TITANIC PALACE RESORT & AQUA PARK 5* - Safaga road

Hurgada / Hoteli 5*

TITANIC PALACE 5*


Lokacija: popularan hotel, otvoren 2009.godine. Smešten je 17km južno od Hurgade i 10km od aerodroma. Zajedno sa sestrinskim hotelom Titanic Beach & Aqua Park čini jedan od najvećih kompleksa sa toboganima u regiji.

Plaža: hotel poseduje privatnu peščanu plažu dugu 500m koju deli sa hotelom Titanic Beach resort. Na plaži je jedan deo sa koralnim grebenom, a veći deo je zona sa plitkom vodom. Ležaljke i suncobrani za goste hotela su besplatni. Preporučuje se obuća za plažu.

Hotelski sadržaj:  recepcija, dva glavna  restorana, 7 a la carte restorana i restoran na plaži, nekoliko barova, diskoteka, amfiteatar, Spa centar (masaža, sauna, hamam, đakuzi), najveći vodeni park u Hurgadi, koji deli s hotelom Titanic Beach Spa & Aquapark, veliki kompleks bazena (8.000 m2), frizerski salon, internet caffe, doktor, shopping centar, 24h room service, sala za konferencije, WiFi  (uz doplatu), ronilački centar, teretana, playstation, video igre, mini golf, stoni tenis, tenis, kuglanje, bilijar, razni sportovi na vodi, dečije igralište, mini klub, dečiji bazen, mali amfiteatar, usluge čuvanja dece.

Sobe:  hotel ima 593 moderno opremljenih soba u glavnoj trospratnoj zgradi  i okolnim bungalovima. Sve sobe imaju balkon ili terasu,  LCD satTV, telefon, kupatilo sa tušem, fen za kosu, klima uređaj, sef, mini bar.

 

Usluga: all inclusive (sve uključeno) po hotelskim pravilima, na bazi samoposluživanja - izbor više jela. Doručak, ručak, večera, užine, lokalna alkoholna i bezalkoholna pića u skladu sa radnim vremenom barova i restorana.

 www.titanicpalace.com/mm25-7/language/en/

 


Program putovanja:

PROGRAM PUTOVANJA EGIPAT – AVIO

 

1.dan Beograd – Hurgada - Sastanak putnika na aerodromu “Nikola Tesla“ - dva sata pred predviđeno poletanje aviona. Poletanje direktnog čarter leta za Egipat. Čarter let u trajanju od oko 3.5h na relaciji Beograd – Hurgada. Po sletanju transfer do izabranog hotela. Smeštaj u hotel posle 14h po lokalnom vremenu. Noćenje.

2.dan – 10.dan/11.dan – Hurgada. – Boravak u hotelu na bazi odabrane usluge u izabranoj destinaciji. Slobodno vreme za odmor, individualne aktivnosti ili fakultativne izlete po želji putnika u pratnji lokalnog vodiča.

11 - 12.dan / 12 -13.dan – Hurgada – Beograd. Odjavljivanje iz soba u jutarnjim časovima, polazak iz hotela u navedeno vreme u odnosu na informaciju našeg predstavnika. Transfer do aerodroma u Hurgadi. Direktan čarter let za Beograd u trajanju od oko 3.5h na relaciji Hurgada – Beograd. Sletanje na aerodrom “Nikola Tesla“. Kraj programa.

Aranžman obuhvata:

-Avio prevoz na relaciji Beograd-Hurgada-Beograd

-Aerodromske takse 52,96 € (Beograd 22.59€, Hurgada 30,37€, deca od 0 do 2 god: besplatno). Takse su podložne promeni. YQ Taksa je podložna promeni sve do samog polaska na putovanje, shodno oscilacijama na tržištu naftne industrije. Turistička agencija Oktopod Travel će shodno zvaničnim obaveštenjima avio prevozioca, obaveštavati putnike o promenama cena do polaska na putovanje.

-10/11 noćenja u izabranom  hotelu na bazi odabrane usluge

-Grupne transfere aerodrom-hotel-aerodrom

-Usluge predstavnika na destinaciji ili lokalnog predstavnika ino partnera

-Organizaciju putovanja u celini

 

Aranžman ne obuhvata:

-Međunarodno putno zdravstveno osiguranje za sve putnike starosti 6 meseci do 80 godina starosti – za državljane Republike Srbije ili strane državljane sa trajnim prebivalištem u Srbiji; (PUTNIK JE U OBAVEZI DA POSEDUJE OSIGURANJE KOJE POKRIVA TROŠKOVE LEČENJA COVID 19 U PROTIVNOM AVIO KOMPANIJA NE DOZVOLJAVA ULAZAK U AVION). 

- Egipatsku viza 25 USD po pasošu–važi samo za putnike koji imaju pasoš RepublikeSrbije.· Putnici koji poseduju inostrani pasoš dužni su sami da se informišu kod nadležnog konzulata o uslovima koji važe za odredišnu ili tranzitnu zemlju (vizni, carinski, zdravstveni i dr.) i da sami blagovremeno i uredno obezbede potrebne uslove i isprave.

-Fakultativne izlete i ekskurzije;

-Individualne troškove putnika.

 

- Svi važeći hotelski popusti su već uključeni u cenovnik. Za ostvarivanje važećih popusta iz cenovnika dovoljna je uplata akontacije u iznosu od 40% ukupne cene aranžmana.

 

 

Avio prevoz:

  • tačno vreme poletanja aviona u odlasku i povratku, avio kompanija i Organizator putovanja će objaviti 48 - 24 sata pre poletanja. Obaveza putnika je da se dva dana pre puta informišu o tačnom vremenu dolaska na aerodrom i o vremenu poletanja aviona.
  • raspored i vreme poletanja, kao i eventualna kašnjenja, zavise isključivo od avio kompanije i aerodroma.

 

VREME LETA:

Planirano vreme leta za termine: 13.06, 23.06, 04.07, 14.07, 25.07, 04.08, 15.08, 25.08. i 05.09.
JU 9286/7 BEG -HRG - BEG 18:30 - 21:55 / 22:40 - 02:20
Planirano vreme leta za termine: 28.06, 08.07, 19.07, 29.07, 09.08, 19.08, 30.08, 09.09. i 20.09.
JU 9380/1 BEG - HRG - BEG 20:05 - 23:30 / 00:15 - 03:55

Način plaćanja:

• svi navedeni iznosi koji su u eur, plaćaju se u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu Narodne banke Srbije na dan uplate

• 40% prilikom rezervacije, ostatak najkasnije 15 dana pre putovanja

• čekovima građana najkasnije do 15.12.2022. datumirani svakog 15-og u mesecu

• platnim karticama (Visa, Dina, Master, Maestro, American Express)

• mogućnost plaćanja na 6 mesečnih rata kreditnim karticama Banke Intesa (Visa, Master i American Express)

• mogućnost plaćanja administrativnom zabranom

 

Cena je garantovana samo za uplatu celokupnog iznosa, odnosno garantovan je samo iznos uplaćene akontacije, a ostatak je podložan promeni.

