RIXOS PREMIUM TEKIROVA 5*

Kemer / Hoteli 5*

Položaj: nalazi se u blizini mesta Tekirova (oko2km udaljenost) i oko 17 km udaljenosti od Kemera, na samoj plaži, 75km udaljenosti od aerodroma u Antaliji. Prve prodavnice se nalaze na oko 200m od hotela. Hotel je renoviran 2014. godine.

Plaža: peščana, suncobrani, ležaljke, prostirke i peškiri za plažu su besplatni.

Sadržaj: recepcija, lobi-bar (bežični internet je besplatan), 8 restorana (2 glavna restorana i 6 a la carte restorana), 9 barova, kafe, TV deo, diskoteka, frizer, prodavnice, bioskop, mini-market, suvenirnica, 3 otvorena bazena, aqua park sa 10 tobogana.  

Za decu: 2 dečija bazena, igralište za decu, mini-klub Rixy mini (za decu starosti od 03-05 godina), mini-klub Rixy midi (za decu starosti od 06-07 godina), mini-klub Rixy maxy (za decu starosti od 08-12 godina), dečiji šou program, mini-disko, dečiji bioskop; uz doplatu čuvanje dece, video PC igre.

Od ostalih besplatnih usluga su dostupne:  aerobik, akvabik, fitness centar, časovi plesa, badminton, košarka, odbojka na plaži, bilijar, boćanje, tenis i osvetljenje teniskih terena, pikado, pilates, kurs joge, Animacije 8dnevne, sportske i večernje), razni aktivni programi, hamam, sauna, parno kupatilo.

Uz doplatu: razni vodeni sportovi (motorni i mehanički), kuglanje, najam sportske opreme, masaže (razni vidovi), Wellness deo (svi tretmani u sklopu istog), lekarske usluge, room service, perionica.

Sobe: standard sobe sa pogledom na baštu ili pogledom na more, veličine oko 26m², kupatilo (Tuš WC i fen za sušenje kose), klima uređaj, SAT TV, bežični internet (besplatno), sef (besplatno), mini-bar (jednom dnevno besplatno dopunjavanje vodom, sokovima i pivom), balkon ili terasa.  Family garden suite su veličine oko 46m2, sastoje se od dve spavaće sobe I isto su opremljene kao standardne. Family suite su veličine oko 52m2, sastoje se od dve spavaće sobe I isto su opremljene kao standardne sobe.

Ishrana: ultra all inclusive (doručak, ručak, večera je “švedski sto” - samoposluženje, izbor obroka)

Obroci u glavnom restoranu i barovima:

Doručak od 07:00 – 11:00, švedski sto - samoposluženje, izbor više obroka i sokovi od sveže ceđenog voća

Ručak od 12:30 – 14:30, švedski sto - samoposluženje, izbor više obroka

Večera od 19:00 – 21:30, švedski sto - samoposluženje, izbor više obroka

Kasna večera od 23:00 - 02:00, švedski sto - samoposluženje, izbor više obroka

Besplatno jednom tokom boravka uz prethodnu rezervaciju u a la carte restoranima i vremenskom periodu od 19:00 - 22:00: Mandarin A’la-Carte Restaurant (specijaliteti azijske kuhinje), La Rosetta A’la-Carte Restaurant (specijaliteti italijanske kuhinje), Alaturca A’la-Carte Restaurant (specijaliteti turske kuhinje). Piće se posebno naplaćuje bilo da je gost u periodu kada može besplatno da koristi usluge restorana. Napomena: navedeni restorani 6 dana u nedelji

Dečiji obroci - Yummi restoran:

Ručak od 12:30 – 16:00, švedski sto - samoposluženje, izbor više obroka

Slatke poslastice i voće od 16:00 – 17:00, švedski sto - samoposluženje, izbor više obroka

Food Court restoran

Užine - 10 različitih ponuda: Turske testenine od 11:00 - 16:00; Užine 12:00 - 16:00; Čaj, hamburgeri, paste i sendviči od 16:00 - 18:00

Posluženje u barovima - besplatno:

U baru “Private Lounge - disco bar” od 00:00 - 03:00 pića u okviru ultra all inclusive usluge

U baru “Rixos lounge” deo Patiserie od 12:00 - 20:00  i deo “The dem Cafe” od 10:00 - 20:00 čajevi i kafa

