SUNNY DAYS RESORT SPA&AQUAPARK 4*
Lokacija: Hotel Sunny Days Resorts Spa & Aqua Park se nalazi u severnom delu Hurgade, na samoj obali Crvenog mora, na Curniche putu, između Dahara i nove Marine. Udaljen je oko 12 km od aerodroma i oko 4 km od Sakale, oko 2,5 km od Nove Marine.
Plaža: Privatne dve peščane plaže u vidu lagune, a treća plaža se nalazi na spoljašnjoj, levoj strani hotela sa dugačkim koralnim grebenom fenomenalanim za ljubitelje snorklinga (preporučujemo specijalnu obuću). Ležaljke, suncobrani su besplatni za goste hotela. Peškiri za bazen i plažu su besplatni uz korišćenje hotelske kartice (towel card). U dubini, na kraju lagune se nalazi koralni greben i odličan je za snorkling i zaljubljenike u podvodni svet.
Hotelski sadržaj: Recepcija, lobi, lift u glavnoj zgradi, bankomat, besplatan wi-fi internet dostupan u lobiju, 10 spoljašnjih bazena od kojih su 3 dečija, 15 tobogana od kojih su 7 za decu manjeg uzrasta, 3 glavna restorana, 6 a la carte restorana i 14 barova, glavni restoran, a la carte restoran italijanske kuhinje, azijske kuhinje, arapske kuhinje, meksičke kuhinje, mediteranske kuhinje i morski plodovi, 3 lobi bara, bilijar bar, bar na plaži, bar na bazenu, fitness centar, SPA Centar, diskoteka, mini klub za decu (4-12 god.), mini disko za decu, teniski teren, sportski teren, 2 terena za odbojku na plaži, 2 skvoš terena, boćanje, pikado, stoni tenis, sportovi na vodi, rojenje, dnevni i večernji animacioni program.
Sobe: Hotel raspolaže sa 1.023 soba, Premium, Standard Sea view, Standard Lagoon/Pool view, Standard back view, Junior suite, Royal suite, Family room, Villa. Standardne sobe su površine od 28 m2 do 30 m2, za maksimum 2 odrasle + 2 dece ili 3 odrasle, sadrže king size ili 2 odvojena ležaja i 1 pomoćni ležaj, Sve sobe imaju kupatilo sa kadom ili tuš kabinom, fen, SAT/TV, sef, mini bar (besplatna voda), ketler za kafu i čaj, klima uređaj, telefon i balkon ili terasu.
Usluga: all inclusive (sve uključeno) po hotelskim pravilima, na bazi samoposluživanja - izbor više jela. Doručak, ručak, večera, užine, lokalna alkoholna i bezalkoholna pića u skladu sa radnim vremenom barova i restorana.
JU9780 Beograd 06:05 Hurgada 10:30
JU9781 Hurgada 11:20 Beograd 14:00
7 noćenja / 8 dana
Termini: 14.05-21.05; 21.05-28.05; 28.05-04.06
JU9780 Beograd 06:05 Hurgada 10:30
JU9781 Hurgada 09:05 Beograd 12:30
7 noćenja / 8 dana
28.05-04.06
JU9780 Beograd 04:40 Hurgada 09:05
JU9781 Hurgada 23:10 Beograd 01:50
9 noćenja / 10 dana
04.06-13.06
JU9780 Beograd 18:00 Hurgada 22:25
JU9781 Hurgada 23:10 Beograd 01:50
10 noćenja / 11 dana
Termini: 13.06-23.06; 04.07-14.07; 25.07-04.08; 15.08-25.08; 05.09-15.09
11 noćenja / 12 dana
Termini: 23.06-04.07; 14.07-25.07; 04.08-15.08; 25.08-05.09
9 noćenja / 10 dana
Termin: 15.09-24.09
7 noćenja / 8 dana
Termini: 24.09-01.10; 01.10-08.10; 08.10-15.10; 15.10-22.10; 22.10-29.10
PROGRAM PUTOVANJA EGIPAT – AVIO
1.dan Beograd – Hurgada - Sastanak putnika na aerodromu “Nikola Tesla“ - dva sata pred predviđeno poletanje aviona. Poletanje direktnog čarter leta za Egipat. Čarter let u trajanju od oko 3.5h na relaciji Beograd – Hurgada. Po sletanju transfer do izabranog hotela. Smeštaj u hotel posle 14h po lokalnom vremenu. Noćenje.
