TUNTAS SUITES ALTINKUM

Didim / Apartmani

Položaj: nalazi se u mestu Altinkum na 150m od peščane plaže Tuntas, na 5 km udaljenosti od mesta Didim, oko 70 Km udaljenosti od aerodroma u Bodrum. Suncobrani i ležaljke na plaži uz doplatu.

Sadržaj: recepcija, lobi, restoran, bar, otvoreni bazen sa odeljkom za decu, prodavnica. menjačnica.

Suncobrani i ležaljke su dostupni pored bazena i mogu se koristiti besplatno.

Uz doplatu: vodeni sportovi (motorizovani i mehanički), jahanje konja, najam bicikla, sportovi na plaži, bilijar.

Sobe: U našoj ponudi su apartmani sa jednom i sa dve spavaće sobe.

Apartman sa jednom spavaćom sobom (za dve do 4 osobe): odvojeni dnevni boravak sa sofom na razvlačenje, kuhinjskom nišom sa frižiderom, aparatom za pripremu kafe / čaja, telefonom i balkonom i terasom. Spavaća soba je sa dva spojena ležaja. Kupatilo (Tuš WC sa fenom za sušenje kose). Sat TV, klima uredjaj i sef su dostupni uz doplatu na licu mesta.

Apartman sa dve spavaće sobe (do 6 osoba): odvojeni dnevni boravak sa sofom na razvlačenje, kuhinjskom nišom sa frižiderom, aparatom za pripremu kafe / čaja, telefonom i balkonom i terasom. Dve spavaće sobe sa dva spojena ležaja. Kupatilo (Tuš WC sa fenom za sušenje kose). Sat TV, klima uredjaj i sef su dostupni uz doplatu na licu mesta.

Ishrana: najam bez ishrane


Google maps:
Latitude: 41.449936
Longitude: 31.75725

 DINARSKI DEO ARANŽMANA – 1990 DINARA, PLAĆAJU ODRASLI I DECA STARIJA OD 2 GODINE – plaćanje u agenciji;

TUNTAS SUITES ALTINKUM APARTMANI
USLUGA : NAJAM APARTMANA
POLAZAK 05.07. 10.07. 16.07. 20.07. 26.07. 06.08. 16.08. 26.08. 29.08. 08.09.
POVRATAK 16.07. 20.07. 26.07. 30.07. 06.08. 16.08. 26.08. 05.09. 08.09. 18.09.
Broj noćenja 11 10 10 10 11 10 10 10 10 10
APARTMAN 2adl 833 836 836 836 878 836 836 774 747 719
APARTMAN 3adl 1044 1047 1047 1047 1089 1047 1047 985 958 930
APARTMAN 3adl+1chd 1255 1258 1258 1258 1300 1258 1258 1196 1169 1141
Min. broj osoba 2adl / Max broj osoba 2adl+2chd (2-13god) ili 3adl+1chd (2-13god)
APARTMAN SA DVE SOBE 2adl 907 904 904 904 952 904 904 841 814 786
APARTMAN SA DVE SOBE 3adl 1118 1115 1115 1115 1163 1115 1115 1052 1025 997
APARTMAN SA DVE SOBE 3adl+1chd 1329 1326 1326 1326 1374 1326 1326 1263 1236 1208
Min. broj osoba 2adl / Max broj osoba 2adl+2chd (2-13god) ili 3adl+1chd (2-13god)
Cene su izražene u eur po apartmanu - prevoz i smeštaj
Klima - doplata 5 eur po danu / Sef - 2.50 eur po danu

 

Program putovanja:

PROGRAM PUTOVANJA TURSKA – AVIO

 

1.dan Beograd – Bodrum, Dalaman ili Antalija - Sastanak putnika na aerodromu “Nikola Tesla“ - dva sata pred predviđeno poletanje aviona. Poletanje čarter leta za Tursku. Čarter let u trajanju od oko 2h na relaciji Beograd – Bodrum,  Beograd – Dalaman, ili Beograd - Antalija. Po sletanju transfer do izabranog hotela. Smeštaj u hotel posle 14h po lokalnom vremenu. Noćenje.