U baru u lobiju hotela od 09:00 - 00:00 pića u okviru ultra all inclusive usluge

U baru “Lotus” od 10:00 - 00:00 pića u okviru ultra all inclusive usluge

U baru “Chaos disco” od 00:00 - 03:00 pića u okviru ultra all inclusive usluge

U baru “Highlights Bar” od 10:00 - 20:00 pića u okviru ultra all inclusive usluge se služe pored bazena

Za decu - u baru “Yummi bar” od 10:00 - 17:00 posluženje u okviru ultra all inclusive usluge u Rixy club-u

U baru “Ice cream house” od 12:00 - 23:00 sladoledi i vafli

U baru “Xpress Bar” od 16:00 - 08:00 premium alkoholna i bezalkoholna pića u okviru ultra all inclusive usluge (viski, konjak, vinjak, rakija, vodka, tekila, rum, likeri, piva)

Ponuda na plaži

U baru na plaži od 09:00 - 18:00 kokteli u okviru ultra all inclusive usluge

U baru “Beach lounge” od 09:00 - 18:00 sokovi, alkoholna pića, sladoled; od 16:00 - 17:00 sveže sezonsko voće; od 11:00 - 16:00 turske palačinke i mlečni proizvodi;

Uz doplatu:

Usluge u a la carte restoranima Cactus, Exclusive club i Mermaid - uz rezervaciju uz doplatu.

 

www.rixos.com/en/rixos-premium-tekirova


Google maps:
Latitude: 36.5002966
Longitude: 30.5224443

Cena paket aranžmana / sve uključeno u cenu : avionski prevoz+aerodromske takse+transfer+smeštaj 10 noćenja

RIXOS PREMIUM TEKIROVA 5*
USLUGA :  UAI
POLAZAK 04.08. 08.08. 09.08. 14.08. 18.08. 19.08. 24.08. 28.08. 29.08. 03.09. 07.09. 08.09. 13.09. 17.09.
POVRATAK 14.08. 18.08. 19.08. 24.08. 28.08. 29.08. 03.09. 07.09. 08.09. 13.09. 17.09. 18.09. 23.09. 27.09.
broj noćenja 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10
STANDARD SOBA POGLED BAŠTA 2005 2005 2005 2005 2005 2005 1982 1937 1925 1891 1891 1891 1823 1686
 DETE 2 - 12 GODINA 265 265 265 265 265 265 265 265 265 265 265 265 265 265
STANDARD SOBA POGLED MORE  2062 2062 2062 2062 2062 2062 2039 1994 1982 1948 1948 1948 1880 1743
 DETE 2 - 12 GODINA 265 265 265 265 265 265 265 265 265 265 265 265 265 265
Max broj osoba 2adl+1chd (2-12god) 
Cene su izražene u eur po osobi 
FAMILY GARDEN SUITE 2adl+2chd  6219 6219 6219 6219 6219 6219 6160 6041 6011 5922 5922 5922 5715 5300
Max broj osoba 2adl+2chd (2-12god, 2-7god) 
FAMILY GARDEN SUITE 3adl+1chd  6994 6994 6994 6994 6994 6994 6926 6789 6755 6652 6652 6652 6413 5934
Max broj osoba 2adl+2chd (2-12god) ili 3adl+1chd (2-12god) 
FAMILY SUITE 3adl+2chd  8064 8064 8064 8064 8064 8064 7987 7832 7793 7677 7677 7677 7405 6863
Max broj osoba 3adl+2chd (2-12god, 2-7god) 
FAMILY SUITE 3adl+2chd  9159 9159 9159 9159 9159 9159 9070 8892 8847 8714 8714 8714 8397 7763
Max broj osoba 3adl+2chd (2-12god)  
Cene su izražene u eur po smeštajnoj jedinici

Program putovanja:

PROGRAM PUTOVANJA TURSKA – AVIO

 

1.dan Beograd – Bodrum, Dalaman ili Antalija - Sastanak putnika na aerodromu “Nikola Tesla“ - dva sata pred predviđeno poletanje aviona. Poletanje direktnog čarter leta za Tursku. Čarter let u trajanju od oko 2h na relaciji Beograd – Bodrum,  Beograd – Dalaman, ili Beograd - Antalija. Po sletanju transfer do izabranog hotela. Smeštaj u hotel posle 14h po lokalnom vremenu. Noćenje.