Oktopod Travel zadržava pravo da propiše drugačije uslove plaćanja za pojedine promotivne ponude, kao i za zaposlene u firmama/sindikatima sa kojima agencija zaključi poseban ugovor.

 

 

Napomena: započeti način plaćanja ne može se menjati.

 

VAŽNA NAPOMENA: Za ulazak u Egipat nije potreban negativan PCR test za sve revakcinisane putnike svim vakcinama odobrenim od strane SZO, uz uslov da je od revakcinacije prošlo minimum 14 dana uz priloženu Potvrdu o vakcinaciji ili Zeleni digitalni sertifikat. Za decu stariju od 12 godina, kao i za sve putnike koji nisu vakcinisani neophodan je negativan PCR test koji ne sme biti stariji od 72h ili negativan brzi antigenski test sa validnim QR kodom koji ne sme biti stariji od 24h u odnosu na vreme ulaska u Egipat. Za decu do 12 godina starosti nije potreban negativan PCR test. Testiranje je moguće i prilikom sletanje na aerodromima u Hurgadi.

Putnici moraju da popune Formular "Declaration Form" pre ulaska u avion, koji će biti prosleđen putnicima mailom, a biće dostupan i u agenciji.·  Zdravstveno putno osiguranje je obavezno i mora imati pokriće za COVID 19·  Obavezno je nošenje zaštitnih maski na aerodromu, tokom trajanja leta u avionu kao i u prevoznom sredstvu na transferu na destinaciji (autobus, minibus, taxi vozilo). Na pasoškoj kontroli putnici su obavezni da skinu masku radi potvrde identiteta. Na pojedinim aerodromima se vrši beskontaktno merenje temperature pre ulaska u avion.  Avio kompanija neće prihvatiti na let putnika koji je COVID pozitivan. U slučaju da se na destinaciji utvrdi da je putnik COVID pozitivan agencija će takvom putniku o njegovom trošku organizovati prevoz i preduzeti sve druge mere kako bi se putnik zbrinuo. Vreme poletanja aviona određuje avio kompanija u zavisnosti od raspoloživosti aviona. Postoji mogućnost pomeranja predviđenih vremena i to zavisi od avio kompanije.·  U slučaju večernjih i noćnih letova postoji mogućnost da se ne stigne na predviđeni obrok. To ne može biti predmet žalbe putnika,jer je činjenično stanje nastupilo usled objektivnih okolnosti na koje organizator putovanja nije mogao da utiče.  Postoji mogućnost da se po dolasku u hotel dobije hladni obrok ili lanč paket (zavisi da li smeštajni objekat ima tu mogućnost). Vreme poletanja aviona određuje avio kompanija u zavisnosti od raspoloživosti aviona. Postoji mogućnost pomeranja predviđenih vremena i to zavisi od avio kompanije.·  U slučaju večernjih i noćnih letova postoji mogućnost da se ne stigne na predviđeni obrok. To ne može biti predmet žalbe putnika, jer je činjenično stanje nastupilo usled objektivnih okolnosti na koje organizator putovanja nije mogao da utiče.  Postoji mogućnost da se po dolasku u hotel dobije hladni obrok ili lanč paket (zavisi da li smeštajni objekat ima tu mogućnost).·

 

NAPOMENE:

Svaki putnik je u obavezi da poseduje ispravnu putnu ispravu i prilikom prijave na putovanje u prodajnom mestu dužan je da dostavi broj pasoša. Pasoš mora biti važnosti minimum 6 meseci nakon povratka sa putovanja. Molimo putnike da posebnu pažnju obrate na dečije pasoše koji se izdaju sa kraćim periodom važenja.

Stari (plavi) pasoši prestali su da važe 31.12.2011. Putnici koji nisu državljani Srbije, u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju i kroz koju putuju. Agencija ne snosi odgovornost i nije dužna upoznati putnike državljane drugih država na uslove (vizne, carinske, zdravstvene i dr.) koji važe za odredišnu ili tranzitnu zemlju, već je obaveza stranog državljanina da se informiše kod nadležnog konzulata i da Putnik sam potrebne uslove i isprave obezbedi blagovremeno i uredno. Agencija ne može biti odgovorna u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku prelazak granice.

Maloletna deca bez pratnje roditelja moraju imati overenu saglasnost roditelja pri prelasku granice.