2.dan – 10.dan/11.dan – Bodrum/Kusadasi/Marmaris/Didim ili Lara/Belek/Kemer/Side/Alanja. – Boravak u hotelu na bazi odabrane usluge u izabranoj destinaciji. Slobodno vreme za odmor, individualne aktivnosti ili fakultativne izlete po želji putnika u pratnji lokalnog vodiča.

11.dan/12.dan – Bodrum, Dalaman ili Antalija – Beograd. Izabrana usluga. Napuštanje hotela u jutarnjim časovima, u navedeno vreme u odnosu na informaciju našeg predstavnika. Transfer do aerodroma u Turskoj. Čarter let za Beograd u trajanju od oko 2h na relaciji Bodrum – Beograd, Dalaman - Beograd ili Antalija - Beograd. Sletanje na aerodrom “Nikola Tesla“. Kraj programa.

Dinarski deo aranžmana, 1990RSD – plaćaju odrasli i deca starija od 2 godine

– plaćanje u agenciji;

Aranžman obuhvata:

Aranžman ne obuhvata:

-Avio prevoz na relaciji Beograd-Bodrum-Beograd, Beograd – Dalaman - Beograd ili Beograd-Antalija-Beograd

-10/11 noćenja u izabranom  hotelu na bazi  odabrane usluge

-Transfere aerodrom-hotel-aerodrom

-Usluge predstavnika

-Organizaciju putovanja u celini

 

-Aerodromske takse 37,40 €

(aerodrom Beograd –21,42 €, aerodrom Bodrum, Dalaman ili Antalija – 15 €, DCV taksa – taksa direktorijata za civilno vazduhoplovstvo 0,98 € , deca od 0 do 2 god: besplatno)

-doplata za YQ taksu 10 € (taksa za poskupljenje goriva. Njena visina zavisiće od devijacije cene goriva i biće objavljivanja 2 puta mesečno)

-Međunarodno putno zdravstveno osiguranje za sve putnike starosti 6 meseci do 80 godina starosti – za državljane Republike Srbije ili strane državljane sa trajnim prebivalištem u Srbiji;

-Fakultativne izlete i ekskurzije;

-Individualne troškove putnika.

 

Avio prevoz:

  • tačno vreme poletanja aviona u odlasku i povratku, avio kompanija i Organizator putovanja će objaviti 48 - 24 sata pre poletanja. Obaveza putnika je da se dva dana pre puta informišu o tačnom vremenu dolaska na aerodrom i o vremenu poletanja aviona.
  • raspored i vreme poletanja, kao i eventualna kašnjenja, zavise isključivo od avio kompanije i aerodroma.

 

Način plaćanja:

• svi navedeni iznosi koji su u eur, plaćaju se u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu NBS na dan uplate

• 40% prilikom rezervacije, ostatak najkasnije 15 dana pre putovanja

• čekovima građana najkasnije do 15.12.2019. datumirani svakog 15-og u mesecu

• platnim karticama (Visa, Dina, Master, Maestro, American Express)

• mogućnost plaćanja na 6 mesečnih rata kreditnim karticama Banke Intesa (Visa, Master i American Express)

• mogućnost plaćanja administrativnom zabranom

• mogućnost plaćanja na više mesečnih rata korisnicima Travel and  Smile kartice Pireus Banke (broj rata dogovara klijent sa bankom u direktnom kontaktu, pozivom na Call centar banke prema ugovoru koji ima sa bankom

 

PLAĆANJE  U DINARSKOJ PROTIVVREDNOSTI PO PRODAJNOM KURSU BANKE INTESE  NA DAN UPLATE

Napomena: započeti način plaćanja ne može se menjati.

 

NAPOMENE:

Svaki putnik je u obavezi da poseduje ispravnu putnu ispravu i prilikom prijave na putovanje u prodajnom mestu dužan je da dostavi broj pasoša. Svi putnici, državljani Srbije, koji poseduju nove biometrijske (crvene) pasoše, u Tursku mogu putovati BEZ VIZA. Pasoš mora biti važnosti minimum 6 meseci nakon povratka sa putovanja. Molimo putnike da posebnu pažnju obrate na dečije pasoše koji se izdaju sa kraćim periodom važenja.