2.dan – 7.dan, 8.dan, 10.dan/11.dan – Hurgada. – Boravak u hotelu na bazi odabrane usluge u izabranoj destinaciji. Slobodno vreme za odmor, individualne aktivnosti ili fakultativne izlete po želji putnika u pratnji lokalnog vodiča.
8.dan, 9.dan, 11.dan/12.dan – Hurgada – Beograd. Napuštanje hotela u jutarnjim časovima, u navedeno vreme u odnosu na informaciju našeg predstavnika. Transfer do aerodroma u Hurgadi. Direktan čarter let za Beograd u trajanju od oko 3.5h na relaciji Hurgada – Beograd. Sletanje na aerodrom “Nikola Tesla“. Kraj programa.
Aranžman obuhvata:
-Avio prevoz na relaciji Beograd-Hurgada-Beograd
-Aerodromske i sigurnosne takse 53,40 € (aerodrom Beograd –23,42 €, aerodrom Hurgada – 29 €, DCV taksa – taksa direktorijata za civilno vazduhoplovstvo 0,98 € , deca od 0 do 2 god: besplatno). Takse su podložne promeni, YQ taksa predstavlja taksu za doplatu za gorivo, propisuje je avio kompanija i podložna je promeni do realizacije putovanja.
-10/11 noćenja u izabranom hotelu na bazi odabrane usluge
-Grupne transfere aerodrom-hotel-aerodrom
-Usluge predstavnika na destinaciji ili lokalnog predstavnika ino partnera
-Organizaciju putovanja u celini
Aranžman ne obuhvata:
-Međunarodno putno zdravstveno osiguranje za sve putnike starosti 6 meseci do 80 godina starosti – za državljane Republike Srbije ili strane državljane sa trajnim prebivalištem u Srbiji; (PUTNIK JE U OBAVEZI DA POSEDUJE OSIGURANJE KOJE POKRIVA TROŠKOVE LEČENJA COVID 19 U PROTIVNOM AVIO KOMPANIJA NE DOZVOLJAVA ULAZAK U AVION).
- Egipatsku viza 25 USD po pasošu–važi samo za putnike koji imaju pasoš RepublikeSrbije.· Putnici koji poseduju inostrani pasoš dužni su sami da se informišu kod nadležnog konzulata o uslovima koji važe za odredišnu ili tranzitnu zemlju (vizni, carinski, zdravstveni i dr.) i da sami blagovremeno i uredno obezbede potrebne uslove i isprave.
-Fakultativne izlete i ekskurzije;
-Individualne troškove putnika.
- Svi važeći hotelski popusti su već uključeni u cenovnik. Za ostvarivanje važećih popusta iz cenovnika dovoljna je uplata akontacije u iznosu od 40% ukupne cene aranžmana.
Avio prevoz:
Način plaćanja:
• svi navedeni iznosi koji su u eur, plaćaju se u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu Narodne banke Srbije na dan uplate
• 40% prilikom rezervacije, ostatak najkasnije 15 dana pre putovanja
• čekovima građana najkasnije do 15.12.2022. datumirani svakog 15-og u mesecu
• platnim karticama (Visa, Dina, Master, Maestro, American Express)
• mogućnost plaćanja na 6 mesečnih rata kreditnim karticama Banke Intesa (Visa, Master i American Express)
• mogućnost plaćanja administrativnom zabranom
Cena je garantovana samo za uplatu celokupnog iznosa, odnosno garantovan je samo iznos uplaćene akontacije, a ostatak je podložan promeni.