  • Putno osiguranje se preporučuje za putovanje u inostranstvo. Putnici sami snose odgovornost da u slučaju neobezbeđenog putnog osiguranja, ili na osnovu slobodne procene graničnih vlasti, budu sprečeni da uđu na teritoriju zemlje u koju putuju.
  • Svaka promena programa putovanja od strane samog putnika u toku putovanja, a uz saglasnost predstavnika agencije ne predstavlja izmenu ugovorenog programa.
  • Svi putnici po prihvatanju programa obavezni su da se upoznaju sa ugovorenim programom putovanja, uslovima plaćanja, uslovima putnog zdravstvenog osiguranja i Opštim uslovima putovanja agencije Organizatora.
  • Organizator putovanja zadržava pravo promene programa putovanja usled nepredviđenih objektivnih okolnosti (redosled pojedinih sadržaja u programu u zavisnosti od objektivnih okolnosti).
  • U slučaju nedovoljnog broja putnika, krajnji rok za obaveštavanje o otkazu aranžmana je najkasnije 5 dana pre polaska.
  • Organizator ne snosi odgovornost za eventualno drugačije usmene informacije o programu putovanja, dobijenih od strane zaposlenih u agenciji kao i od strane subagenata (posrednika u prodaji aranžmana), koje nisu u skladu sa elementima zaključenih Ugovora o putovanju.
  • Organizator putovanja može promeniti ugovorenu cenu ako je posle zaključenja ugovora došlo do promena u cenama hotela, tarifama prevoznika, poremećaja i promena na monetarnom tržištu ili tržištu roba i usluga.
  • Potpisnik ugovora o putovanju ili predstavnici grupe putnika, obavezni su da sve putnike upoznaju sa ugovorenim programom putovanja, uslovima plaćanja i osiguranja, kao i Opštim uslovima putovanja organizatora putovanja.
  • Potvrda izabranog hotela se po pravilu čeka 48h (dva radna dana) od momenta uplate akontacije (ne računajući vikend – subota/nedelja i neradne dane).
  • Kod aranžmana koji uključuju avio prevoz postoji mogućnost večernjih i noćnih letova, u zavisnosti od raspoloživosti aviona i dozvola organa nadležnih za avio saobraćaj, tako da dolazak u hotel može da bude i posle 20h.  Vreme leta za povratak putnicima se saopštava od strane vodiča lično, putem oglasne table ili SMS-a, najčešće jedan dan pre povratka. 
  • PRTLJAG: Dozvoljena težina prtljaga koji se smešta u prtljažnik aviona je 23kg po plativom putniku, kao i jedna torba ručnog prtljaga težine do 8kg. U ručnom prtljagu nisu dozvoljene makazice, drugi oštri predmeti, kao ni tečnosti. Organizator putovanja ne snosi odgovornost za izgubljen, oštećen ili ukraden prtljag. Svoja prava u vezi sa prtljagom koji je izgubljen, oštećen ili ukraden putnik ostvaruje obraćajući se direktno prevozniku ili pružaocu usluge smeštaja, u skladu sa međunarodnim i domaćim pozitivnim propisima. Deca od 0-2 godine nemaju pravo na besplatan prtljag, kao ni sedište i obrok u avionu. Avio karte se po pravilu preuzimaju na aerodromu, dva sata pre leta. 
  • Po preuzimanju karata, putnici su u obavezi da obave čekiranje, predaju prtljaga i pasošku kontrolu. Zbog mogućih gužvi, molimo putnike da dolaze na aerodrom na vreme, koje ne sme biti kraće od dva sata pre leta.
  • Smeštaj iz ove ponude registrovan je, pregledan i standardizovan od strane Nacionalne turističke asocijacije zemlje u kojoj se nalazi.Opis destinacija i smeštaja dostupan je u agenciji ili na web-straniciwww.oktopod.rs
  • Deca ostvaruju popust samo u pratnji dve punoplatežne osobe.
  • Po pravilu ulaz u hotelske sobe prvog dana boravka je posle 14h, dok se poslednjeg dana boravka napušta hotelska soba najkasnije do 10h.
  • U pojedinim hotelima, putnici su u obavezi da prilikom dodele soba polože određeni novčani iznos ili predaju podatke iz kreditne kartice na ime depozita za slučaj štete ili naplate dodatnih hotelskih usluga. Ukoliko ne nastane bilo kakva šteta ili putnik ne iskoristi dodatne usluge u hotelu, deponovani iznos će se po završetku boravka vratiti putniku.
  • U većini hotela postoje porodične sobe (family room) za dve odrasle osobe i dvoje ili troje dece – rade se na upit. U svim hotelima gde postoji mogućnost za krevetac za bebe (baby cot) – radi se na upit.
  • Cena za jednokrevetnu sobu – radi se na upit.
  • U nekim hotelima u strukturi sobe – jedna odrasla osoba i jedno dete ili jedna odrasla osoba i dvoje dece, deca mogu ostvariti određeni popust – radi se na upit.
  • U svim hotelima ishrana je po principu samoposluživanja – izbor više jela, sem gde je drugačije navedeno. U hotelima koji uslugu ishrane služe po principu švedskog stola (samoposluživanje), postoji mogućnost da se usled nedovoljnog broja gostiju, posluživanje izvrši po principu meni-a, što se ne smatra promenom aranžmana.
  • U većini hotela u Turskoj treći i četvrti ležaj mogu biti pomoćni ležajevi. Dimenzija i izgled pomoćnog ležaja zavise od mogućnosti smeštajnog objekta – može biti i sofa na razvlačenje standardnih ili manjih dimenzija.

 

 

 

  • Opisi smeštajnih objekata su informativnog karaktera. Za eventualna odstupanja i kvalitet usluge u okviru smeštajinih objekata, organizator putovanja ne snosi odgovornost, jer to isključivo zavisi od smeštajih objekata.
  • Neki od dopunskih sadržaja smeštajnih objekata su dostupni uz doplatu. Postoji mogućnost odstupanja i promena oko dostupnosti nekih sadržaja, jer isključivo zavise od smeštajnih objekata ( sef, parking, mini-bar, TV, klima uređaj …), zašta organizator ne snosi odgovornost.
  • Obavezno je poštovanje osnovnih pravila oblačenja (dress code) za vreme obroka u većini hotela.
  • Organizator nije odgovoran za realizaciju fakultativnih lokalnih izleta u organizaciji ino-partnera.
  • Svim strankama koje koriste sopstveni prevoz, Voucher će biti izdat 7 dana pre datuma početka korišćena aranžmana. 

 

 

VAŽNE NAPOMENE:

 

Shodno trenutnoj situaciji i merama prevencije obaveštavamo putnike da su sve zemlje usvojile protokole o pojačanoj higijeni u smeštajnim objektima. Mere su usklađene sa preporukama Svetske zdravstvene organizacije. Radi sprovođenja određenih mera, hotelski objekti zadržavaju pravo promene načina pružanja pansionskih usluga, prijema i odjave gostiju, kao i mogućnost da pojedine servise u spa centrima, na spoljašnjim i unutrašnjim bazenima, u restoranima i barovima obustave u celosti. U hotelskim i apartmanskim objektima primenjivaće se sve mere i protokoli kako bi se klijentima omogućio bezbedan boravak. Svi ugostiteljski objekti zadržavaju pravo korekcije servisa i usluga tokom čitave letnje sezone. Informacije su promenljivog karaktera, te se pojedini načini pružanja usluge ne mogu garantovati i ne mogu biti kasnije predmet reklamacije, jer se sprovode u cilju zaštite i bezbednosti gostiju i zaposlenih. 
Obavezno je nošenje zaštitnih maski na aerodromu, tokom trajanja leta u avionu kao i u prevoznom sredstvu na transferu na destinaciji (autobus, minibus, taxi vozilo). Na pasoškoj kontroli putnici su obavezni da skinu masku radi potvrde identiteta. Na pojedinim aerodromima se vrši beskontaktno merenje temperature pre ulaska u avion.