2.dan – 10.dan – Bodrum/Kušadasi/Marmaris/Didim/Fetije ili Lara/Belek/Kemer/Side/Alanja. – Boravak u hotelu na bazi odabrane usluge u izabranoj destinaciji. Slobodno vreme za odmor, individualne aktivnosti ili fakultativne izlete po želji putnika u pratnji lokalnog vodiča.

11.dan – Bodrum, Dalaman ili Antalija – Beograd. Izabrana usluga. Napuštanje hotela u jutarnjim časovima, u navedeno vreme u odnosu na informaciju našeg predstavnika. Transfer do aerodroma u Turskoj. Direktan čarter let za Beograd u trajanju od oko 2h na relaciji Bodrum – Beograd, Dalaman - Beograd ili Antalija - Beograd. Sletanje na aerodrom “Nikola Tesla“. Kraj programa.

 

 

Aranžman obuhvata:

-Avio prevoz na relaciji Beograd-Bodrum-Beograd, Beograd – Dalaman - Beograd ili Beograd-Antalija-Beograd

-Aerodromske i sigurnosne takse 37,40 € (aerodrom Beograd –21,42 €, aerodrom Bodrum, Dalaman ili Antalija – 15 €, DCV taksa – taksa direktorijata za civilno vazduhoplovstvo 0,98 € , deca od 0 do 2 god: besplatno)

- YQ taksu 10 € (taksa za poskupljenje goriva. Njena visina zavisiće od devijacije cene goriva i biće objavljivana 2 puta mesečno)

-10 noćenja u izabranom  hotelu na bazi  odabrane usluge

-Grupni transfere aerodrom-hotel-aerodrom

-Usluge predstavnika na destinaciji ili predstavnika ino partnera

-Organizaciju putovanja u celini

 

Aranžman ne obuhvata:

-Međunarodno putno zdravstveno osiguranje za sve putnike starosti 6 meseci do 80 godina starosti – za državljane Republike Srbije ili strane državljane sa trajnim prebivalištem u Srbiji;

-Fakultativne izlete i ekskurzije;

-Individualne troškove putnika.

 

- Svi važeći popusti su već uključeni u cenovnik. Za ostvarivanje važećih popusta iz cenovnika dovoljna je uplata akontacije u iznosu od 40% ukupne cene aranžmana

 

 

Avio prevoz:

  • tačno vreme poletanja aviona u odlasku i povratku, avio kompanija i Organizator putovanja će objaviti 48 - 24 sata pre poletanja. Obaveza putnika je da se dva dana pre puta informišu o tačnom vremenu dolaska na aerodrom i o vremenu poletanja aviona.
  • raspored i vreme poletanja, kao i eventualna kašnjenja, zavise isključivo od avio kompanije i aerodroma.

 

Način plaćanja:

• svi navedeni iznosi koji su u eur, plaćaju se u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu Narodne banke Srbije na dan uplate

• 40% prilikom rezervacije, ostatak najkasnije 15 dana pre putovanja

• čekovima građana najkasnije do 15.12.2020. datumirani svakog 15-og u mesecu

• platnim karticama (Visa, Dina, Master, Maestro, American Express)

• mogućnost plaćanja na 6 mesečnih rata kreditnim karticama Banke Intesa (Visa, Master i American Express)

• mogućnost plaćanja administrativnom zabranom

 

Cena je garantovana samo za uplatu celokupnog iznosa, odnosno garantovan je samo iznos uplaćene akontacije, a ostatak je podložan promeni.

Oktopod Travel zadržava pravo da propiše drugačije uslove plaćanja za pojedine promotivne ponude, kao i za zaposlene u firmama/sindikatima sa kojima agencija zaključi poseban ugovor.

 

 

Napomena: započeti način plaćanja ne može se menjati.

 

 

 

 

NAPOMENE:

Svaki putnik je u obavezi da poseduje ispravnu putnu ispravu i prilikom prijave na putovanje u prodajnom mestu dužan je da dostavi broj pasoša. Svi putnici, državljani Srbije, koji poseduju nove biometrijske (crvene) pasoše, u Tursku mogu putovati BEZ VIZA. Pasoš mora biti važnosti minimum 6 meseci nakon povratka sa putovanja. Molimo putnike da posebnu pažnju obrate na dečije pasoše koji se izdaju sa kraćim periodom važenja.