Oktopod Travel zadržava pravo da propiše drugačije uslove plaćanja za pojedine promotivne ponude, kao i za zaposlene u firmama/sindikatima sa kojima agencija zaključi poseban ugovor.
Napomena: započeti način plaćanja ne može se menjati.
VAŽNA NAPOMENA: Za ulazak u Egipat nije potreban negativan PCR test za sve revakcinisane putnike svim vakcinama odobrenim od strane SZO, uz uslov da je od revakcinacije prošlo minimum 14 dana uz priloženu Potvrdu o vakcinaciji ili Zeleni digitalni sertifikat. Za decu stariju od 12 godina, kao i za sve putnike koji nisu vakcinisani neophodan je negativan PCR test koji ne sme biti stariji od 72h ili negativan brzi antigenski test sa validnim QR kodom koji ne sme biti stariji od 24h u odnosu na vreme ulaska u Egipat. Za decu do 12 godina starosti nije potreban negativan PCR test. Testiranje je moguće i prilikom sletanje na aerodromima u Hurgadi.
Putnici moraju da popune Formular "Declaration Form" pre ulaska u avion, koji će biti prosleđen putnicima mailom, a biće dostupan i u agenciji.· Zdravstveno putno osiguranje je obavezno i mora imati pokriće za COVID 19· Obavezno je nošenje zaštitnih maski na aerodromu, tokom trajanja leta u avionu kao i u prevoznom sredstvu na transferu na destinaciji (autobus, minibus, taxi vozilo). Na pasoškoj kontroli putnici su obavezni da skinu masku radi potvrde identiteta. Na pojedinim aerodromima se vrši beskontaktno merenje temperature pre ulaska u avion. Avio kompanija neće prihvatiti na let putnika koji je COVID pozitivan. U slučaju da se na destinaciji utvrdi da je putnik COVID pozitivan agencija će takvom putniku o njegovom trošku organizovati prevoz i preduzeti sve druge mere kako bi se putnik zbrinuo. Vreme poletanja aviona određuje avio kompanija u zavisnosti od raspoloživosti aviona. Postoji mogućnost pomeranja predviđenih vremena i to zavisi od avio kompanije.· U slučaju večernjih i noćnih letova postoji mogućnost da se ne stigne na predviđeni obrok. To ne može biti predmet žalbe putnika,jer je činjenično stanje nastupilo usled objektivnih okolnosti na koje organizator putovanja nije mogao da utiče. Postoji mogućnost da se po dolasku u hotel dobije hladni obrok ili lanč paket (zavisi da li smeštajni objekat ima tu mogućnost). Vreme poletanja aviona određuje avio kompanija u zavisnosti od raspoloživosti aviona. Postoji mogućnost pomeranja predviđenih vremena i to zavisi od avio kompanije.· U slučaju večernjih i noćnih letova postoji mogućnost da se ne stigne na predviđeni obrok. To ne može biti predmet žalbe putnika, jer je činjenično stanje nastupilo usled objektivnih okolnosti na koje organizator putovanja nije mogao da utiče. Postoji mogućnost da se po dolasku u hotel dobije hladni obrok ili lanč paket (zavisi da li smeštajni objekat ima tu mogućnost).·
NAPOMENE:
Svaki putnik je u obavezi da poseduje ispravnu putnu ispravu i prilikom prijave na putovanje u prodajnom mestu dužan je da dostavi broj pasoša. Pasoš mora biti važnosti minimum 6 meseci nakon povratka sa putovanja. Molimo putnike da posebnu pažnju obrate na dečije pasoše koji se izdaju sa kraćim periodom važenja.