Mere fizičke distance će biti primenjene na svim destinacijama u svim segmentima tako da osobe koje ne pripadaju istoj grupi putnika (porodice, osobe koje putuju zajedno) zadrže rastojanje od najmanje 2 m. Moguće je da će biti sprovedeno nasumično testiranje putnika na destinaciji.
Potrebno je da svaki putnik pre polaska na putovanje proveri status države u koju putuje i da pribavi svu neophodnu dokumentaciju.

Realizacija svih programa putovanja agencije OKTOPOD TRAVEL zavisi od epidemioloških mera koje donose nadležni organi države Srbije, kao i država tranzita ili krajnje destinacije. Od momenta objavljivanja programa putovanja do momenta realizacije putovanja, moguće su izmene uslova za realizaciju putovanja, ukidanje pojedinih mera ili uvođenje novih. Za realizaciju putovanja, merodavni su uslovi putovanja važeći na dan početka putovanja. Uvođenje novih epidemioloških mera koje ne isključuju realizaciju putovanja na ugovoreni način, ne može biti osnov za otkaz ugovorenog putovanja od strane putnika. Putnici su u obavezi da prihvate i poštuju sve državne mere važeće na dan početka putovanja, u cilju realizacije ugovorenog putovanja.

 

KRAJNJI ROK ZA OBAVEŠTAVANJE PUTNIKA, ZA SLUČAJ OTKAZIVANJA ARANŽMANA OD STRANE AGENCIJE OKTOPOD TRAVEL JE 5 DANA PRE POČETKA PUTOVANJA

MOLIMO PUTNIKE DA PROVERE TAČNA VREMENA POLETANJA AVIONA DVA DANA PRE POLASKA NA PUTOVANJE

Organizator ima pravo da 5 dana pred put otkaže putovanje usled prebukiranosti hotela ili ponudi alternativni smeštaj u drugom objektu iste kategorije i cene. Minimalan broj putnika za realizaciju je 120 putnika.

Fotografije i opisi hotela: www.oktopod.rs

GARANCIJA PUTOVANJA po Polisi osiguranja broj 470000049613 od 01.10.2021.godine

Akcionarskog društva za osiguranje „TRIGLAV OSIGURANJE ADO BEOGRAD”

Program putovanja br.1 od 14.03.2022.

Uz ovaj program vaze opsti uslovi organizatora putovanja agencije “OKTOPOD TRAVEL” uskladjeni sa YUTA standardom

Licenca Ministarstva Turizma OTP 105/2021 kategorije A od 08.10.2021.godine.

Program putovanja Maj:

 7 noćenja / 9 dana:

JU9780 Beograd 18:30 Hurgada 21:55

JU9781 Hurgada 22:40 Beograd 02:20

 

Termini:

07.05-14.05

14.05-21.05

21.05-28.05

28.05-04.06

 

1.dan: Beograd - Hurgada - Sastanak putnika na aerodromu «Nikola Tesla», dva sata pred predviđeno poletanje aviona. Predviđeno poletanje aviona za Hurgadu. Predviđeno sletanje u Hurgadu (po lokalnom vremenu). Transfer do hotela. Smeštaj u hotel i noćenje. 2.-7. dan: Hurgada - Boravak u hotelu na bazi odabrane usluge.

8. dan: Hurgada. Doručak. Napuštanje sobe do 12h i prestanak All Inclusive, slobodno vreme. Napuštanje hotela u navedeno vreme prema informaciji predstavnika na destinaciji. Transfer do aerodroma u popodnevnim satima. Let za Beograd. Predviđeno poletanje za Beograd (po lokalnom vremenu). 9. danSletanje u Beograd u predviđeno vreme. Beograd. Kraj programa.

 

 10 noćenja / 12 dana

JU9782 Beograd 06:30 Hurgada 09:55

JU9783 Hurgada 10:40 Beograd 14:20

 

Termin:

07.05-17.05

 

1.dan: Beograd - Hurgada - Sastanak putnika na aerodromu «Nikola Tesla» dva sata pred predviđeno poletanje aviona. Predviđeno poletanje aviona za Hurgadu. Predviđeno sletanje u Hurgadu (po lokalnom vremenu), Transfer do hotela. Smeštaj u hotel po hotelskim pravilima od 15:00 h i noćenje. 2.-10. dan: Hurgada - Boravak u hotelu na bazi odabrane usluge.

11. dan: Hurgada. Doručak. Napuštanje sobe do 12h i prestanak All Inclusive usluge, slobodno vreme, napuštanje hotela u navedeno vreme prema informaciji našeg predstavnika na destinaciji. Transfer do aerodroma u popodnevnim satima. Let za Beograd. Predviđeno poletanje za Beograd (po lokalnom vremenu). 12. danSletanje u Beograd u predviđeno vreme. Beograd. Kraj programa.

 

10 noćenja / 12 dana

11 noćenja / 13 dana

 

JU9782 Beograd 18:30 Hurgada 21:55

JU9783 Hurgada 22:40 Beograd 02:20

 

Termini:

17.05-27.05               

27.05-07.06               

 

1.dan: Beograd - Hurgada - Sastanak putnika na aerodromu «Nikola Tesla» dva sata pred predviđeno poletanje aviona. Predviđeno poletanje aviona za Hurgadu. Predviđeno sletanje u Hurgadu (po lokalnom vremenu). Transfer do hotela. Smeštaj u hotel i noćenje. 2-10. ili 2-11. dan: Hurgada - Boravak u hotelu na bazi odabrane usluge.

11. ili 12. dan: Hurgada. Doručak. Napuštanje sobe do 12h i prestanak All Inclusive usluge, slobodno vreme, napuštanje hotela u navedeno vreme prema informaciji našeg predstavnika na destinaciji. Transfer do aerodroma u popodnevnim satima. Let za Beograd. Predviđeno poletanje za Beograd (po lokalnom vremenu). 12. ili 13. danSletanje u Beograd u predviđeno vreme. Beograd. Kraj programa.

U JEDINSTVENU CENU ARANŽMANA JE URAČUNATO:

* Avio prevoz na relaciji Beograd-Hurgada-Beograd, letom avio kompanije Air Serbia, sa dozvoljenih 23 kg prtljaga i 8 kg ručnog prtljaga po osobi.  

(Svaki višak prtljaga se dodatno naplaćuje prema pravilima i tarifama koje određuje avio prevoznik i na koje organizator putovanja nema uticaja; deca do 2 god-nemaju pravo na besplatan prtljag osim kolica)

* Air Serbia - Aerodromske takse u iznosu od 62 EUR po osobi (22,02 EUR taksa RS, 29,00 EUR taksa aerodorma u Hurgadi, RF taksa - 0.98 Eur, YQ taksa 10 Eur).

