MINAMARK RESORT & SPA 4* - Sakala

Hurgada / Hoteli 4*

MINAMARK RESORT&SPA 4*

Lokacija: Mina Mark Resort & Spa se nalazi u centru Hurgade, u Sakali, desetak minuta šetnje od popularne marine i 8km od aerodroma.

Plaža: Hotel je na sopstvenoj peščanoj plaži koja ima ponton. Kupalište je delom sa koralnim grebenom a delom sa plitkom vodom. Hotel je udaljen 7 km od aerodroma. Gosti mogu da koriste ležaljke, suncobrane i peškire bez doplate.

Hotelski sadrzaj: Gostima su na raspolaganju 2 glavna restorana, 3 a la carte restorana, 3 bara (po jedan na plaži i pored bazena), orijentalni shisha bar, internet centar, sef na recepciji (uz doplatu), salon lepote, servis za pranje i peglanje i suvenirnica. Sportski sadržaj hotela čine 2 spoljašnja bazena (jedan se zimi greje), 2 dečija bazena sa toboganom i igralište, novi Aqua Park sa delom za odrasle i decu, teniski tereni, teren za odbojku, stoni tenis, bilijar, sportovi na vodi i škola ronjenja. U sklopu Spa centra su đakuzi, sauna, prostorije za masažu, parno kupatilo i teretana. 

Sobe: Hotel obuhvata centralnu zgradu (recepcija i manji broj soba) i 2 zgrade sa sobama između bazena i plaže. Ima 298 soba i sve imaju kupatilo (tuš/wc), fen, SAT TV, telefon, wi-fi (uz doplatu), sef (samo deluxe sobe), klima uređaj i mini bar. 

Usluga: all inclusive (sve uključeno) po hotelskim pravilima, na bazi samoposluživanja - izbor više jela. Doručak, ručak, večera, užine, lokalna alkoholna I bezalkoholna pića u skladu sa radnim vremenom barova I restorana.

www.minamark.com


Google maps:
Latitude: 27.217878
Longitude: 33.83826

Program putovanja:

U JEDINSTVENU CENU ARANŽMANA JE URAČUNATO:

  • Avio prevoz, čarter let na relaciji Beograd-Hurgada-Beograd letom avio kompanije Air Serbia - u cenu karte uračunat je isključivo jedan komad predatog prtljaga po osobi (težine do 23kg) i jedan ručni prtljag po osobi težine do 8kg, maksimalnih dimenzija 55x35x25cm (DxŠxV). Svaki kilogram preko dozvoljene težine se naplaćuje pri čekiranju, prema pravilima i tarifama koje određuje avio prevoznik. Na aerodromu u Hurgadi STROGO se pridržavaju ovih pravila prilikom povratka).
  • (Svaki višak prtljaga se dodatno naplaćuje prema pravilima i tarifama koje određuje avio prevoznik i na koje organizator putovanja nema uticaja; deca do 2 god-nemaju pravo na besplatan prtljag osim kolica)
  • Aerodromske takse u ukupnom iznosu od 63 Eur (aerodrom Beograd - 21,65 Eur, aerodrom Hurgada - 30,37 Eur, RF taksa - 0.98 Eur, YQ taksa -10 Eur).
  • Aerodromske takse i eventualne doplate za gorivo su sastavni deo paket aranžmana, samim tim je i njihova promena dozvoljena do momenta polaska.
  • Deca 0-2 godine nemaju zasebno mesto u avionu
  • Doplatu za gorivo YQ taksa -10 Eur(iznos doplate za gorivo je podložan promeni do polaska na put.). Ne plaćaju deca 0-1,99 godine
  • Smeštaj u odabranom hotelu 7, 10 ili 11 noćenja na bazi izabrane usluge iz tabele
  • Grupni povratni transferi aerodrom Hurgada-hotel-aerodrom Hurgada
  • Usluge predstavnika organzatora putovanja ili ino-partnera na destinaciji
  • Troškovi organizacije putovanja
  • Asistencija lokalnog vodiča u Hurgadi, na srpskom ili engleskom jeziku (ne podrazumeva stalnu asistenciju).

 Vreme poletanja aviona određuje avio kompanija i postoji mogućnost pomeranja predviđenog vremena leta.