Stari (plavi) pasoši prestali su da važe 31.12.2011. Putnici koji nisu državljani Srbije, u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju i kroz koju putuju. Agencija ne snosi odgovornost i nije dužna upoznati putnike državljane drugih država na uslove (vizne, carinske, zdravstvene i dr.) koji važe za odredišnu ili tranzitnu zemlju, već je obaveza stranog državljanina da se informiše kod nadležnog konzulata i da Putnik sam potrebne uslove i isprave obezbedi blagovremeno i uredno. Agencija ne može biti odgovorna u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku prelazak granice.
Maloletna deca bez pratnje roditelja moraju imati overenu saglasnost roditelja pri prelasku granice.
VAŽNE NAPOMENE:
Shodno trenutnoj situaciji i merama prevencije obaveštavamo putnike da su sve zemlje usvojile protokole o pojačanoj higijeni u smeštajnim objektima. Mere su usklađene sa preporukama Svetske zdravstvene organizacije. Radi sprovođenja određenih mera, hotelski objekti zadržavaju pravo promene načina pružanja pansionskih usluga, prijema i odjave gostiju, kao i mogućnost da pojedine servise u spa centrima, na spoljašnjim i unutrašnjim bazenima, u restoranima i barovima obustave u celosti. U hotelskim i apartmanskim objektima primenjivaće se sve mere i protokoli kako bi se klijentima omogućio bezbedan boravak. Svi ugostiteljski objekti zadržavaju pravo korekcije servisa i usluga tokom čitave letnje sezone. Informacije su promenljivog karaktera, te se pojedini načini pružanja usluge ne mogu garantovati i ne mogu biti kasnije predmet reklamacije, jer se sprovode u cilju zaštite i bezbednosti gostiju i zaposlenih.
Obavezno je nošenje zaštitnih maski na aerodromu, tokom trajanja leta u avionu kao i u prevoznom sredstvu na transferu na destinaciji (autobus, minibus, taxi vozilo). Na pasoškoj kontroli putnici su obavezni da skinu masku radi potvrde identiteta. Na pojedinim aerodromima se vrši beskontaktno merenje temperature pre ulaska u avion.
Mere fizičke distance će biti primenjene na svim destinacijama u svim segmentima tako da osobe koje ne pripadaju istoj grupi putnika (porodice, osobe koje putuju zajedno) zadrže rastojanje od najmanje 2 m. Moguće je da će biti sprovedeno nasumično testiranje putnika na destinaciji.
Potrebno je da svaki putnik pre polaska na putovanje proveri status države u koju putuje i da pribavi svu neophodnu dokumentaciju.
Realizacija svih programa putovanja agencije OKTOPOD TRAVEL zavisi od epidemioloških mera koje donose nadležni organi države Srbije, kao i država tranzita ili krajnje destinacije. Od momenta objavljivanja programa putovanja do momenta realizacije putovanja, moguće su izmene uslova za realizaciju putovanja, ukidanje pojedinih mera ili uvođenje novih. Za realizaciju putovanja, merodavni su uslovi putovanja važeći na dan početka putovanja. Uvođenje novih epidemioloških mera koje ne isključuju realizaciju putovanja na ugovoreni način, ne može biti osnov za otkaz ugovorenog putovanja od strane putnika. Putnici su u obavezi da prihvate i poštuju sve državne mere važeće na dan početka putovanja, u cilju realizacije ugovorenog putovanja.
KRAJNJI ROK ZA OBAVEŠTAVANJE PUTNIKA, ZA SLUČAJ OTKAZIVANJA ARANŽMANA OD STRANE AGENCIJE OKTOPOD TRAVEL JE 5 DANA PRE POČETKA PUTOVANJA
MOLIMO PUTNIKE DA PROVERE TAČNA VREMENA POLETANJA AVIONA DVA DANA PRE POLASKA NA PUTOVANJE
Organizator ima pravo da 5 dana pred put otkaže putovanje usled prebukiranosti hotela ili ponudi alternativni smeštaj u drugom objektu iste kategorije i cene. Minimalan broj putnika za realizaciju je 120 putnika.