Stari (plavi) pasoši prestali su da važe 31.12.2011. Putnici koji nisu državljani Srbije, u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju i kroz koju putuju. Agencija ne snosi odgovornost i nije dužna upoznati putnike državljane drugih država na uslove (vizne, carinske, zdravstvene i dr.) koji važe za odredišnu ili tranzitnu zemlju, već je obaveza stranog državljanina da se informiše kod nadležnog konzulata i da Putnik sam potrebne uslove i isprave obezbedi blagovremeno i uredno. Agencija ne može biti odgovorna u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku prelazak granice.

Maloletna deca bez pratnje roditelja moraju imati overenu saglasnost roditelja pri prelasku granice.

  • Putno osiguranje se preporučuje za putovanje u inostranstvo. Putnici sami snose odgovornost da u slučaju neobezbeđenog putnog osiguranja, ili na osnovu slobodne procene graničnih vlasti, budu sprečeni da uđu na teritoriju zemlje u koju putuju.
  • Svaka promena programa putovanja od strane samog putnika u toku putovanja, a uz saglasnost predstavnika agencije ne predstavlja izmenu ugovorenog programa.
  • Svi putnici po prihvatanju programa obavezni su da se upoznaju sa ugovorenim programom putovanja, uslovima plaćanja, uslovima putnog zdravstvenog osiguranja i Opštim uslovima putovanja agencije Organizatora.
  • Organizator putovanja zadržava pravo promene programa putovanja usled nepredviđenih objektivnih okolnosti (redosled pojedinih sadržaja u programu u zavisnosti od objektivnih okolnosti).
  • U slučaju nedovoljnog broja putnika, krajnji rok za obaveštavanje o otkazu aranžmana je najkasnije 5 dana pre polaska.
  • Organizator ne snosi odgovornost za eventualno drugačije usmene informacije o programu putovanja, dobijenih od strane zaposlenih u agenciji kao i od strane subagenata (posrednika u prodaji aranžmana), koje nisu u skladu sa elementima zaključenih Ugovora o putovanju.
  • Organizator putovanja može promeniti ugovorenu cenu ako je posle zaključenja ugovora došlo do promena u cenama hotela, tarifama prevoznika, poremećaja i promena na monetarnom tržištu ili tržištu roba i usluga.
  • Potpisnik ugovora o putovanju ili predstavnici grupe putnika, obavezni su da sve putnike upoznaju sa ugovorenim programom putovanja, uslovima plaćanja i osiguranja, kao i Opštim uslovima putovanja organizatora putovanja.
  • Potvrda izabranog hotela se po pravilu čeka 48h (dva radna dana) od momenta uplate akontacije (ne računajući vikend – subota/nedelja i neradne dane).
  • Kod aranžmana koji uključuju avio prevoz postoji mogućnost večernjih i noćnih letova, u zavisnosti od raspoloživosti aviona i dozvola organa nadležnih za avio saobraćaj, tako da dolazak u hotel može da bude i posle 20h. U slučaju kasnog večernjeg leta i stizanja u hotel posle 20h, prvi obrok se servira samo u avionu i većina hotela u tom slučaju ne služi večeru i ne nadoknađuje obrok poslednjeg dana boravka. U slučaju ranog jutarnjeg leta na povratku, većina hotela u tom slučaju ne služi doručak, već obrok u avionu menja doručak u hotelu. Vreme leta za povratak putnicima se saopštava od strane vodiča lično, putem oglasne table ili SMS-a, najčešće jedan dan pre povratka. 