Smeštaj u izabranom hotelu u tipu sobe prema tabeli sa cenama, na bazi izabranog broja noćenja, izabranih usluga (u slučaju ranih jutarnjih ili kasnih večernjih letova putnici ne mogu tražiti umanjenje cene za eventualni obrok koji ne mogu da iskoriste u hotelu). Ukoliko je aranžmanom predviđen organizovani avio-prevoz, kao prvi i poslednji obrok računaju se oni koji budu posluženi u avionu, i smatra se da ti obroci zamenjuju hotelske obroke uobičajene za to doba dana. Takođe se ne može tražiti umanjenje cene ili refundacija za hotelske usluge koje nisu korišcene zbog fakultativnih izleta.

U slučaju večernjih i noćnih letova postoji mogućnost da se ne stigne na predviđeni obrok što ne može biti predmet žalbe putnika jer je činjenično stanje nastupilo usled objektivnih okolnosti na koje organizator putovanja nije mogao da utiče.

Postoji mogućnost da se po dolasku u hotel dobije hladni obrok ili lanč paket (zavisi da li smeštajni objekat ima tu mogućnost).

 

  • U CENU ARANŽMANA NIJE URAČUNATO:
  • Troškovi međunarodnog putnog zdravstvenog osiguranja sa pokrićem za Covid koje je obavezno
  • VIZA25 USDpo pasošu na aerodromu u Hurgadi, u egipatskoj ambasadi u Beogradu 12 USD po pasošu za državljane Srbije
  • Troškovi fakultativnih izleta i poseta, individualnih razgledanja i obilazaka
  • Lični troškovi
  • Nepomenuti troškovi
  • Doplatu za gorivo (YQ taksa) ukoliko je iznos veći od 10 Eur. Iznos doplate dostavlja avio kompanija. Doplatu za gorivo ne plaćaju deca od 0-2 godine.

 

AIR SERBIA - TRUDNICE:

Obavezno proveriti pre putovanja aktuelne uslove sa avio kompanijom - Na potvrdi mora pisati na engleskom FIT TO FLY

https://www.airserbia.com/informacije/specijalni-zahtevi/zdravstveni-uslovi/specificna-zdravstvena-stanja

 USLOVI PLAĆANJA:

Cene aranžmana kao i svih drugih doplata su izražene u evrima (osim ako drugačije nije definisano). Plaćanje se vrši isključivo u dinarskoj protivvrednosti po zvaničnom srednjem kursu Narodne banke Srbije, na dan uplate. Cena je garantovana samo za uplatu kompletnog iznosa. U suprotnom, garantovan je samo iznos akontacije, a ostatak je podložan promeni.

 NAČIN PLAĆANJA:

  • Gotovinski - prilikom rezervacije, uplata avansa od 20% po osobi od ukupne cene aranžmana, ostatak najkasnije 20 dana pre polaska na putovanje.
  • Uplatom preko računa - prilikom rezervacije, uplata avansa od najmanje 40% od ukupne cene aranžmana, odnosno minimum 250 EUR po osobi (ukoliko je 40% ukupne cene aranžmana manji iznos od navedene sume od 250 EUR po osobi); ostatak najkasnije 20 dana pre polaska na putovanje.

 Vreme poletanja aviona određuje avio kompanija i postoji mogućnost pomeranja predviđenog vremena leta.

U cenu putovanja nije uključeno putno osiguranje. Organizator savetuje zaključenje osiguranja koje nije zakonom obavezno i to osiguranje putne odgovornosti, osiguranje od otkaza putovanja, zdravstveno osiguranje i osiguranje protiv nezgoda. Ukoliko Organizator i Posrednik nude putna osiguranja, radi se samo o posredovanju. Ugovor o osiguranju se zaključuje, samo između Putnika i osiguravajuće kompanije, kome se eventualni zahtevi direktno upućuju. Treba da pročitate uslove osiguranja i obaveze iz ugovora o osiguranju. Premije osiguranja nisu sastavni deo cene putovanja i dospevaju odmah pri zaključivanju ugovora o osiguranju. Potpisivanjem Ugovora, Putnik potvrđuje da mu je informisan i upućen na obezbeđenje, paketa putnog osiguranja. Paket putnog osiguranja ne pokriva obavezno zdravstveno osiguranje, te se Putniku preporučuje da isto sam obezbedi, jer to može biti razlog da pogranične vlasti ne dozvole dalje putovanje ili da Putnik mora sam platiti značajne troškove eventualnog lečenja.