Fotografije i opisi hotela: www.oktopod.rs
GARANCIJA PUTOVANJA po Polisi osiguranja broj 470000049613 od 01.10.2021.godine
Akcionarskog društva za osiguranje „TRIGLAV OSIGURANJE ADO BEOGRAD”
Program putovanja br.1 od 14.03.2022.
Uz ovaj program vaze opsti uslovi organizatora putovanja agencije “OKTOPOD TRAVEL” uskladjeni sa YUTA standardom
Licenca Ministarstva Turizma OTP 105/2021 kategorije A od 08.10.2021.godine.
JU9180 Beograd 18:00 Hurgada 22:25
JU9181 Hurgada 23:10 Beograd 01:50
7 noćenja / 8 dana
Termini:
15.07-22.07; 22.07-29.07; 29.07-05.08;
05.08-12.08; 12.08-19.08; 19.08-26.08; 26.08-02.09
02.09-09.09; 09.09-16.09; 16.09-23.09
JU9780 Beograd 18:00 Hurgada 22:25
JU9781 Hurgada 23:10 Beograd 01:50
10 noćenja / 11 dana
Termini: 25.07-04.08; 15.08-25.08; 05.09-15.09
11 noćenja / 12 dana
Termini: 14.07-25.07; 04.08-15.08; 25.08-05.09
9 noćenja / 10 dana
Termin: 15.09-24.09
7 noćenja / 8 dana
Termini: 24.09-01.10; 01.10-08.10; 08.10-15.10; 15.10-22.10; 22.10-29.10
PROGRAM PUTOVANJA EGIPAT – AVIO
1.dan Beograd – Hurgada - Sastanak putnika na aerodromu “Nikola Tesla“ - dva sata pred predviđeno poletanje aviona. Poletanje direktnog čarter leta za Egipat. Čarter let u trajanju od oko 3.5h na relaciji Beograd – Hurgada. Po sletanju transfer do izabranog hotela. Smeštaj u hotel posle 14h po lokalnom vremenu. Noćenje.
2.dan – 7.dan, 8.dan, 10.dan/11.dan – Hurgada. – Boravak u hotelu na bazi odabrane usluge u izabranoj destinaciji. Slobodno vreme za odmor, individualne aktivnosti ili fakultativne izlete po želji putnika u pratnji lokalnog vodiča.
8.dan, 9.dan, 11.dan/12.dan – Hurgada – Beograd. Napuštanje hotela u jutarnjim časovima, u navedeno vreme u odnosu na informaciju našeg predstavnika. Transfer do aerodroma u Hurgadi. Direktan čarter let za Beograd u trajanju od oko 3.5h na relaciji Hurgada – Beograd. Sletanje na aerodrom “Nikola Tesla“. Kraj programa.
Aranžman obuhvata:
-Avio prevoz na relaciji Beograd-Hurgada-Beograd
-Aerodromske i sigurnosne takse 53,40 € (aerodrom Beograd –23,42 €, aerodrom Hurgada – 29 €, DCV taksa – taksa direktorijata za civilno vazduhoplovstvo 0,98 € , deca od 0 do 2 god: besplatno). Takse su podložne promeni, YQ taksa predstavlja taksu za doplatu za gorivo, propisuje je avio kompanija i podložna je promeni do realizacije putovanja.
-10/11 noćenja u izabranom hotelu na bazi odabrane usluge
-Grupne transfere aerodrom-hotel-aerodrom
-Usluge predstavnika na destinaciji ili lokalnog predstavnika ino partnera
-Organizaciju putovanja u celini
Aranžman ne obuhvata:
-Međunarodno putno zdravstveno osiguranje za sve putnike starosti 6 meseci do 80 godina starosti – za državljane Republike Srbije ili strane državljane sa trajnim prebivalištem u Srbiji; (PUTNIK JE U OBAVEZI DA POSEDUJE OSIGURANJE KOJE POKRIVA TROŠKOVE LEČENJA COVID 19 U PROTIVNOM AVIO KOMPANIJA NE DOZVOLJAVA ULAZAK U AVION).