Aerodromske takse i eventualne doplate za gorivo su sastavni deo paket aranžmana, samim tim je i njihova promena dozvoljena do momenta polaska. 

Deca 0-2 godine nemaju zasebno mesto u avionu i plaćaju aerodromsku taksu u iznosu od 25 eur (Air Serbia).

* Smeštaj u izabranom hotelu u tipu sobe prema tabeli sa cenama, na bazi izabranog broja noćenja, izabranih usluga (u slučaju ranih jutarnjih ili kasnih večernjih letova putnici ne mogu tražiti umanjenje cene za eventualni obrok koji ne mogu da iskoriste u hotelu). Ukoliko je aranžmanom predviđen organizovani avio-prevoz, kao prvi i poslednji obrok računaju se oni koji budu posluženi u avionu, i smatra se da ti obroci zamenjuju hotelske obroke uobičajene za to doba dana. Takođe se ne može tražiti umanjenje cene ili refundacija za hotelske usluge koje nisu korišcene zbog fakultativnih izleta.

 U slučaju večernjih i noćnih letova postoji mogućnost da se ne stigne na predviđeni obrok što ne može biti predmet žalbe putnika jer je činjenično stanje nastupilo usled objektivnih okolnosti na koje organizator putovanja nije mogao da utiče.

Postoji mogućnost da se po dolasku u hotel dobije hladni obrok ili lanč paket (zavisi da li smeštajni objekat ima tu mogućnost).

* Transferi aerodrom Hurgada-izabrani hotel-aerodrom Hurgada

* Asistencija lokalnog vodiča u Hurgadi, na srpskom ili engleskom jeziku

* Troškovi organizacije putovanja

 

U CENU ARANŽMANA NIJE URAČUNATO:

* Međunarodno putno zdravstveno osiguranje za sve putnike starosti 6 meseci do 80 godina starosti – za državljane Republike Srbije ili strane državljane sa trajnim prebivalištem u Srbiji; (PUTNIK JE U OBAVEZI DA POSEDUJE OSIGURANJE KOJE POKRIVA TROŠKOVE LEČENJA COVID 19 U PROTIVNOM AVIO KOMPANIJA NE DOZVOLJAVA ULAZAK U AVION). 

* Egipatska viza 25 USD po pasošu–važi samo za putnike koji imaju pasoš RepublikeSrbije.· Putnici koji poseduju inostrani pasoš dužni su sami da se informišu kod nadležnog konzulata o uslovima koji važe za odredišnu ili tranzitnu zemlju (vizni, carinski, zdravstveni i dr.) i da sami blagovremeno i uredno obezbede potrebne uslove i isprave.

* Fakultativne izlete i ekskurzije;

* Individualne troškove putnika.

 

 VAŽNA NAPOMENA:

Vreme poletanja aviona određuje avio kompanija u zavisnosti od raspoloživosti aviona. Postoji mogućnost pomeranja predviđenih vremena i to zavisi od avio kompanije. U slučaju večernjih i noćnih letova postoji mogućnost da se ne stigne na predviđeni obrok. To ne može biti predmet žalbe putnika, jer je činjenično stanje nastupilo usled objektivnih okolnosti na koje organizator putovanja nije mogao da utiče. Postoji mogućnost da se po dolasku u hotel dobije hladni obrok ili lanč paket (zavisi da li smeštajni objekat ima tu mogućnost).

 PRILIKOM REZERVACIJE ARANŽMANA OBAVEZNO DOSTAVITI SKENIRANE KOPIJE PASOŠA SVIH PUTNIKA!

 Avio prevoz:

  • tačno vreme poletanja aviona u odlasku i povratku, avio kompanija i Organizator putovanja će objaviti 48 - 24 sata pre poletanja. Obaveza putnika je da se dva dana pre puta informišu o tačnom vremenu dolaska na aerodrom i o vremenu poletanja aviona.
  • raspored i vreme poletanja, kao i eventualna kašnjenja, zavise isključivo od avio kompanije i aerodroma.

 

Način plaćanja: 

• svi navedeni iznosi koji su u eur, plaćaju se u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu Narodne banke Srbije na dan uplate 

• 40% prilikom rezervacije, ostatak najkasnije 15 dana pre putovanja 

• čekovima građana najkasnije do 15.12.2022. datumirani svakog 15-og u mesecu 

• platnim karticama (Visa, Dina, Master, Maestro, American Express) 

• mogućnost plaćanja na 6 mesečnih rata kreditnim karticama Banke Intesa (Visa, Master i American Express) 

• mogućnost plaćanja administrativnom zabranom 

Cena je garantovana samo za uplatu celokupnog iznosa, odnosno garantovan je samo iznos uplaćene akontacije, a ostatak je podložan promeni. 

Oktopod Travel zadržava pravo da propiše drugačije uslove plaćanja za pojedine promotivne ponude, kao i za zaposlene u firmama/sindikatima sa kojima agencija zaključi poseban ugovor. 

 

Napomena: započeti način plaćanja ne može se menjati.

 

VAŽNA NAPOMENA: Za ulazak u Egipat nije potreban negativan PCR test za sve revakcinisane putnike svim vakcinama odobrenim od strane SZO, uz uslov da je od revakcinacije prošlo minimum 14 dana uz priloženu Potvrdu o vakcinaciji ili Zeleni digitalni sertifikat. Za decu stariju od 12 godina, kao i za sve putnike koji nisu vakcinisani neophodan je negativan PCR test koji ne sme biti stariji od 72h ili negativan brzi antigenski test sa validnim QR kodom koji ne sme biti stariji od 24h u odnosu na vreme ulaska u Egipat. Za decu do 12 godina starosti nije potreban negativan PCR test. Testiranje je moguće i prilikom sletanje na aerodromima u Hurgadi.