VAŽNE NAPOMENE:

Svaka promena ili dopuna prvobitne rezervacije (ime, prezime, datum rođenja, promena tipa smeštaja...), a nakon isteka odeređenog hotelskog popusta, smatra se otkazom rezervacije od strane putnika i može biti odbijena od strane hotela. U tom slučaju primenjivaće se troškovi otkaza prema Opštim uslovima putovanja.

Sva ograničenja ulaska u Egipat u vezi sa Covid-19, koja su do sada bila na snazi, ukidaju se od 17. juna 2022. godine. Ukinuta je i obaveza popunjavanja formulara "Traveller Declaration Form".

Za ulazak u Republiku Egipat putnicima je potreban pasoš koji važi minimum 6 meseci po povratku sa puta, viza i zdravstveno putno osiguranje sa pokrićem za covid19.

Zdravstveno putno osiguranje je obavezno i mora imati pokriće za COVID 19,

Važnost pasoša za Egipat mora biti minimum 6 meseci od datuma povratka sa puta, putnici koji ne poseduju pasoš Republike Srbije moraju se sami informisati oko viznog režima u pripadajućem konzulatu!

ODLUKOM VLADE EGIPTA, ZA PUTNIKE DRŽAVLJANE REPUBLIKE SRBIJE, VIZA SE PLAĆA 25 USD PO PASOŠU NA AERODROMU U HURGADI ILI U AMBASADI EGIPTA 12 USD U BEOGRADU ALI SE ZAHTEV ZA IZDAVANJE VIZE MORA PODNETI DVE NEDELJE PRE PLANIRANOG PUTA.

SVI STRANI DRŽAVLJANI KOJI KORISTE USLUGE NAŠE AGENCIJE SU U OBAVEZI DA SE RASPITAJU O VIZNOM REŽIMU EGIPTA, KAO I DA U PASOŠU SA KOJIM IZLAZE IZ SRBIJE IMAJU ULAZNI PEČAT NA TERITORIJU SRBIJE.

PUTNICI KOJI POSEDUJU PUTNU ISPRAVU BIH MORAJU SAMI VIZIRATI SVOJ PASOŠ U AMBASADI EGIPTA U SARAJEVU, U PROTIVNOM NJIHOVO PUTOVANJE NEĆE MOĆI DA SE REALIZUJE.

SVI STRANI DRŽAVLJANI KOJI KORISTE USLUGE NAŠE AGENCIJE SU U OBAVEZI DA SE RASPITAJU O USLOVIMA ULASKA U SRBIJUPO POVRATKU SA DESTINACIJE.

UPUSTVA ZA ULAZAK U SRBIJU COVID19 SE NALAZE NA SAJTU MINISTARSTVA SPOLJNIH POSLOVA:

https://www.mfa.gov.rs/gradjani/ulazak-u-srbiju/covid-19-uslovi-za-ulazak

MOLIMO PUTNIKE DA PROVERE TAČNO VREME POLETANJA AVIONA DVA DANA PRE POLASKA NA PUTOVANJE

 VAŽNE NAPOMENE:

  • Broj telefona lokalnog vodiča će biti dostupan putnicima u momentu izdavanja putne dokumentacije, a najkasnije pre otpočinjanja ugovorenog putovanja.
  • Organizator putovanja nije odgovoran u slučaju oštećenja, kašnjenja ili gubitka prtljaga. U tom slučaju ODMAH se obratiti predstavniku avio kompanije (šalter Lost&Found), kako bi se dobila odgovarajuću potvrda (Damage, odnosno Property Irregularity Report).
  • Fakultativni izleti i posete nisu sastavni deo programa putovanja. Organizator putovanja nije odgovoran za kašnjenja, kvalitet organizacije i cenu fakultativnih izleta i poseta - čiji je organizator lokalna agencija na destinaciji. U slučaju primedbi i žalbi ODMAH se obratiti lokalnoj agenciji, organizatoru fakultativnih izleta i poseta.
  • Za maloletna lica koja putuju bez jednog roditelja potrebna je saglasnost drugog roditelja.
  • Mole se putnici da prilikom rezervacije dostave tačna imena i prezimena onako kako je napisano u pasošu.
  • Opisi plaža su generalni - ne podrazumevaju deo ulaska u vodu i morsko dno (može biti peščano, stenovito, šljunkovito i sl).
  • Neki od dopunskih sadržaja smeštajnih objekta su dostupni uz doplatu. Postoji mogućnost odstupanja i promena oko dostupnosti nekih sadržaja, jer isključivo zavise od smeštajnih objekata (npr. sef, parking, mini-bar, TV, klima uređaj, internet...)
  • Prilikom prijavljivanja imena putnika za aranžman, obavezno je navesti datum rođenja deteta koje se najavljuje hotelu. Hotel zadržava pravo da na licu mesta naplati troškove proizašle iz netačno prijavljenih podataka putnika.
  • Raspodelu soba vrši isključivo recepcija hotela. Svi vaši dodatni zahtevi i želje biće prosleđeni hotelu, ali agencija ne može da garantuje i realizaciju istih. Garantuje se samo usluga i vrsta sobe koja je naplaćena.
  • Postoji mogućnost da neki od sadržaja hotela trenutno nije u funkciji usled objektivnih okolnosti, zašta organizator ne snosi odgovornost. U hotelima koji uslugu ishrane služe po principu švedskog stola (samoposluživanje) postoji mogućnost da se usled nedovoljnog broja gostiju, posluživanje izvrši na osnovu meni-a, što se ne smatra promenom aranžmana. Strogo je zabranjeno unošenje hrane i pića u hotelski objekat.
  • Postoji mogucnost razlikovanja smeštajnih jedinica u izgledu u okviru istog smeštajnog objekta
  • ALL INCLUSIVE - SVE UKLJUČENO: hoteli zadržavaju pravo promene ALL Inclusive koncepta tokom sezone
  • POMOĆNI KREVET: U najvećem broju objekata je na rasklapanje, drvene ili metalne konstrukcije ili fotelje/sofe na rasklapanje, što može značajno uticati na prostor i komfor u Vašoj sobi.
  • KLIMA UREĐAJ: Funkcionisanje klima uređaja zavisi od sezone i poslovne politike hotela.
  • Jačina signala Wi-Fi internet konekcije zavisi od kvaliteta signala koji pruža lokalni provajder kojeg je vlasnik smeštajnog objekta odabrao i od trenutnog broja korisnika na mreži. Organizator putovanja ne može da utiče i nije odgovoran za kvalitet Wi-Fi konekcije.
  • VAŽNA NAPOMENA: Kod transfera aerodrom-hotel-aerodrom, autobus po dolasku i u odlasku staje što je moguće bliže smeštajnom objektu, a u zavisnosti kako zbog konfiguracije terena tako i u najvećoj meri u zavisnosti od saobraćajne prohodnosti. Obaveza organizatora nije prenos prtljaga od autobusa do smeštajnog objekta. Organizator putovanja zadržava pravo promene redosleda pojedinih sadržaja u programu.
  • Putnik potvrđuje da je upoznat sa mogućnostima promene formalnih uslova zahtevanih od strane nadležnih epidemioloških i državnih vlasti, od trenutka zaključenja ugovora pa do završetka putovanja, koji se uslovi moraju poštovati, a kako se radi o opšte poznatim okolnostima koje se, u ovoj specifičnoj opšte prisutnoj situaciju menjaju iz dana u dan, ove promene (popunjavanje određenih formulara na granici, posebni testovi koje zahteva odredišna ili tranzitna zemlja, eventualna izolacija itd.) ne predstavljaju opravdan razlog za eventualni otkaz putovanja, i osnov isključenja primene Opštih uslova organizatora putovanja.
  • Za realizaciju programa je potrebno minimum 120 putnika. Krajnji rok za obaveštavanje putnika u slučaju otkazivanja putovanja od strane organizatora putovanja T.A. Travelland je 5 dana pre početka putovanja