- Egipatsku viza 25 USD po pasošu–važi samo za putnike koji imaju pasoš RepublikeSrbije.· Putnici koji poseduju inostrani pasoš dužni su sami da se informišu kod nadležnog konzulata o uslovima koji važe za odredišnu ili tranzitnu zemlju (vizni, carinski, zdravstveni i dr.) i da sami blagovremeno i uredno obezbede potrebne uslove i isprave.
-Fakultativne izlete i ekskurzije;
-Individualne troškove putnika.
- Svi važeći hotelski popusti su već uključeni u cenovnik. Za ostvarivanje važećih popusta iz cenovnika dovoljna je uplata akontacije u iznosu od 40% ukupne cene aranžmana.
Avio prevoz:
Način plaćanja:
• svi navedeni iznosi koji su u eur, plaćaju se u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu Narodne banke Srbije na dan uplate
• 40% prilikom rezervacije, ostatak najkasnije 15 dana pre putovanja
• čekovima građana najkasnije do 15.12.2022. datumirani svakog 15-og u mesecu
• platnim karticama (Visa, Dina, Master, Maestro, American Express)
• mogućnost plaćanja na 6 mesečnih rata kreditnim karticama Banke Intesa (Visa, Master i American Express)
• mogućnost plaćanja administrativnom zabranom
Cena je garantovana samo za uplatu celokupnog iznosa, odnosno garantovan je samo iznos uplaćene akontacije, a ostatak je podložan promeni.
Oktopod Travel zadržava pravo da propiše drugačije uslove plaćanja za pojedine promotivne ponude, kao i za zaposlene u firmama/sindikatima sa kojima agencija zaključi poseban ugovor.
Napomena: započeti način plaćanja ne može se menjati.
POSEBNI USLOVI OTKAZA UGOVORA ZA INDIVIDUALNI ARANŽMAN / Egipat
Ukoliko putnik otkaže ugovor o putovanju:
-Od momenta rezervacije i ugovaranja aranžmana do 34 dana pre početka putovanja, zadržava se iznos od 60% ukupne cene aranžmana, na ime troškova izdavanja avio karte i/ili troškova smeštaja.
-Od momenta rezervacije i ugovaranja aranžmana od 33 dan do 26 dana pre početka putovanja, zadržava se iznos od 85% od ukupne cene aranžmana, na ime troškova izdavanja avio karte i troškova smeštaja.
-Od momenta rezervacije i ugovaranja aranžmana od 25 dana pre početka putovanja do 1 dan pre početka putovanja, i na dan putovanja: zadržava se 100% od ukupne cene aranžmana na ime troškova izdavanja avio karte i troškova smeštaja.
VAŽNA NAPOMENA: Za ulazak u Egipat nije potreban negativan PCR test za sve revakcinisane putnike svim vakcinama odobrenim od strane SZO, uz uslov da je od revakcinacije prošlo minimum 14 dana uz priloženu Potvrdu o vakcinaciji ili Zeleni digitalni sertifikat. Za decu stariju od 12 godina, kao i za sve putnike koji nisu vakcinisani neophodan je negativan PCR test koji ne sme biti stariji od 72h ili negativan brzi antigenski test sa validnim QR kodom koji ne sme biti stariji od 24h u odnosu na vreme ulaska u Egipat. Za decu do 12 godina starosti nije potreban negativan PCR test. Testiranje je moguće i prilikom sletanje na aerodromima u Hurgadi.