Stari (plavi) pasoši prestali su da važe 31.12.2011. Putnici koji nisu državljani Srbije, u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju i kroz koju putuju. Agencija ne snosi odgovornost i nije dužna upoznati putnike državljane drugih država na uslove (vizne, carinske, zdravstvene i dr.) koji važe za odredišnu ili tranzitnu zemlju, već je obaveza stranog državljanina da se informiše kod nadležnog konzulata i da Putnik sam potrebne uslove i isprave obezbedi blagovremeno i uredno. Agencija ne može biti odgovorna u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku prelazak granice.

Maloletna deca bez pratnje roditelja moraju imati overenu saglasnost roditelja pri prelasku granice.

  • Putno osiguranje se preporučuje za putovanje u inostranstvo. Putnici sami snose odgovornost da u slučaju neobezbeđenog putnog osiguranja, ili na osnovu slobodne procene graničnih vlasti, budu sprečeni da uđu na teritoriju zemlje u koju putuju.
  • Svaka promena programa putovanja od strane samog putnika u toku putovanja, a uz saglasnost predstavnika agencije ne predstavlja izmenu ugovorenog programa.
  • Svi putnici po prihvatanju programa obavezni su da se upoznaju sa ugovorenim programom putovanja, uslovima plaćanja, uslovima putnog zdravstvenog osiguranja i Opštim uslovima putovanja agencije Organizatora.
  • Organizator putovanja zadržava pravo promene programa putovanja usled nepredviđenih objektivnih okolnosti (redosled pojedinih sadržaja u programu u zavisnosti od objektivnih okolnosti).
  • U slučaju nedovoljnog broja putnika, krajnji rok za obaveštavanje o otkazu aranžmana je najkasnije 5 dana pre polaska.
  • Organizator ne snosi odgovornost za eventualno drugačije usmene informacije o programu putovanja, dobijenih od strane zaposlenih u agenciji kao i od strane subagenata (posrednika u prodaji aranžmana), koje nisu u skladu sa elementima zaključenih Ugovora o putovanju.
  • Organizator putovanja može promeniti ugovorenu cenu ako je posle zaključenja ugovora došlo do promena u cenama hotela, tarifama prevoznika, poremećaja i promena na monetarnom tržištu ili tržištu roba i usluga.
  • Potpisnik ugovora o putovanju ili predstavnici grupe putnika, obavezni su da sve putnike upoznaju sa ugovorenim programom putovanja, uslovima plaćanja i osiguranja, kao i Opštim uslovima putovanja organizatora putovanja.
  • Potvrda izabranog hotela se po pravilu čeka 48h (dva radna dana) od momenta uplate akontacije (ne računajući vikend – subota/nedelja i neradne dane).
  • Kod aranžmana koji uključuju avio prevoz postoji mogućnost večernjih i noćnih letova, u zavisnosti od raspoloživosti aviona i dozvola organa nadležnih za avio saobraćaj, tako da dolazak u hotel može da bude i posle 20h.  Vreme leta za povratak putnicima se saopštava od strane vodiča lično, putem oglasne table ili SMS-a, najčešće jedan dan pre povratka. 
  • PRTLJAG: Dozvoljena težina prtljaga koji se smešta u prtljažnik aviona je 23kg po plativom putniku, kao i jedna torba ručnog prtljaga težine do 8kg. U ručnom prtljagu nisu dozvoljene makazice, drugi oštri predmeti, kao ni tečnosti. Organizator putovanja ne snosi odgovornost za izgubljen, oštećen ili ukraden prtljag. Svoja prava u vezi sa prtljagom koji je izgubljen, oštećen ili ukraden putnik ostvaruje obraćajući se direktno prevozniku ili pružaocu usluge smeštaja, u skladu sa međunarodnim i domaćim pozitivnim propisima. Deca od 0-2 godine nemaju pravo na besplatan prtljag, kao ni sedište i obrok u avionu. Avio karte se po pravilu preuzimaju na aerodromu, dva sata pre leta. 
  • Po preuzimanju karata, putnici su u obavezi da obave čekiranje, predaju prtljaga i pasošku kontrolu. Zbog mogućih gužvi, molimo putnike da dolaze na aerodrom na vreme, koje ne sme biti kraće od dva sata pre leta.
  • Smeštaj iz ove ponude registrovan je, pregledan i standardizovan od strane Nacionalne turističke asocijacije zemlje u kojoj se nalazi.Opis destinacija i smeštaja dostupan je u agenciji ili na web-straniciwww.oktopod.rs
  • Deca ostvaruju popust samo u pratnji dve punoplatežne osobe.
  • Po pravilu ulaz u hotelske sobe prvog dana boravka je posle 14h, dok se poslednjeg dana boravka napušta hotelska soba najkasnije do 10h.
  • U pojedinim hotelima, putnici su u obavezi da prilikom dodele soba polože određeni novčani iznos ili predaju podatke iz kreditne kartice na ime depozita za slučaj štete ili naplate dodatnih hotelskih usluga. Ukoliko ne nastane bilo kakva šteta ili putnik ne iskoristi dodatne usluge u hotelu, deponovani iznos će se po završetku boravka vratiti putniku.
  • U većini hotela postoje porodične sobe (family room) za dve odrasle osobe i dvoje ili troje dece – rade se na upit. U svim hotelima gde postoji mogućnost za krevetac za bebe (baby cot) – radi se na upit.
  • Cena za jednokrevetnu sobu – radi se na upit.
  • U nekim hotelima u strukturi sobe – jedna odrasla osoba i jedno dete ili jedna odrasla osoba i dvoje dece, deca mogu ostvariti određeni popust – radi se na upit.
  • U svim hotelima ishrana je po principu samoposluživanja – izbor više jela, sem gde je drugačije navedeno. U hotelima koji uslugu ishrane služe po principu švedskog stola (samoposluživanje), postoji mogućnost da se usled nedovoljnog broja gostiju, posluživanje izvrši po principu meni-a, što se ne smatra promenom aranžmana.
  • U većini hotela u Turskoj treći i četvrti ležaj mogu biti pomoćni ležajevi. Dimenzija i izgled pomoćnog ležaja zavise od mogućnosti smeštajnog objekta – može biti i sofa na razvlačenje standardnih ili manjih dimenzija.