Putnici moraju da popune Formular "Declaration Form" pre ulaska u avion, koji će biti prosleđen putnicima mailom, a biće dostupan i u agenciji.·  Zdravstveno putno osiguranje je obavezno i mora imati pokriće za COVID 19·  Obavezno je nošenje zaštitnih maski na aerodromu, tokom trajanja leta u avionu kao i u prevoznom sredstvu na transferu na destinaciji (autobus, minibus, taxi vozilo). Na pasoškoj kontroli putnici su obavezni da skinu masku radi potvrde identiteta. Na pojedinim aerodromima se vrši beskontaktno merenje temperature pre ulaska u avion.  Avio kompanija neće prihvatiti na let putnika koji je COVID pozitivan. U slučaju da se na destinaciji utvrdi da je putnik COVID pozitivan agencija će takvom putniku o njegovom trošku organizovati prevoz i preduzeti sve druge mere kako bi se putnik zbrinuo. Vreme poletanja aviona određuje avio kompanija u zavisnosti od raspoloživosti aviona. Postoji mogućnost pomeranja predviđenih vremena i to zavisi od avio kompanije.·  U slučaju večernjih i noćnih letova postoji mogućnost da se ne stigne na predviđeni obrok. To ne može biti predmet žalbe putnika,jer je činjenično stanje nastupilo usled objektivnih okolnosti na koje organizator putovanja nije mogao da utiče.  Postoji mogućnost da se po dolasku u hotel dobije hladni obrok ili lanč paket (zavisi da li smeštajni objekat ima tu mogućnost). Vreme poletanja aviona određuje avio kompanija u zavisnosti od raspoloživosti aviona. Postoji mogućnost pomeranja predviđenih vremena i to zavisi od avio kompanije.·  U slučaju večernjih i noćnih letova postoji mogućnost da se ne stigne na predviđeni obrok. To ne može biti predmet žalbe putnika, jer je činjenično stanje nastupilo usled objektivnih okolnosti na koje organizator putovanja nije mogao da utiče.  Postoji mogućnost da se po dolasku u hotel dobije hladni obrok ili lanč paket (zavisi da li smeštajni objekat ima tu mogućnost).·

 

NAPOMENE:

Svaki putnik je u obavezi da poseduje ispravnu putnu ispravu i prilikom prijave na putovanje u prodajnom mestu dužan je da dostavi broj pasoša. Pasoš mora biti važnosti minimum 6 meseci nakon povratka sa putovanja. Molimo putnike da posebnu pažnju obrate na dečije pasoše koji se izdaju sa kraćim periodom važenja.

Stari (plavi) pasoši prestali su da važe 31.12.2011. Putnici koji nisu državljani Srbije, u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju i kroz koju putuju. Agencija ne snosi odgovornost i nije dužna upoznati putnike državljane drugih država na uslove (vizne, carinske, zdravstvene i dr.) koji važe za odredišnu ili tranzitnu zemlju, već je obaveza stranog državljanina da se informiše kod nadležnog konzulata i da Putnik sam potrebne uslove i isprave obezbedi blagovremeno i uredno. Agencija ne može biti odgovorna u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku prelazak granice.

Maloletna deca bez pratnje roditelja moraju imati overenu saglasnost roditelja pri prelasku granice.

  • Putno osiguranje se preporučuje za putovanje u inostranstvo. Putnici sami snose odgovornost da u slučaju neobezbeđenog putnog osiguranja, ili na osnovu slobodne procene graničnih vlasti, budu sprečeni da uđu na teritoriju zemlje u koju putuju.
  • Svaka promena programa putovanja od strane samog putnika u toku putovanja, a uz saglasnost predstavnika agencije ne predstavlja izmenu ugovorenog programa.
  • Svi putnici po prihvatanju programa obavezni su da se upoznaju sa ugovorenim programom putovanja, uslovima plaćanja, uslovima putnog zdravstvenog osiguranja i Opštim uslovima putovanja agencije Organizatora.
  • Organizator putovanja zadržava pravo promene programa putovanja usled nepredviđenih objektivnih okolnosti (redosled pojedinih sadržaja u programu u zavisnosti od objektivnih okolnosti).
  • U slučaju nedovoljnog broja putnika, krajnji rok za obaveštavanje o otkazu aranžmana je najkasnije 5 dana pre polaska.
  • Organizator ne snosi odgovornost za eventualno drugačije usmene informacije o programu putovanja, dobijenih od strane zaposlenih u agenciji kao i od strane subagenata (posrednika u prodaji aranžmana), koje nisu u skladu sa elementima zaključenih Ugovora o putovanju.
  • Organizator putovanja može promeniti ugovorenu cenu ako je posle zaključenja ugovora došlo do promena u cenama hotela, tarifama prevoznika, poremećaja i promena na monetarnom tržištu ili tržištu roba i usluga.
  • Potpisnik ugovora o putovanju ili predstavnici grupe putnika, obavezni su da sve putnike upoznaju sa ugovorenim programom putovanja, uslovima plaćanja i osiguranja, kao i Opštim uslovima putovanja organizatora putovanja.
  • Potvrda izabranog hotela se po pravilu čeka 48h (dva radna dana) od momenta uplate akontacije (ne računajući vikend – subota/nedelja i neradne dane).
  • Kod aranžmana koji uključuju avio prevoz postoji mogućnost večernjih i noćnih letova, u zavisnosti od raspoloživosti aviona i dozvola organa nadležnih za avio saobraćaj, tako da dolazak u hotel može da bude i posle 20h.  Vreme leta za povratak putnicima se saopštava od strane vodiča lično, putem oglasne table ili SMS-a, najčešće jedan dan pre povratka. 
  • PRTLJAG: Dozvoljena težina prtljaga koji se smešta u prtljažnik aviona je 23kg po plativom putniku, kao i jedna torba ručnog prtljaga težine do 8kg. U ručnom prtljagu nisu dozvoljene makazice, drugi oštri predmeti, kao ni tečnosti. Organizator putovanja ne snosi odgovornost za izgubljen, oštećen ili ukraden prtljag. Svoja prava u vezi sa prtljagom koji je izgubljen, oštećen ili ukraden putnik ostvaruje obraćajući se direktno prevozniku ili pružaocu usluge smeštaja, u skladu sa međunarodnim i domaćim pozitivnim propisima. Deca od 0-2 godine nemaju pravo na besplatan prtljag, kao ni sedište i obrok u avionu. Avio karte se po pravilu preuzimaju na aerodromu, dva sata pre leta. 
  • Po preuzimanju karata, putnici su u obavezi da obave čekiranje, predaju prtljaga i pasošku kontrolu. Zbog mogućih gužvi, molimo putnike da dolaze na aerodrom na vreme, koje ne sme biti kraće od dva sata pre leta.
  • Smeštaj iz ove ponude registrovan je, pregledan i standardizovan od strane Nacionalne turističke asocijacije zemlje u kojoj se nalazi.Opis destinacija i smeštaja dostupan je u agenciji ili na web-straniciwww.oktopod.rs
  • Deca ostvaruju popust samo u pratnji dve punoplatežne osobe.
  • Po pravilu ulaz u hotelske sobe prvog dana boravka je posle 14h, dok se poslednjeg dana boravka napušta hotelska soba najkasnije do 10h.
  • U pojedinim hotelima, putnici su u obavezi da prilikom dodele soba polože određeni novčani iznos ili predaju podatke iz kreditne kartice na ime depozita za slučaj štete ili naplate dodatnih hotelskih usluga. Ukoliko ne nastane bilo kakva šteta ili putnik ne iskoristi dodatne usluge u hotelu, deponovani iznos će se po završetku boravka vratiti putniku.
  • U većini hotela postoje porodične sobe (family room) za dve odrasle osobe i dvoje ili troje dece – rade se na upit. U svim hotelima gde postoji mogućnost za krevetac za bebe (baby cot) – radi se na upit.
  • Cena za jednokrevetnu sobu – radi se na upit.
  • U nekim hotelima u strukturi sobe – jedna odrasla osoba i jedno dete ili jedna odrasla osoba i dvoje dece, deca mogu ostvariti određeni popust – radi se na upit.
  • U svim hotelima ishrana je po principu samoposluživanja – izbor više jela, sem gde je drugačije navedeno. U hotelima koji uslugu ishrane služe po principu švedskog stola (samoposluživanje), postoji mogućnost da se usled nedovoljnog broja gostiju, posluživanje izvrši po principu meni-a, što se ne smatra promenom aranžmana.
  • U većini hotela u Turskoj treći i četvrti ležaj mogu biti pomoćni ležajevi. Dimenzija i izgled pomoćnog ležaja zavise od mogućnosti smeštajnog objekta – može biti i sofa na razvlačenje standardnih ili manjih dimenzija.