  • PRTLJAG: Dozvoljena težina prtljaga koji se smešta u prtljažnik aviona je 20kg po plativom putniku, kao i jedna torba ručnog prtljaga težine do 8kg. U ručnom prtljagu nisu dozvoljene makazice, drugi oštri predmeti, kao ni tečnosti. Organizator putovanja ne snosi odgovornost za izgubljen, oštećen ili ukraden prtljag. Svoja prava u vezi sa prtljagom koji je izgubljen, oštećen ili ukraden putnik ostvaruje obraćajući se direktno prevozniku ili pružaocu usluge smeštaja, u skladu sa međunarodnim i domaćim pozitivnim propisima. Deca od 0-2 godine nemaju pravo na besplatan prtljag, kao ni sedište i obrok u avionu. Avio karte se po pravilu preuzimaju na aerodromu, dva sata pre leta. 
  • Po preuzimanju karata, putnici su u obavezi da obave čekiranje, predaju prtljaga i pasošku kontrolu. Zbog mogućih gužvi, molimo putnike da dolaze na aerodrom na vreme, koje ne sme biti kraće od dva sata pre leta.
  • Smeštaj iz ove ponude registrovan je, pregledan i standardizovan od strane Nacionalne turističke asocijacije zemlje u kojoj se nalazi.Opis destinacija i smeštaja dostupan je u agenciji ili na web-straniciwww.oktopod.rs
  • Deca ostvaruju popust samo u pratnji dve punoplatežne osobe.
  • Po pravilu ulaz u hotelske sobe prvog dana boravka je posle 14h, dok se poslednjeg dana boravka napušta hotelska soba najkasnije do 10h.
  • U pojedinim hotelima, putnici su u obavezi da prilikom dodele soba polože određeni novčani iznos ili predaju podatke iz kreditne kartice na ime depozita za slučaj štete ili naplate dodatnih hotelskih usluga. Ukoliko ne nastane bilo kakva šteta ili putnik ne iskoristi dodatne usluge u hotelu, deponovani iznos će se po završetku boravka vratiti putniku.
  • U većini hotela postoje porodične sobe (family room) za dve odrasle osobe i dvoje ili troje dece – rade se na upit. U svim hotelima gde postoji mogućnost za krevetac za bebe (baby cot) – radi se na upit.
  • Cena za jednokrevetnu sobu – radi se na upit.
  • U nekim hotelima u strukturi sobe – jedna odrasla osoba i jedno dete ili jedna odrasla osoba i dvoje dece, deca mogu ostvariti određeni popust – radi se na upit.
  • U svim hotelima ishrana je po principu samoposluživanja – izbor više jela, sem gde je drugačije navedeno. U hotelima koji uslugu ishrane služe po principu švedskog stola (samoposluživanje), postoji mogućnost da se usled nedovoljnog broja gostiju, posluživanje izvrši po principu meni-a, što se ne smatra promenom aranžmana.
  • U većini hotela u Turskoj treći i četvrti ležaj mogu biti pomoćni ležajevi. Dimenzija i izgled pomoćnog ležaja zavise od mogućnosti smeštajnog objekta – može biti i sofa na razvlačenje standardnih ili manjih dimenzija.
  • Opisi smeštajnih objekata su informativnog karaktera. Za eventualna odstupanja i kvalitet usluge u okviru smeštajinih objekata, organizator putovanja ne snosi odgovornost, jer to isključivo zavisi od smeštajih objekata.
  • Neki od dopunskih sadržaja smeštajnih objekata su dostupni uz doplatu. Postoji mogućnost odstupanja i promena oko dostupnosti nekih sadržaja, jer isključivo zavise od smeštajnih objekata ( sef, parking, mini-bar, TV, klima uređaj …), zašta organizator ne snosi odgovornost.
  • Obavezno je poštovanje osnovnih pravila oblačenja (dress code) za vreme obroka u većini hotela.
  • Organizator nije odgovoran za realizaciju fakultativnih lokalnih izleta u organizaciji ino-partnera.
  • Svim strankama koje koriste sopstveni prevoz, Voucher će biti izdat 7 dana pre datuma početka korišćena aranžmana. 

 

Oktopod travel zadržava pravo da propiše i drugačije uslove plaćanja za pojedine promotivne ponude, kao i za zaposlene u firmama sa kojima zaključi poseban ugovor.