 

 

 

  • Opisi smeštajnih objekata su informativnog karaktera. Za eventualna odstupanja i kvalitet usluge u okviru smeštajinih objekata, organizator putovanja ne snosi odgovornost, jer to isključivo zavisi od smeštajih objekata.
  • Neki od dopunskih sadržaja smeštajnih objekata su dostupni uz doplatu. Postoji mogućnost odstupanja i promena oko dostupnosti nekih sadržaja, jer isključivo zavise od smeštajnih objekata ( sef, parking, mini-bar, TV, klima uređaj …), zašta organizator ne snosi odgovornost.
  • Obavezno je poštovanje osnovnih pravila oblačenja (dress code) za vreme obroka u većini hotela.
  • Organizator nije odgovoran za realizaciju fakultativnih lokalnih izleta u organizaciji ino-partnera.
  • Svim strankama koje koriste sopstveni prevoz, Voucher će biti izdat 7 dana pre datuma početka korišćena aranžmana. 

 

 

VAŽNE NAPOMENE:

KRAJNJI ROK ZA OBAVEŠTAVANJE PUTNIKA, ZA SLUČAJ OTKAZIVANJA ARANŽMANA OD STRANE AGENCIJE OKTOPOD TRAVEL JE 5 DANA PRE POČETKA PUTOVANJA

MOLIMO PUTNIKE DA PROVERE TAČNA VREMENA POLETANJA AVIONA DVA DANA PRE POLASKA NA PUTOVANJE

Organizator ima pravo da 5 dana pred put otkaže putovanje usled prebukiranosti hotela ili ponudi alternativni smeštaj u drugom objektu iste kategorije i cene. Minimalan broj putnika za realizaciju je 120 putnika.

Fotografije i opisi hotela: www.oktopod.rs

Garancija putovanja Nacionalne asocijacije turističkih agencija PU “YUTA”, po Ugovoru o garanciji putovanja

broj 0083/2020 od 10.01.2020.

Polisa osiguranja broj 30000016067 od 23.01.2020.godine Akcionarskog društva za osiguranje

„MILENIJUM-OSIGURANJE ADO, BEOGRAD”

 

Program putovanja br.4 od 01.03.2020.

Uz ovaj program vaze opsti uslovi organizatora putovanja agencije “OKTOPOD TRAVEL” uskladjeni sa YUTA standardom

 

Licenca Ministarstva Turizma OTP 119/2020. od 01.02.2020.godine.

 

Kontakt

KONTAKT


BEOGRAD

Velimira Bate Živojinovića 7 (bivša Bojanska)
(ulaz iz Mileševske)

tel: (011) 41 555 55

info@oktopod.rs



AVIO KARTE
ONLINE