Putnici moraju da popune Formular "Declaration Form" pre ulaska u avion, koji će biti prosleđen putnicima mailom, a biće dostupan i u agenciji.· Zdravstveno putno osiguranje je obavezno i mora imati pokriće za COVID 19· Obavezno je nošenje zaštitnih maski na aerodromu, tokom trajanja leta u avionu kao i u prevoznom sredstvu na transferu na destinaciji (autobus, minibus, taxi vozilo). Na pasoškoj kontroli putnici su obavezni da skinu masku radi potvrde identiteta. Na pojedinim aerodromima se vrši beskontaktno merenje temperature pre ulaska u avion. Avio kompanija neće prihvatiti na let putnika koji je COVID pozitivan. U slučaju da se na destinaciji utvrdi da je putnik COVID pozitivan agencija će takvom putniku o njegovom trošku organizovati prevoz i preduzeti sve druge mere kako bi se putnik zbrinuo. Vreme poletanja aviona određuje avio kompanija u zavisnosti od raspoloživosti aviona. Postoji mogućnost pomeranja predviđenih vremena i to zavisi od avio kompanije.· U slučaju večernjih i noćnih letova postoji mogućnost da se ne stigne na predviđeni obrok. To ne može biti predmet žalbe putnika,jer je činjenično stanje nastupilo usled objektivnih okolnosti na koje organizator putovanja nije mogao da utiče. Postoji mogućnost da se po dolasku u hotel dobije hladni obrok ili lanč paket (zavisi da li smeštajni objekat ima tu mogućnost). Vreme poletanja aviona određuje avio kompanija u zavisnosti od raspoloživosti aviona. Postoji mogućnost pomeranja predviđenih vremena i to zavisi od avio kompanije.· U slučaju večernjih i noćnih letova postoji mogućnost da se ne stigne na predviđeni obrok. To ne može biti predmet žalbe putnika, jer je činjenično stanje nastupilo usled objektivnih okolnosti na koje organizator putovanja nije mogao da utiče. Postoji mogućnost da se po dolasku u hotel dobije hladni obrok ili lanč paket (zavisi da li smeštajni objekat ima tu mogućnost).·
NAPOMENE:
Svaki putnik je u obavezi da poseduje ispravnu putnu ispravu i prilikom prijave na putovanje u prodajnom mestu dužan je da dostavi broj pasoša. Pasoš mora biti važnosti minimum 6 meseci nakon povratka sa putovanja. Molimo putnike da posebnu pažnju obrate na dečije pasoše koji se izdaju sa kraćim periodom važenja.
Stari (plavi) pasoši prestali su da važe 31.12.2011. Putnici koji nisu državljani Srbije, u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju i kroz koju putuju. Agencija ne snosi odgovornost i nije dužna upoznati putnike državljane drugih država na uslove (vizne, carinske, zdravstvene i dr.) koji važe za odredišnu ili tranzitnu zemlju, već je obaveza stranog državljanina da se informiše kod nadležnog konzulata i da Putnik sam potrebne uslove i isprave obezbedi blagovremeno i uredno. Agencija ne može biti odgovorna u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku prelazak granice.
Maloletna deca bez pratnje roditelja moraju imati overenu saglasnost roditelja pri prelasku granice.
VAŽNE NAPOMENE:
Shodno trenutnoj situaciji i merama prevencije obaveštavamo putnike da su sve zemlje usvojile protokole o pojačanoj higijeni u smeštajnim objektima. Mere su usklađene sa preporukama Svetske zdravstvene organizacije. Radi sprovođenja određenih mera, hotelski objekti zadržavaju pravo promene načina pružanja pansionskih usluga, prijema i odjave gostiju, kao i mogućnost da pojedine servise u spa centrima, na spoljašnjim i unutrašnjim bazenima, u restoranima i barovima obustave u celosti. U hotelskim i apartmanskim objektima primenjivaće se sve mere i protokoli kako bi se klijentima omogućio bezbedan boravak. Svi ugostiteljski objekti zadržavaju pravo korekcije servisa i usluga tokom čitave letnje sezone. Informacije su promenljivog karaktera, te se pojedini načini pružanja usluge ne mogu garantovati i ne mogu biti kasnije predmet reklamacije, jer se sprovode u cilju zaštite i bezbednosti gostiju i zaposlenih.