U cenu putovanja nije uključeno putno osiguranje. Organizator savetuje zaključenje osiguranja koje nije zakonom obavezno i to osiguranje putne odgovornosti, osiguranje od otkaza putovanja, zdravstveno osiguranje i osiguranje protiv nezgoda. Ukoliko Organizator i Posrednik nude putna osiguranja, radi se samo o posredovanju. Ugovor o osiguranju se zaključuje, samo između Putnika i osiguravajuće kompanije, kome se eventualni zahtevi direktno upućuju. Potrebno je da pročitate uslove osiguranja i obaveze iz ugovora o osiguranju. Premije osiguranja nisu sastavni deo cene putovanja i dospevaju odmah pri zaključivanju ugovora o osiguranju. Potpisivanjem Ugovora, Putnik potvrđuje da je informisan i upućen na obezbeđenje, paketa putnog osiguranja. Paket putnog osiguranja ne pokriva obavezno zdravstveno osiguranje, te se Putniku preporučuje da isto sam obezbedi, jer to može biti razlog da pogranične vlasti ne dozvole dalje putovanje ili da Putnik mora sam platiti značajne troškove eventualnog lečenja.

VAŽNO: Ovaj program putovanja sačinjen je na osnovu uslova koji su na snazi u trenutku objavljivanja, što znači da, usled okolnosti koje su uzrokovane epidemijom ili pandemijom Covid -19, ili iz drugih objektivnih razloga, može doći do promena, na koje organizator putovanja ne može uticati, a koje se tiču raspoloživosti smeštajnih kapaciteta, načina usluživanja obroka, odsustva pojedinih sadržaja u hotelu, važećih pravila za pojedine vrste prevoza, pravila za prelazak granica i sl. što molimo da imate u vidu. U slučaju napred navedenog, organizator putovanja zadržava pravo promene smeštajnog kapaciteta na licu mesta, u okviru uslova predviđenih Zakonom.

Imajući u vidu specifičnost novonastale situacije usled pandemije Covid-19, obaveza je putnika da se precizno upozna sa zdravstvenim i svim drugim propisanim uslovima, koji su važeći u periodu realizacije putovanja, kako u RS tako i u tranzitnim i odredišnim destinacijama, te da te uslove striktno poštuje, kao i da sledi propisana pravila ponašanja i uputstva nadležnih u svim segmentima putovanja. Organizator putovanja nema bilo kakvih ingerencija niti mogućnosti da predviđena pravila i uslove menja, niti da svoje putnike amnestira od eventualnih posledica kršenja obvezujućih normi. Obaveza je putnika da poseduju u toku putovanja masku i rukavice. Putnik potvrđuje da je upoznat sa mogućnostima promene formalnih uslova zahtevanih od strane nadležnih epidemioloških i državnih vlasti, od trenutka zaključenja ugovora pa do završetka putovanja, koji se uslovi moraju poštovati, a kako se radi o opšte poznatim okolnostima koje se, u ovoj specifičnoj opšteprisutnoj situaciju menjaju iz dana u dan, ove promene (popunjavanje određenih formulara na granici, posebni testovi koje zahteva odredišna ili tranzitna zemlja, eventualna izolacija itd.) ne predstavljaju opravdan razlog za eventualni otkaz putovanja, i osnov isključenja primene Opštih uslova organizatora putovanja.

 Način plaćanja:

- Zamenska putovanja se „plaćaju" potvrdama o zamenskim putovanjima

- Ukoliko putnik otkaže zamensko putovanje u periodu obračuna penala,penali se obračunavaju prema OUP kao i za svako drugo putovanje,a razlika u novcu (ukoliko je ima) se iskazuje kroz umanjenu potvrdu o zamenskim putovanjima, sa kojom se stiče pravo za isplatu povraćaja počev od 01.01.2023 god.

Cene u tabelama su izražene u evrima i plaćaju se isključivo u dinarskoj protivvrednosti na dan uplate po sredjem kursu NBS.

Prilikom rezervacije uplaćuje se 40% deviznog dela aranžmana (odnosi se na aranžmane za Grčku, Tursku, Crnu Goru, Bugarsku leto i zima...). Ostatak deviznog dela aranžmana se uplaćuje najkasnije 20 dana pre početka korišćenja usluga. Troškovi prevoza i međunarodno zdravstveno osiguranje se u celosti uplaćuju 20 dana pre početka korišćenja aranžmana.

