poželjno je novac kao i druge dragocenosti čuvati u sefu.

KATEGORIZACIJA: Kategorizacija hotela određena je od strane zvaničnih nacionalnih turističkih asocijacija i važi isključivo prema njihovim kriterijumima, koji nisu identični evropskim. Postoji mogućnost da neki hoteli u međuvremenu promene kategoriju u višu ili nižu od one koja se nalazi u našem katalogu. Za naknadnu promenu kategorije hotela, turoperator ne preuzima nikakvu odgovornost.

SOBE: Razmeštaj po sobama uvek vrši hotel, turoperator na to nema uticaja. Prosledićemo vaše želje hotelu, ali ne možemo garantovati njihovo ispunjenje. Broj jednokrevetnih soba u mnogim hotelima je ograničen, a veličina sobe, oprema i položaj nisu uvek identični sobama koje su prikazane u katalogu. U slučaju trokrevetnih i četvorokrevetnih soba (osim ako nije drugačije navedeno), slobodan prostor može biti manji nego u dvokrevetnoj sobi jer se obično u dvokrevetne sobe ubacuju pomoćni ležajevi kao treći ili četvrti krevet, npr. sofa ili krevet na rasklapanje, pa nisu uvek prema standardu u odnosu na klasične hotelske krevete, odnosno mogu biti nešto kraći ili uži. Porodične sobe, pored dva normalna kreveta, raspolažu još dodatnim pomoćnim ležajevima. Ne može se uvek garantovati francuski ležaj u dvokrevetnoj sobi, ali se može tražiti od hotela ukoliko gosti izričito zahtevaju. U nekim hotelima sefovi nisu u sobama već na recepciji hotela.

KLIMA UREĐAJI: Svi hoteli su klimatizovani (klima uređaji ili centralni sistem). U slučaju kvara ili drugih problema sa hlađenjem odmah reagujte i prijavite recepciji hotela.

HOTELSKA PONUDA: Kod većine hotela navedene su dodatne usluge koje se nude. U nekim All inclusive hotelima u Egiptu iznajmljuju se peškiri za plažu uz depozit koji se gostima vraća uoči povratka.

PLAŽA: Većina hotela ima svoje privatne peščane plaže o čijem održavanju hoteli sami brinu. Klimatski uslovi, vetar i morska struja, kiša, mogu naneti morsku travu, meduze i slično, te zbog toga može doći do ograničenja ili promena pravila kupanja ili upotrebe plaže, na šta organizator putovanja, nažalost, nema uticaja. Javno sunčanje u toplesu u Egiptu je zabranjeno. Broj ležaljki i suncobrana na plažama je ograničen. Sve plaže su peščane, ali mogu imati koralne grebene, pa je pristup vodi omogućen putem mola. Za vreme letnjih meseci potrebna je krema sa visokim zaštitnim faktorom jer sunce može biti veoma jako i ugroziti vaše zdravlje.

CENA ARANŽMANA: Objavljene cene u cenovnicima izražene su u eurima, ali se aranžman plaća isključivo u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu NBS, na dan plaćanja po aranžmanu.

DOLAZAK NA AERODROM: Na aerodrom treba doći najmanje dva sata pre predviđenog vremena poletanja, kako bi svi putnici dobili putnu dokumentaciju od naših predstavnika koji su zaduženi za ispraćaj gostiju na aerodromu.

PROMENA REDA LETENJA: Zbog vremenskih, tehničkih ili organizacionih razloga (čak u vrlo kratkom vremenu pred put) može doći do promene vremena leta. Avio kompanije i organizatori putovanja u ovim okolnostima zadržavaju pravo na navedene promene i ne snose nikakvu odgovornost za iste. Tačne podatke o vremenu leta kao i ostale informacije putnici uobičajeno dobijaju 24 sata pred let, njihova obaveza je da kontaktiraju organizatora putovanja i provere da li je došlo do eventualnih promena reda letenja.

KAŠNJENJE LETOVA: Do kašnjenja letova na koje organizator putovanja nema uticaja, može doći iz različitih razloga (kvara na avionu, opterećenja vazdušnog prostora, nepovoljnih vremenskih uslova, štrajkova, nemira i sl.). Za nastale dodatne troškove ili neiskorišćene usluge ne snosimo odgovornost. Prvi i poslednji dan putovanja namenjeni dolasku na željenu destinaciju, odnosno odlasku sa nje, kao i transferima koje organizuje organizator putovanja, te molimo da posebno pažljivo pročitate uslove putovanja koji to bliže objašnjavaju.

PRTLJAG: Na letovima za Egipat i iz Egipta dozvoljena težina prtljaga je 20 kg, ručni prtljag 5 kg, a za bebe 10 kg. Neophodne stvari, kao sto su pasoš, novčanik, putna dokumenta, dragocenosti, lekovi i slično, uvek se nose u ručnom prtljagu. Zbog razlike u temperaturi poželjno je spakovati garderobu za slojevito oblačenje u ručni prtljag. U slučaju oštećenja ili kašnjenja prtljaga, odmah se obratite predstavniku aviokompanije ili osoblju na aerodromu (Lost&Found) kako biste zatražili odgovarajuću potvrdu (Damage, odnosno Property Irregularity Report).

DOLAZAK NA DESTINACIJU: Nakon sletanja na aerodrom, prolaska kroz carinsku i pasošku kontrolu i nakon što podignete svoj prtljag, dočekaće vas naši predstavnici i otpratiti do autobusa koji će vas odvesti do odabranog mesta letovanja i željenog hotela.

TRANSFER: Naši predstavnici, koji će vas uputiti ka vama namenjenom prevoznom sredstvu do hotela, neće uvek biti u mogućnosti, zbog velikog broja putnika, da vas sve isprate do hotela. Transfer od aerodroma do hotela može biti organizovan i manjim autobusima što zavisi od broja putnika. Vreme transfera kod opisa hotela je orijentaciono, tako da pojedinačni transfer može biti vremenski kraći ili duži, zbog uslova u saobraćaju kao i usputnog iskrcavanja ili ukrcavanja putnika iz različitih hotela.

ULAZAK U ZEMLJU: Građanima republike Srbije za ulazak u Egipat potreban je pasoš (koji važi najmanje 6 meseci nakon povratka u zemlju) i viza koja se dobija I plaća na aerodromu. Putnici koji su strani državljani, dužni su da se sami informišu o viznom režimu koji važi između njihove države i Egipta.

 

Kontakt

KONTAKT


BEOGRAD

Velimira Bate Živojinovića 7 (bivša Bojanska)
(ulaz iz Mileševske)

tel: (011) 41-555-55

info@oktopod.rs


NOVI SAD

Stražilovska 27

tel: (021) 31-05-220

novisad@oktopod.rs


NIŠ

Svetozara Markovića br.30,lokal

tel: (018) 310-5220

nis@oktopod.rs


OVLAŠĆENI PRODAVCI
- FRANŠIZE -

VIDIKOVAC

Geo Travel, Patrijarha Joanikija 29a

tel: (011) 2342-303

oktopodvidikovac@gmail.com


ZVEZDARA

Okto Travel, Bulevar Kralja Aleksandra 540

tel: (011) 4009-018

mob: (063) 833-88-26

oktotravel2018@gmail.com


JAGODINA

JUNIOR TRAVEL d.o.o. Kneginje Milice 49, Jagodina

mob: (065) 884-20-24

mob: (066) 282-585

oktopodjagodina@gmail.com



AVIO KARTE
ONLINE