Obavezno je nošenje zaštitnih maski na aerodromu, tokom trajanja leta u avionu kao i u prevoznom sredstvu na transferu na destinaciji (autobus, minibus, taxi vozilo). Na pasoškoj kontroli putnici su obavezni da skinu masku radi potvrde identiteta. Na pojedinim aerodromima se vrši beskontaktno merenje temperature pre ulaska u avion.
Mere fizičke distance će biti primenjene na svim destinacijama u svim segmentima tako da osobe koje ne pripadaju istoj grupi putnika (porodice, osobe koje putuju zajedno) zadrže rastojanje od najmanje 2 m. Moguće je da će biti sprovedeno nasumično testiranje putnika na destinaciji.
Potrebno je da svaki putnik pre polaska na putovanje proveri status države u koju putuje i da pribavi svu neophodnu dokumentaciju.
Realizacija svih programa putovanja agencije OKTOPOD TRAVEL zavisi od epidemioloških mera koje donose nadležni organi države Srbije, kao i država tranzita ili krajnje destinacije. Od momenta objavljivanja programa putovanja do momenta realizacije putovanja, moguće su izmene uslova za realizaciju putovanja, ukidanje pojedinih mera ili uvođenje novih. Za realizaciju putovanja, merodavni su uslovi putovanja važeći na dan početka putovanja. Uvođenje novih epidemioloških mera koje ne isključuju realizaciju putovanja na ugovoreni način, ne može biti osnov za otkaz ugovorenog putovanja od strane putnika. Putnici su u obavezi da prihvate i poštuju sve državne mere važeće na dan početka putovanja, u cilju realizacije ugovorenog putovanja.
KRAJNJI ROK ZA OBAVEŠTAVANJE PUTNIKA, ZA SLUČAJ OTKAZIVANJA ARANŽMANA OD STRANE AGENCIJE OKTOPOD TRAVEL JE 5 DANA PRE POČETKA PUTOVANJA
MOLIMO PUTNIKE DA PROVERE TAČNA VREMENA POLETANJA AVIONA DVA DANA PRE POLASKA NA PUTOVANJE
Organizator ima pravo da 5 dana pred put otkaže putovanje usled prebukiranosti hotela ili ponudi alternativni smeštaj u drugom objektu iste kategorije i cene. Minimalan broj putnika za realizaciju je 120 putnika.
Fotografije i opisi hotela: www.oktopod.rs
GARANCIJA PUTOVANJA po Polisi osiguranja broj 470000049613 od 01.10.2021.godine
Akcionarskog društva za osiguranje „TRIGLAV OSIGURANJE ADO BEOGRAD”
Program putovanja br.3 od 23.06.2023.
Uz ovaj program vaze opsti uslovi organizatora putovanja agencije “OKTOPOD TRAVEL” uskladjeni sa YUTA standardom
Licenca Ministarstva Turizma OTP 105/2021 kategorije A od 08.10.2021.godine.
Okto Travel, Bulevar Kralja Aleksandra 540,
Beograd, Srbija
tel: +381 11 4009 018
mob: +381 63 833 88 26
email: oktotravel2018@gmail.com
IRIS 037 d.o.o. Mišarska 22,
Kruševac, Srbija
mob: +381 69 350 20 28
email: oktopodkrusevac@gmail.com
JUNIOR TRAVEL d.o.o. Kneginje Milice 49,
Jagodina, Srbija
mob: +381 65 884 20 24
mob: +381 66 282 585
email: oktopodjagodina@gmail.com