 

  • Opisi smeštajnih objekata su informativnog karaktera. Za eventualna odstupanja i kvalitet usluge u okviru smeštajinih objekata, organizator putovanja ne snosi odgovornost, jer to isključivo zavisi od smeštajih objekata.
  • Neki od dopunskih sadržaja smeštajnih objekata su dostupni uz doplatu. Postoji mogućnost odstupanja i promena oko dostupnosti nekih sadržaja, jer isključivo zavise od smeštajnih objekata ( sef, parking, mini-bar, TV, klima uređaj …), zašta organizator ne snosi odgovornost.
  • Obavezno je poštovanje osnovnih pravila oblačenja (dress code) za vreme obroka u većini hotela.
  • Organizator nije odgovoran za realizaciju fakultativnih lokalnih izleta u organizaciji ino-partnera.
  • Svim strankama koje koriste sopstveni prevoz, Voucher će biti izdat 7 dana pre datuma početka korišćena aranžmana. 

 

VAŽNE NAPOMENE:

 

Shodno trenutnoj situaciji i merama prevencije obaveštavamo putnike da su sve zemlje usvojile protokole o pojačanoj higijeni u smeštajnim objektima. Mere su usklađene sa preporukama Svetske zdravstvene organizacije. Radi sprovođenja određenih mera, hotelski objekti zadržavaju pravo promene načina pružanja pansionskih usluga, prijema i odjave gostiju, kao i mogućnost da pojedine servise u spa centrima, na spoljašnjim i unutrašnjim bazenima, u restoranima i barovima obustave u celosti. U hotelskim i apartmanskim objektima primenjivaće se sve mere i protokoli kako bi se klijentima omogućio bezbedan boravak. Svi ugostiteljski objekti zadržavaju pravo korekcije servisa i usluga tokom čitave letnje sezone. Informacije su promenljivog karaktera, te se pojedini načini pružanja usluge ne mogu garantovati i ne mogu biti kasnije predmet reklamacije, jer se sprovode u cilju zaštite i bezbednosti gostiju i zaposlenih. 
Obavezno je nošenje zaštitnih maski na aerodromu, tokom trajanja leta u avionu kao i u prevoznom sredstvu na transferu na destinaciji (autobus, minibus, taxi vozilo). Na pasoškoj kontroli putnici su obavezni da skinu masku radi potvrde identiteta. Na pojedinim aerodromima se vrši beskontaktno merenje temperature pre ulaska u avion.

Mere fizičke distance će biti primenjene na svim destinacijama u svim segmentima tako da osobe koje ne pripadaju istoj grupi putnika (porodice, osobe koje putuju zajedno) zadrže rastojanje od najmanje 2 m. Moguće je da će biti sprovedeno nasumično testiranje putnika na destinaciji.
Potrebno je da svaki putnik pre polaska na putovanje proveri status države u koju putuje i da pribavi svu neophodnu dokumentaciju.

Realizacija svih programa putovanja agencije OKTOPOD TRAVEL zavisi od epidemioloških mera koje donose nadležni organi države Srbije, kao i država tranzita ili krajnje destinacije. Od momenta objavljivanja programa putovanja do momenta realizacije putovanja, moguće su izmene uslova za realizaciju putovanja, ukidanje pojedinih mera ili uvođenje novih. Za realizaciju putovanja, merodavni su uslovi putovanja važeći na dan početka putovanja. Uvođenje novih epidemioloških mera koje ne isključuju realizaciju putovanja na ugovoreni način, ne može biti osnov za otkaz ugovorenog putovanja od strane putnika. Putnici su u obavezi da prihvate i poštuju sve državne mere važeće na dan početka putovanja, u cilju realizacije ugovorenog putovanja.

 

KRAJNJI ROK ZA OBAVEŠTAVANJE PUTNIKA, ZA SLUČAJ OTKAZIVANJA ARANŽMANA OD STRANE AGENCIJE OKTOPOD TRAVEL JE 5 DANA PRE POČETKA PUTOVANJA

MOLIMO PUTNIKE DA PROVERE TAČNA VREMENA POLETANJA AVIONA DVA DANA PRE POLASKA NA PUTOVANJE

Organizator ima pravo da 5 dana pred put otkaže putovanje usled prebukiranosti hotela ili ponudi alternativni smeštaj u drugom objektu iste kategorije i cene. Minimalan broj putnika za realizaciju je 120 putnika.

Fotografije i opisi hotela: www.oktopod.rs

Program br.1 od 11.04.2022.  Licenca Ministarstva Turizma OTP 105/2021. Kategorije A od 08.10.2021.godine.