Za Egipat važe sledeći uslovi:

  • Gotovinski - prilikom rezervacije, uplata avansa od 20% od ukupne cene aranžmana, ostatak najkasnije 20 dana pre polaska na putovanje.
  • Uplatom preko računa - prilikom rezervacije, uplata avansa od najmanje 40% od ukupne cene aranžmana, odnosno minimum 250 EUR po osobi (ukoliko je 40% ukupne cene aranžmana manji iznos od navedene sume od 250EUR po osobi); ostatak najkasnije 20 dana pre polaska na putovanje.

Rezervacija aranžmana evropski gradovi-autobusom se vrši uplatom avansa od 40% po osobi, a ostatak se uplaćuje najkasnije 20 dana pre polaska na putovanje i početka korišćenja usluga.

Rezervacija aranžmana evropski gradovi-avionom (Istanbul, Barselona, Atina...), se vrši uplatom avansa od 40% po osobi, a ostatak se uplaćuje najkasnije 20 dana pre polaska na putovanje i početka korišćenja usluga.

Prilikom rezervacije egzotičnih putovanja i aranžmana dalekih destinacija (Dubai, Ras Al Kajma, Sejšeli, Tajland, Kuba, Bali, Mauricijus, Maldivi, Jamajka, Vijetnam, Zanzibar...) vrši se uplata avansa od najmanje 60% ukupne cene aranžmana, ostatak se uplaćuje najkasnije 25 dana pre polaska na putovanje i početka korišćenja usluga, izuzev ako u programu putovanja nije navedeno drugačije.

Mogućnost plaćanja platnim karticama MASTER, MAESTRO, VISA i DINA.

U cenu aranžmana je uključen PDV (porez na dodatu vrednost), a ne iskazuje je prema Č lanu 35. Zakona o PDV-u (stav 7).

 Opšti uslovi putovanja agencije TRAVELLAND DOO od 01.10.2022. su sastavni deo ovog programa.

U skladu sa odredbama Zakonu o turizmu, član 71 Organizator ima: - obezbeđen depozit u visini minimum 2.000 eura u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu Narodne banke Srbije na računu br. 170-0030018891000-84, kod Unicredit banke, - garanciju putovanja, za licencu organizatora putovanja kategorije A, u visini od 250.000,00 eura broj 470000054027 zaključenu dana 29.09.2022. godine sa društvom za osiguranje “Triglav Osiguranje” a.d.o Beograd, 11070 Beograd, Milutina Milankovića 7a, MB: 07082428; PIB: 100000555, centrala +3811133-05-100; fah +3811133-05-138; e-mail: office@triglav.rs, koja je vazeca je od 01.10.2022. godine do 01.10.2023. godine.


Travelland d.o.o., Licenca OTP 123/2021 A40              Program putovanja broj 1 od 16.01.2023.

 

Program putovanja Maj:

Kontakt

KONTAKT


BEOGRAD

Velimira Bate Živojinovića 7 (bivša Bojanska)
(ulaz iz Mileševske)

tel: (011) 41-555-55

info@oktopod.rs


BEOGRAD

Gandijeva 148a
(Piramida kockica)

tel: (011) 41-555-55

piramida@oktopod.rs


NOVI SAD

Nova adresa:
ul. Petra Drapšina 47

tel: (021) 31-05-220

novisad@oktopod.rs


NIŠ

Svetozara Markovića br.30,lokal

tel: (018) 310-5220

nis@oktopod.rs


OVLAŠĆENI PRODAVCI
- FRANŠIZE -

VIDIKOVAC

Geo Travel, Patrijarha Joanikija 29a

tel: (011) 2342-303

oktopodvidikovac@gmail.com


ZVEZDARA

Okto Travel, Bulevar Kralja Aleksandra 540

tel: (011) 4009-018

mob: (063) 833-88-26

oktotravel2018@gmail.com


JAGODINA

JUNIOR TRAVEL d.o.o. Kneginje Milice 49, Jagodina

mob: (065) 884-20-24

mob: (066) 282-585

oktopodjagodina@gmail.com


?>