 

Cena je garantovana samo za uplatu kompletnog iznosa. U suprotnom, garantovan je samo iznos akontacije. U slučaju promena na monetarnom tržištu ili tržištu roba I usluga agencija zadržava pravo korekcije cena,izmene programa putovanja ili otkaza putovanja

 

VAŽNE NAPOMENE:

KRAJNJI ROK ZA OBAVEŠTAVANJE PUTNIKA, ZA SLUČAJ OTKAZIVANJA ARANŽMANA OD STRANE AGENCIJE OKTOPOD TRAVEL JE 5 DANA PRE POČETKA PUTOVANJA

MOLIMO PUTNIKE DA PROVERE TAČNA VREMENA POLETANJA AVIONA DVA DANA PRE POLASKA NA PUTOVANJE

Organizator ima pravo da 5 dana pred put otkaže putovanje usled prebukiranosti hotela ili ponudi alternativni smeštaj u drugom objektu iste kategorije i cene. Minimalan broj putnika za realizaciju je 120 putnika.

Fotografije i opisi hotela: www.oktopod.rs

Garancija putovanja Nacionalne asocijacije turističkih agencija PU “YUTA”, po Ugovoru o garanciji putovanja

broj M0045/2019 od 05.06.2019.god.

Polisa osiguranja broj 30000012914 od 03.06.2019.godine Akcionarskog društva za osiguranje

„MILENIJUM-OSIGURANJE ADO, BEOGRAD” u visini 300.000.- Eura

Uz ovaj program vaze opsti uslovi organizatora putovanja agencije “OKTOPOD TRAVEL” uskladjeni sa YUTA standardom

 

Licenca Ministarstva Turizma OTP 130/2010. od 05.02.2010.godine.

Kontakt

KONTAKT


BEOGRAD

Velimira Bate Živojinovića 7 (bivša Bojanska)
(ulaz iz Mileševske)

tel: (011) 41 555 55

info@oktopod.rs


NOVI BEOGRAD

Gandijeva 148 A

tel: (011) 41-55-550

piramida@oktopod.rs


ZEMUN

Dr. Petra Markovića 18 (prekoputa okretnice 88)

tel: (011) 26-16-297

oktopod.zemun@hotmail.com


NOVI SAD

Stražilovska 27

tel: (021) 31-05-220

novisad@oktopod.rs


ŠABAC

Gospodar Jevremova 20

tel: (015) 61-05-20

sabac@oktopod.rs


KRAGUJEVAC

Lole Ribara 6

tel: (034) 35-64-86

kragujevac@oktopod.rs


NIŠ

Obrenovićeva bb, lokal 17-P

tel: (018) 31-05-220

nis@oktopod.rs


LOZNICA

Pašićeva 1, lokal 25

tel: (015) 61-05-22

loznica@oktopod.rs


REPUBLIKA SRPSKA / BIJELJINA

Miloša Crnjanskog 20, Bijeljina

tel: +387 (055) 490 090

info@oktopod.ba


OVLAŠĆENI PRODAVCI
- FRANŠIZE -

ZVEZDARA

Bulevar Kralja Aleksandra 540

tel: (011) 4009 018

bulevar@oktopod.rs


VIDIKOVAC

Geo Travel, Patrijarha Joanikija 29a

tel: (011) 2342 303

oktopodvidikovac@gmail.com


UŽICE

Dimitrija Tucovića 36, TC Pariz 1 sp, lok 3

tel: (031) 510 999

oktopoduzice@gmail.com


ZRENJANIN

Vojvode Petra Bojovića 1 (Žitni trg)

tel: (023) 521 530

oktopodzrenjanin@gmail.com


KRUŠEVAC

Majke Jugovića 24 (bivša Zakićeva)

tel: (037) 21-05-22

oktopodkrusevac@gmail.com


AUSTRIJA / BEČ

Heinestrasse 3/2 1020 Wien

tel: +4312143808

office@mediasystem-wien.com



AVIO KARTE
ONLINE