 

GARANCIJA PUTOVANJA po Polisi osiguranja broj 470000049613 od 01.10.2021.godine

Akcionarskog društva za osiguranje „TRIGLAV OSIGURANJE ADO BEOGRAD” 

Program putovanja br.1 od 04.04.2022.

Uz ovaj program vaze opsti uslovi organizatora putovanja agencije “OKTOPOD TRAVEL” uskladjeni sa YUTA standardom

 

Licenca Ministarstva Turizma OTP 105/2021 kategorije A od 08.10.2021.godine.

 

TITANIC PALACE RESORT & AQUA PARK 5*
USLUGA : AI
POLAZAK 13.06. 23.06. 28.06. 04.07. 08.07. 14.07. 19.07. 25.07. 29.07. 04.08. 09.08. 15.08. 19.08. 25.08. 30.08. 05.09. 09.09. 20.09.
POVRATAK 23.06. 04.07. 08.07. 14.07. 19.07. 25.07. 29.07. 04.08. 09.08. 15.08. 19.08. 25.08. 30.08. 05.09. 09.09. 15.09. 20.09. 30.09.
broj noćenja 10 11 10 10 11 11 10 10 11 11 10 10 11 11 10 10 11 10
STANDARD SOBA 788 1149 1082 1111 1225 1253 1177 1177 1295 1346 1261 1261 1328 1220 1082 1082 1149 1082
TREĆA ODRASLA OSOBA  788 1079 1019 1048 1155 1183 1114 1114 1226 1276 1198 1198 1258 1151 1019 1019 1079 1019
1. DETE 2 - 12 GODINA 389 389 389 389 389 389 389 389 389 389 389 389 389 389 389 389 389 389
2. DETE 2 - 5 GODINA 389 389 389 389 389 389 389 389 389 389 389 389 389 389 389 389 389 389
2. DETE 5 - 12 GODINA 604 784 751 765 822 836 798 798 857 883 840 840 874 820 751 751 784 751
Max broj osoba 3adl + 1chd
Cene su izražene u eur po osobi - prevoz i smeštaj
FAMILY SOBA  1240 1322 1240 1269 1398 1427 1335 1335 1469 1519 1419 1419 1501 1394 1240 1240 1322 1240
TREĆA ODRASLA OSOBA  1177 1253 1177 1206 1329 1357 1272 1272 1399 1450 1356 1356 1432 1325 1177 1177 1253 1177
1. DETE 2 - 12 GODINA 389 389 389 389 389 389 389 389 389 389 389 389 389 389 389 389 389 389
2. DETE 2 - 12 GODINA 389 389 389 389 389 389 389 389 389 389 389 389 389 389 389 389 389 389
Max broj osoba 3adl + 1chd
Cene su izražene u eur po osobi - prevoz i smeštaj
FAMILY SOBA (2 bedroom) 1346 1438 1346 1374 1514 1543 1440 1440 1585 1635 1525 1525 1617 1510 1346 1346 1438 1346
TREĆA ODRASLA OSOBA  1282 1369 1282 1311 1445 1473 1377 1377 1515 1566 1461 1461 1548 1440 1282 1282 1369 1282
1. DETE 2 - 12 GODINA 389 389 389 389 389 389 389 389 389 389 389 389 389 389 389 389 389 389
2. DETE 2 - 12 GODINA 389 389 389 389 389 389 389 389 389 389 389 389 389 389 389 389 389 389
2. DETE 2 - 5 GODINA 389 389 389 389 389 389 389 389 389 389 389 389 389 389 389 389 389 389
2. DETE 5 - 12 GODINA 883 929 883 897 967 981 930 930 1002 1027 972 972 1018 965 883 883 929 883
Max broj osoba 3adl + 2chd
Cene su izražene u eur po osobi - prevoz i smeštaj
JEDNOKREVETNA SOBA 1009 1587 1480 1526 1709 1753 1632 1632 1821 1902 1766 1766 1873 1701 1480 1480 1587 1480
DETE 2 - 12 GODINA 389 389 389 389 389 389 389 389 389 389 389 389 389 389 389 389 389 389
Max broj osoba 1adl + 1chd
Cene su izražene u eur po osobi - prevoz i smeštaj

 

POLASCI U MAJU:

 

TITANIC PALACE RESORT & AQUA PARK 5*
USLUGA : AI
POLAZAK 07.05. 07.05. 14.05. 17.05. 21.05. 27.05. 28.05.
POVRATAK 14.05. 17.05. 21.05. 27.05. 28.05. 07.06. 04.06.
broj noćenja 7 10 7 10 7 11 7
STANDARD SOBA 668 779 668 779 668 815 668
TREĆA ODRASLA OSOBA  668 779 668 779 668 815 668
DETE OD 0 - 2 GODINE 25 25 25 25 25 25 25
1. DETE 2 - 12 GODINA 350 350 350 350 399 399 399
2. DETE 2 - 5 GODINA 350 350 350 350 399 399 399
2. DETE 5 - 12 GODINA 509 565 509 565 539 613 539
Max broj osoba 3adl + 1chd
Cene su izražene u eur po osobi - prevoz i smeštaj
JEDNOKREVETNA SOBA 859 1036 859 1036 823 1058 823
DETE 2 - 12 GODINA 350 350 350 350 399 399 399
Max broj osoba 1adl + 1chd
Cene su izražene u eur po osobi - prevoz i smeštaj

  

Kontakt

KONTAKT


BEOGRAD

Velimira Bate Živojinovića 7 (bivša Bojanska)
(ulaz iz Mileševske)

tel: (011) 41-555-55

info@oktopod.rs


BEOGRAD

Gandijeva 148a
(Piramida kockica)

tel: (011) 41-555-55

piramida@oktopod.rs


NOVI SAD

Nova adresa:
ul. Petra Drapšina 47

tel: (021) 31-05-220

novisad@oktopod.rs


NIŠ

Svetozara Markovića br.30,lokal

tel: (018) 310-5220

nis@oktopod.rs


OVLAŠĆENI PRODAVCI
- FRANŠIZE -

VIDIKOVAC

Geo Travel, Patrijarha Joanikija 29a

tel: (011) 2342-303

oktopodvidikovac@gmail.com


ZVEZDARA

Okto Travel, Bulevar Kralja Aleksandra 540

tel: (011) 4009-018

mob: (063) 833-88-26

oktotravel2018@gmail.com


JAGODINA

JUNIOR TRAVEL d.o.o. Kneginje Milice 49, Jagodina

mob: (065) 884-20-24

mob: (066) 282-585

oktopodjagodina@gmail.com



AVIO KARTE
ONLINE